O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Car carrier ‘Neptune Barcelona’ vrijedan je 52 milijuna eura: Vlada daje posljednju šansu 3. maju?

“Cijenu koju smo postigli na međunarodnom javnom pozivu, u okolnostima pandemije koja je pogodila i brodograđevno i brodarsko tržište, izuzetno je dobra, ali u konačnici ista i predstavlja vrijednog ovog velebnog broda”, rekao je premijer Andrej Plenković.

U riječkom “3. maju” jučer obavljena primopredaja broda za prijevoz automobila grčkom brodaru Neptune Lines. Na svečanosti tim povodom okupili su se brojni uzvanici, među kojima i premijer Andrej Plenković, u pratnji ministara gospodarstva Davora Filipovića, te prostornog uređenja i graditeljstva Ivana Paladine, kao i grčki ministar pomorstva i otočne politike Ioannis Plakiotakis, koji je stigao zajedno s vlasnicom ove brodarske kompanije Meline Travlos, ujedno i na čelu udruge grčkih brodara, donosi Novi list.

Na ceremonijalu predaje ujedno je obavljen i čin kumovanja i imenovanja ovog velebnog broda, kapaciteta prijevoza čak 7.000 vozila, a svjetskim morima zaplovit će u narednim danima pod imenom “Neptune Barcelona”. Ova trećemajska novogradnja, koja na svojim palubama raspolaže s 58.000 četvornih metara parkirališnog prostora, bit će najveći brod u floti ovog grčkog brodara, koji operira sa flotom od 18 car-carriera, kapaciteta prijevoza do 4.500 vozila.

O cijeni koju su Grci uplatili u hrvatski državni proračun ni jučer nije bilo riječi, ali se iz pouzdanih izvora ponovno potvrdilo da je riječ o iznosu od 52 milijuna eura. Premda je kupoprodajnim ugovorom bila predviđena isporuka za početak lipnja, do penalizacije nije došlo, doznajemo, između ostalog i zbog toga što se naknadno dogovorilo da se brod preboji u karakteristično plavo-bijelu boju flote grčkog kupca, zbog čega se “Neptune Barcelona” zadržao na dokovanju duže od uobičajenog.

Od sva tri broda, koje je “3. maj” uspio završiti i isporučiti svojim kupcima od ljeta 2019. godine, kada su ušli pod poseban program i skrb države, jučer primopredani car-carrier bio je u najvećem stupnju gotovosti. Njegov završetak isfinanciran je iz kredita u iznosu od 22 milijuna eura, iza kojeg je stala Vlada s državnim jamstvima.

– Cijenu koju smo postigli na međunarodnom javnom pozivu, u okolnostima pandemije koja je pogodila i brodograđevno i brodarsko tržište, izuzetno je dobra, ali u konačnici ista i predstavlja vrijednog ovog velebnog broda, dodao je Plenković, apostrofirajući kako je isporuka ovog car-carriera važan iskorak u razvijanju gospodarske suradnje između Hrvatske i Grčke.

– Ovo je još jedan primjer da mediteranske zemlje pronalaze načina kako da surađuju u industriji i proizvodnji, zaključio je taj dio Plenković.

Premijer je istaknuo da je Vlada na prošlotjednoj sjednici odlučila dati još jednu šansu riječkom brodogradilištu kroz izdavanje državnih jamstava za završetak još jednog broda koji je ugovoren s kanadskom kompanijim Algoma. Međutim, isto je tako apostrofirao da su ta državna jamstva uvjetovana restrukturiranjem “3. maja”.

– Ne znam samo koliko su sami trećemajci svjesni da upravo troše svoju posljednju šansu, zaključio je Komadina.

Novinari su htjeli od Kučana i Plenkovića doznati koja je financijska računica s ovim, jučer isporučenim brodom, koliko se zaradilo ili, eventualno, izgubilo. Premijer je samo konstatirao da se može reći da je “3. maj” tijekom protekle tri godine poslovanja i završetka tri broda “ispraćen” na pozitivnoj nuli.

Cijeli članak možete pročitati <<ovdje>>.

