O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Novi kruzer mogao bi iz brodogradilišta zaploviti ravno u – rezalište!

Nezavršeni megakruzer, koji je po kapacitetu trebao biti jedan od najvećih brodova za krstarenje na svijetu, stoji u njemačkom brodogradilištu i čeka odlazak u rezalište jer stečajni upravitelji ne mogu pronaći kupca.

Donji dio trupa broda poznatog kao Global Dream II, drugog kruzera klase Global Class iz nesolventnog njemačkog brodogradilišta MV Werften na obali Baltika, bit će prodan u rezalište, izvijestio je njemački magazin za kruzing industriju An Bord, pozivajući se na riječi stečajnog upravitelja Christopha Morgena. Strojevi i veći dio opreme, koji su već bili isporučeni, moraju se prodati, rekao je Morgen na konferenciji za novinare u petak, prenosi gCaptain.

Stečajni upravitelj fokusirat će se na sestrinski brod Global Dream, koji je spreman za porinuće na doku u Wismaru u sjevernoj Njemačkoj, navodi An Bord. Brodogradilište Wismar tvrtke MV Werften prodano je pomorskoj mornaričkoj jedinici Thyssenkrupp AG sa sjedištem u Kielu, koja ondje planira graditi vojna plovila od 2024., a kao razlog navode rastuću napetost uslijed ruske invazije na Ukrajinu. Tvrtka Thyssenkrupp Marine Systems zahtijeva da dok bude dostupan do kraja 2023. godine.

Oba broda naručila je tvrtka Dream Cruises sa sjedištem u Aziji, koja je ranije ove godine propala zajedno sa svojom matičnom tvrtkom Genting Hong Kong zbog utjecaja pandemije na industriju krstarenja.

Planovi za dovršetak Global Dreama na lokaciji Wismar su propali, piše An Bord. Švedska tvrtka Stena AB, koja je željela oformiti brend za krstarenja u Aziji, bila je jedina zainteresirana strana. Međutim, tvrtka je odustala kada je bivši vlasnik Gentinga Lim Kok Thay najavio pokretanje novog brenda za krstarenja u Singapuru. Istovremeno je Kina uvela stroga ograničenja putovanja, piše njemački časopis, također navodeći napetosti u Južnom kineskom moru kao razlog odustajanja.

Global Dream mogao bi se otegliti na bilo koju lokaciju, navodi časopis. Ako se u narednim tjednima ne pronađe ozbiljan kupac, Morgen će morati pokrenuti postupak javnog nadmetanja, što će omogućiti i rezalištima da dostave svoje ponude, stoji u priopćenju. Njemački graditelj brodova za krstarenje Meyer Werft mogao bi pomoći u dovršenju Global Dreama, nakon čega bi brod bio stavljen na čekanje zbog trenutnog nedostatka kupaca, izvijestio je lo Ostsee-Zeitung ovog tjedna.

Pročitajte i: Dva njemačka brodogradilišta objavila stečaj u istom danu

Nezavršeni megakruzer, koji je po kapacitetu trebao biti jedan od najvećih brodova za krstarenje na svijetu, stoji u njemačkom brodogradilištu i čeka odlazak u rezalište jer stečajni upravitelji ne mogu pronaći kupca.

Donji dio trupa broda poznatog kao Global Dream II, drugog kruzera klase Global Class iz nesolventnog njemačkog brodogradilišta MV Werften na obali Baltika, bit će prodan u rezalište, izvijestio je njemački magazin za kruzing industriju An Bord, pozivajući se na riječi stečajnog upravitelja Christopha Morgena. Strojevi i veći dio opreme, koji su već bili isporučeni, moraju se prodati, rekao je Morgen na konferenciji za novinare u petak, prenosi gCaptain.

Stečajni upravitelj fokusirat će se na sestrinski brod Global Dream, koji je spreman za porinuće na doku u Wismaru u sjevernoj Njemačkoj, navodi An Bord. Brodogradilište Wismar tvrtke MV Werften prodano je pomorskoj mornaričkoj jedinici Thyssenkrupp AG sa sjedištem u Kielu, koja ondje planira graditi vojna plovila od 2024., a kao razlog navode rastuću napetost uslijed ruske invazije na Ukrajinu. Tvrtka Thyssenkrupp Marine Systems zahtijeva da dok bude dostupan do kraja 2023. godine.

Oba broda naručila je tvrtka Dream Cruises sa sjedištem u Aziji, koja je ranije ove godine propala zajedno sa svojom matičnom tvrtkom Genting Hong Kong zbog utjecaja pandemije na industriju krstarenja.

Planovi za dovršetak Global Dreama na lokaciji Wismar su propali, piše An Bord. Švedska tvrtka Stena AB, koja je željela oformiti brend za krstarenja u Aziji, bila je jedina zainteresirana strana. Međutim, tvrtka je odustala kada je bivši vlasnik Gentinga Lim Kok Thay najavio pokretanje novog brenda za krstarenja u Singapuru. Istovremeno je Kina uvela stroga ograničenja putovanja, piše njemački časopis, također navodeći napetosti u Južnom kineskom moru kao razlog odustajanja.

Global Dream mogao bi se otegliti na bilo koju lokaciju, navodi časopis. Ako se u narednim tjednima ne pronađe ozbiljan kupac, Morgen će morati pokrenuti postupak javnog nadmetanja, što će omogućiti i rezalištima da dostave svoje ponude, stoji u priopćenju. Njemački graditelj brodova za krstarenje Meyer Werft mogao bi pomoći u dovršenju Global Dreama, nakon čega bi brod bio stavljen na čekanje zbog trenutnog nedostatka kupaca, izvijestio je lo Ostsee-Zeitung ovog tjedna.

Pročitajte i: Dva njemačka brodogradilišta objavila stečaj u istom danu

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video