O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Gradi se nikad manje tankera i bulk carriera: Kontejneraši ponovno obaraju sve rekorde

Globalna knjiga narudžbi kontejnerskih brodova još jednom obara sve moguće rekorde, ostavljajući potencijalne dugoročne posljedice za glavne segmente pomorske trgovine.

Narudžbe u sektorima bulk carriera i tankera, koji zajedno čine 75% nosivosti ukupne svjetske flote, drastično su pale u posljednje dvije godine. Prema podacima Clarkson Research Services, uspoređujući narudžbe po dwt-u, knjiga narudžbi kontejnerskih brodova sada je po prvi put premašila knjiga narudžbi za tankere i bulkere po nosivosti, prenosi Splash247.

Gotovo 900 kontejnerskih brodova kapaciteta od ukupno 7 milijuna TEU naručeno je od četvrtog kvartala 2020. godine, što je apsolutni rekord svih vremena. Gledajući samo od početka ove godine, narudžbe brodova za prijevoz LNG-a već su dosegle novi godišnji rekord, a Clarksons navodi da je riječ o 94 broda kapaciteta od 16 milijuna kubnih metara.

Međutim, kako je objavio Clarksons, tijekom posljednjih 12 mjeseci evidentiran je najmanji broj ugovorenih novogradnji tankera otkako se prate podaci. S tek 35 milijuna dwt, knjiga narudžbi tankera sada je najmanja u posljednjih 25 godina, a jednaka je rekordno niskih 5% kapaciteta postojeće flote.

Knjiga narudžbi za bulk sektor sada je blizu najniže razine u posljednih 18 godina, sa 69 milijuna dwt, što je ekvivalentno samo 7% flote.

Globalna knjiga narudžbi kontejnerskih brodova još jednom obara sve moguće rekorde, ostavljajući potencijalne dugoročne posljedice za glavne segmente pomorske trgovine.

Narudžbe u sektorima bulk carriera i tankera, koji zajedno čine 75% nosivosti ukupne svjetske flote, drastično su pale u posljednje dvije godine. Prema podacima Clarkson Research Services, uspoređujući narudžbe po dwt-u, knjiga narudžbi kontejnerskih brodova sada je po prvi put premašila knjiga narudžbi za tankere i bulkere po nosivosti, prenosi Splash247.

Gotovo 900 kontejnerskih brodova kapaciteta od ukupno 7 milijuna TEU naručeno je od četvrtog kvartala 2020. godine, što je apsolutni rekord svih vremena. Gledajući samo od početka ove godine, narudžbe brodova za prijevoz LNG-a već su dosegle novi godišnji rekord, a Clarksons navodi da je riječ o 94 broda kapaciteta od 16 milijuna kubnih metara.

Međutim, kako je objavio Clarksons, tijekom posljednjih 12 mjeseci evidentiran je najmanji broj ugovorenih novogradnji tankera otkako se prate podaci. S tek 35 milijuna dwt, knjiga narudžbi tankera sada je najmanja u posljednjih 25 godina, a jednaka je rekordno niskih 5% kapaciteta postojeće flote.

Knjiga narudžbi za bulk sektor sada je blizu najniže razine u posljednih 18 godina, sa 69 milijuna dwt, što je ekvivalentno samo 7% flote.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video