Foto: Sergej Drechsler / Novi list

Orjana Antešić / Novi list

“Cijenu koju smo postigli na međunarodnom javnom pozivu, u okolnostima pandemije koja je pogodila i brodograđevno i brodarsko tržište, izuzetno je dobra, ali u konačnici ista i predstavlja vrijednog ovog velebnog broda”, rekao je premijer Andrej Plenković.

U riječkom “3. maju” jučer obavljena primopredaja broda za prijevoz automobila grčkom brodaru Neptune Lines. Na svečanosti tim povodom okupili su se brojni uzvanici, među kojima i premijer Andrej Plenković, u pratnji ministara gospodarstva Davora Filipovića, te prostornog uređenja i graditeljstva Ivana Paladine, kao i grčki ministar pomorstva i otočne politike Ioannis Plakiotakis, koji je stigao zajedno s vlasnicom ove brodarske kompanije Meline Travlos, ujedno i na čelu udruge grčkih brodara, donosi Novi list.

Na ceremonijalu predaje ujedno je obavljen i čin kumovanja i imenovanja ovog velebnog broda, kapaciteta prijevoza čak 7.000 vozila, a svjetskim morima zaplovit će u narednim danima pod imenom “Neptune Barcelona”. Ova trećemajska novogradnja, koja na svojim palubama raspolaže s 58.000 četvornih metara parkirališnog prostora, bit će najveći brod u floti ovog grčkog brodara, koji operira sa flotom od 18 car-carriera, kapaciteta prijevoza do 4.500 vozila.

O cijeni koju su Grci uplatili u hrvatski državni proračun ni jučer nije bilo riječi, ali se iz pouzdanih izvora ponovno potvrdilo da je riječ o iznosu od 52 milijuna eura. Premda je kupoprodajnim ugovorom bila predviđena isporuka za početak lipnja, do penalizacije nije došlo, doznajemo, između ostalog i zbog toga što se naknadno dogovorilo da se brod preboji u karakteristično plavo-bijelu boju flote grčkog kupca, zbog čega se “Neptune Barcelona” zadržao na dokovanju duže od uobičajenog.

Od sva tri broda, koje je “3. maj” uspio završiti i isporučiti svojim kupcima od ljeta 2019. godine, kada su ušli pod poseban program i skrb države, jučer primopredani car-carrier bio je u najvećem stupnju gotovosti. Njegov završetak isfinanciran je iz kredita u iznosu od 22 milijuna eura, iza kojeg je stala Vlada s državnim jamstvima.

– Cijenu koju smo postigli na međunarodnom javnom pozivu, u okolnostima pandemije koja je pogodila i brodograđevno i brodarsko tržište, izuzetno je dobra, ali u konačnici ista i predstavlja vrijednog ovog velebnog broda, dodao je Plenković, apostrofirajući kako je isporuka ovog car-carriera važan iskorak u razvijanju gospodarske suradnje između Hrvatske i Grčke.

– Ovo je još jedan primjer da mediteranske zemlje pronalaze načina kako da surađuju u industriji i proizvodnji, zaključio je taj dio Plenković.

Premijer je istaknuo da je Vlada na prošlotjednoj sjednici odlučila dati još jednu šansu riječkom brodogradilištu kroz izdavanje državnih jamstava za završetak još jednog broda koji je ugovoren s kanadskom kompanijim Algoma. Međutim, isto je tako apostrofirao da su ta državna jamstva uvjetovana restrukturiranjem “3. maja”.

– Ne znam samo koliko su sami trećemajci svjesni da upravo troše svoju posljednju šansu, zaključio je Komadina.

Novinari su htjeli od Kučana i Plenkovića doznati koja je financijska računica s ovim, jučer isporučenim brodom, koliko se zaradilo ili, eventualno, izgubilo. Premijer je samo konstatirao da se može reći da je “3. maj” tijekom protekle tri godine poslovanja i završetka tri broda “ispraćen” na pozitivnoj nuli.

Cijeli članak možete pročitati <<ovdje>>.

