O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

DIGITALIZACIJA: Hapag Lloyd će kontrolirati 3 milijuna kontejnera preko “clouda”

Tvrtka Hapag-Lloyd bit će prva kompanija na svijetu koja će digitalizirati cjelokupni fond kontejnera u svojem vlasništvu.

Riječ je o preko 3 milijuna TEU, koji će najkasnije do kraja 2023. godine biti opremljeni prijenosnicima podataka u direktnoj vezi sa “cloudom” Hapag-Lloyda. Oblak, odnosno kontrolni softver, primat će podatke o kretanju kontejnera, informacije o vibracijama kontejnera i promjene temperature u samome kontejneru. Tako će se uspostaviti puna kontrola kontejnerskog prijevoza te će se izbjeći brojne neželjene situacije s kojima su se do sada susretali operateri u lancu opskrbe.

Kontejnere će ovakvim modernim sustavom opremiti švicarska tvrtka Nexxiot, a sve će funkcionirati na solarni pogon. Slanje podataka bit će omogućeno modernim komunikacijskim kanalima, a kupci su, tvrde i naručitelj i izvođač, spremni platiti simbolično višu cijenu prijevoza kako bi znali što se zbiva sa njihovim teretom. Pilot projekt trajao je tri godine i to na nekim od rashladnih kontejnera, pa se sustav pokazao kao veoma uspješan. Hapag-Lloyd će tako uspostaviti kontrolu nad svojim kontejnerskim kapacitetima i biti pokretač jednog posve novog, tehnološki naprednog i za sigurnost važnoga trenda.

Osim digitalizacije kontejnera, Hapag-Lloyd je krenuo u još jednu bitku. U egipatskoj luci Damietta zajedno sa partnerima ulagačima gradi novi kontejnerski terminal koji bi trebao biti svojevrsno “skladište” Istočnog Mediterana. Projekt pod nazivom “Terminal 2” preko novoosnovanog poduzeća Damietta Alliance Container Terminal SAE zaživjet će do kraja 2024. godine i biti operativnog kapaciteta od 3,3 milijuna TEU godišnje. Osim što će poboljšati svoju poziciju na Istočnom Mediteranu, Hapag-Lloyd će i osnažiti svoj pomorski status u Egiptu te konkurirati na tržištu spomenute države.

Hapag-Lloyd je u projekt ušao držeći u svojim rukama 39% dionica novokomponirane tvrtke, dok Eurogate Damietta GmbH drži 29,5% dionica, baš kao i Contship Damietta Srl. Po 1% udjela imaju Middle East Logistics & Consultants Group i Ship & CREW Egypt SAE. Koncesija je izdana na rok od 30 godina, a Damietta će biti najmoderniji kontejnerski terminal na svijetu. Zadovoljstvo ne kriju niti egipatske vlasti koje su svjesne važnosti ovakve luke za svoj pomorski i industrijski značaj, pa su već najavili kako kreću s izgradnjom novih željezničkih koridora koji će spajati egipatske industrijske zone sa novim kontejnerskim terminalom.

Foto: Nexxiot

Petar Zuanović

Tvrtka Hapag-Lloyd bit će prva kompanija na svijetu koja će digitalizirati cjelokupni fond kontejnera u svojem vlasništvu.

Riječ je o preko 3 milijuna TEU, koji će najkasnije do kraja 2023. godine biti opremljeni prijenosnicima podataka u direktnoj vezi sa “cloudom” Hapag-Lloyda. Oblak, odnosno kontrolni softver, primat će podatke o kretanju kontejnera, informacije o vibracijama kontejnera i promjene temperature u samome kontejneru. Tako će se uspostaviti puna kontrola kontejnerskog prijevoza te će se izbjeći brojne neželjene situacije s kojima su se do sada susretali operateri u lancu opskrbe.

Kontejnere će ovakvim modernim sustavom opremiti švicarska tvrtka Nexxiot, a sve će funkcionirati na solarni pogon. Slanje podataka bit će omogućeno modernim komunikacijskim kanalima, a kupci su, tvrde i naručitelj i izvođač, spremni platiti simbolično višu cijenu prijevoza kako bi znali što se zbiva sa njihovim teretom. Pilot projekt trajao je tri godine i to na nekim od rashladnih kontejnera, pa se sustav pokazao kao veoma uspješan. Hapag-Lloyd će tako uspostaviti kontrolu nad svojim kontejnerskim kapacitetima i biti pokretač jednog posve novog, tehnološki naprednog i za sigurnost važnoga trenda.

Osim digitalizacije kontejnera, Hapag-Lloyd je krenuo u još jednu bitku. U egipatskoj luci Damietta zajedno sa partnerima ulagačima gradi novi kontejnerski terminal koji bi trebao biti svojevrsno “skladište” Istočnog Mediterana. Projekt pod nazivom “Terminal 2” preko novoosnovanog poduzeća Damietta Alliance Container Terminal SAE zaživjet će do kraja 2024. godine i biti operativnog kapaciteta od 3,3 milijuna TEU godišnje. Osim što će poboljšati svoju poziciju na Istočnom Mediteranu, Hapag-Lloyd će i osnažiti svoj pomorski status u Egiptu te konkurirati na tržištu spomenute države.

Hapag-Lloyd je u projekt ušao držeći u svojim rukama 39% dionica novokomponirane tvrtke, dok Eurogate Damietta GmbH drži 29,5% dionica, baš kao i Contship Damietta Srl. Po 1% udjela imaju Middle East Logistics & Consultants Group i Ship & CREW Egypt SAE. Koncesija je izdana na rok od 30 godina, a Damietta će biti najmoderniji kontejnerski terminal na svijetu. Zadovoljstvo ne kriju niti egipatske vlasti koje su svjesne važnosti ovakve luke za svoj pomorski i industrijski značaj, pa su već najavili kako kreću s izgradnjom novih željezničkih koridora koji će spajati egipatske industrijske zone sa novim kontejnerskim terminalom.

Foto: Nexxiot

Petar Zuanović

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video