Foto: Sergej Drechsler / Novi list

Orjana Antešić / Novi list

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video

“Cijenu koju smo postigli na međunarodnom javnom pozivu, u okolnostima pandemije koja je pogodila i brodograđevno i brodarsko tržište, izuzetno je dobra, ali u konačnici ista i predstavlja vrijednog ovog velebnog broda”, rekao je premijer Andrej Plenković.

U riječkom “3. maju” jučer obavljena primopredaja broda za prijevoz automobila grčkom brodaru Neptune Lines. Na svečanosti tim povodom okupili su se brojni uzvanici, među kojima i premijer Andrej Plenković, u pratnji ministara gospodarstva Davora Filipovića, te prostornog uređenja i graditeljstva Ivana Paladine, kao i grčki ministar pomorstva i otočne politike Ioannis Plakiotakis, koji je stigao zajedno s vlasnicom ove brodarske kompanije Meline Travlos, ujedno i na čelu udruge grčkih brodara, donosi Novi list.

Na ceremonijalu predaje ujedno je obavljen i čin kumovanja i imenovanja ovog velebnog broda, kapaciteta prijevoza čak 7.000 vozila, a svjetskim morima zaplovit će u narednim danima pod imenom “Neptune Barcelona”. Ova trećemajska novogradnja, koja na svojim palubama raspolaže s 58.000 četvornih metara parkirališnog prostora, bit će najveći brod u floti ovog grčkog brodara, koji operira sa flotom od 18 car-carriera, kapaciteta prijevoza do 4.500 vozila.

O cijeni koju su Grci uplatili u hrvatski državni proračun ni jučer nije bilo riječi, ali se iz pouzdanih izvora ponovno potvrdilo da je riječ o iznosu od 52 milijuna eura. Premda je kupoprodajnim ugovorom bila predviđena isporuka za početak lipnja, do penalizacije nije došlo, doznajemo, između ostalog i zbog toga što se naknadno dogovorilo da se brod preboji u karakteristično plavo-bijelu boju flote grčkog kupca, zbog čega se “Neptune Barcelona” zadržao na dokovanju duže od uobičajenog.

Od sva tri broda, koje je “3. maj” uspio završiti i isporučiti svojim kupcima od ljeta 2019. godine, kada su ušli pod poseban program i skrb države, jučer primopredani car-carrier bio je u najvećem stupnju gotovosti. Njegov završetak isfinanciran je iz kredita u iznosu od 22 milijuna eura, iza kojeg je stala Vlada s državnim jamstvima.

– Cijenu koju smo postigli na međunarodnom javnom pozivu, u okolnostima pandemije koja je pogodila i brodograđevno i brodarsko tržište, izuzetno je dobra, ali u konačnici ista i predstavlja vrijednog ovog velebnog broda, dodao je Plenković, apostrofirajući kako je isporuka ovog car-carriera važan iskorak u razvijanju gospodarske suradnje između Hrvatske i Grčke.

– Ovo je još jedan primjer da mediteranske zemlje pronalaze načina kako da surađuju u industriji i proizvodnji, zaključio je taj dio Plenković.

Premijer je istaknuo da je Vlada na prošlotjednoj sjednici odlučila dati još jednu šansu riječkom brodogradilištu kroz izdavanje državnih jamstava za završetak još jednog broda koji je ugovoren s kanadskom kompanijim Algoma. Međutim, isto je tako apostrofirao da su ta državna jamstva uvjetovana restrukturiranjem “3. maja”.

– Ne znam samo koliko su sami trećemajci svjesni da upravo troše svoju posljednju šansu, zaključio je Komadina.

Novinari su htjeli od Kučana i Plenkovića doznati koja je financijska računica s ovim, jučer isporučenim brodom, koliko se zaradilo ili, eventualno, izgubilo. Premijer je samo konstatirao da se može reći da je “3. maj” tijekom protekle tri godine poslovanja i završetka tri broda “ispraćen” na pozitivnoj nuli.

Cijeli članak možete pročitati <<ovdje>>.

Foto: Sergej Drechsler / Novi list

Orjana Antešić / Novi list