O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Indonezijska mornarica uhitila i kaznila kapetana tankera zbog navodnog ilegalnog sidrenja

Sve su češća izvješća o zapljenama brodova i pritvaranjima kapetana koje indonezijska mornarica provodi zbog navodnog ilegalnog sidrenja u teritorijalnim vodama Indonezije.

Kapetan tankera za prijevoz naftnih derivata, kojeg je indonezijska mornarica uhitila u svibnju pod sumnjom da se ilegalno usidrio u indonezijskim vodama, kažnjen je zatvorskom kaznom od 15 dana i novčanom kaznom od 200 milijuna rupija (otprilike 13.350 američkih dolara), rekao je u srijedu glasnogovornik mornarice, a prenosi gCaptain.

Nord Joy, product tanker pod zastavom Paname, zaustavljen je 30. svibnja dok je bio usidren u indonezijskim vodama istočno od Singapurskog tjesnaca, jednog od najprometnijih plovnih puteva na svijetu.

Časnici indonezijske mornarice zatražili su neslužbenu isplatu od 375.000 dolara za oslobađanje broda, rekle su tada Reutersu dvije osobe uključene u pregovore.

Indonezijska mornarica zanijekala je da je zatražena takva isplata. Iz mornarice su također izvijestili da je brod zadržan zbog “sidrenja u vodama Indonezije bez dozvole”. Tvrtka Synergy Group, koja upravlja tankerom Nord Joy, također je izjavila da nije upoznata da je indonezijska mornarica uputila ikakav zahtjev za isplatom novca.

Brod je pušten nakon što je sud 7. srpnja izrekao zatvorsku i novčanu kaznu kapetanu broda V.K., rekao je glasnogovornik mornarice Julius Widjojono za Reuters. Glasnogovornik Synergy grupe potvrdio je da je njihov brod pušten nakon sudskog ročišta na Batamu, indonezijskom otoku južno od Singapura na kojem se nalazi baza indonezijske mornarice.

Tanker, koji je dug 183 metra i može prevoziti do 350.000 barela goriva, trenutno je usidren zapadno od Singapura na putu za luku Tanjung Pelepas u Maleziji, prema podacima Refinitiva, platforme za praćenje brodova.

Prošle je godine Reuters izvijestio o desetak sličnih uhićenja koje je naložila indonezijska mornarica u vodama istočno od Singapura. U tim slučajevima, vlasnici brodova su neslužbeno platili u prosjeku oko 300.000 dolara svaki i plovila su puštena.

Mornarica opovrgava bilo kakva plaćanja.

Sve su češća izvješća o zapljenama brodova i pritvaranjima kapetana koje indonezijska mornarica provodi zbog navodnog ilegalnog sidrenja u teritorijalnim vodama Indonezije.

Kapetan tankera za prijevoz naftnih derivata, kojeg je indonezijska mornarica uhitila u svibnju pod sumnjom da se ilegalno usidrio u indonezijskim vodama, kažnjen je zatvorskom kaznom od 15 dana i novčanom kaznom od 200 milijuna rupija (otprilike 13.350 američkih dolara), rekao je u srijedu glasnogovornik mornarice, a prenosi gCaptain.

Nord Joy, product tanker pod zastavom Paname, zaustavljen je 30. svibnja dok je bio usidren u indonezijskim vodama istočno od Singapurskog tjesnaca, jednog od najprometnijih plovnih puteva na svijetu.

Časnici indonezijske mornarice zatražili su neslužbenu isplatu od 375.000 dolara za oslobađanje broda, rekle su tada Reutersu dvije osobe uključene u pregovore.

Indonezijska mornarica zanijekala je da je zatražena takva isplata. Iz mornarice su također izvijestili da je brod zadržan zbog “sidrenja u vodama Indonezije bez dozvole”. Tvrtka Synergy Group, koja upravlja tankerom Nord Joy, također je izjavila da nije upoznata da je indonezijska mornarica uputila ikakav zahtjev za isplatom novca.

Brod je pušten nakon što je sud 7. srpnja izrekao zatvorsku i novčanu kaznu kapetanu broda V.K., rekao je glasnogovornik mornarice Julius Widjojono za Reuters. Glasnogovornik Synergy grupe potvrdio je da je njihov brod pušten nakon sudskog ročišta na Batamu, indonezijskom otoku južno od Singapura na kojem se nalazi baza indonezijske mornarice.

Tanker, koji je dug 183 metra i može prevoziti do 350.000 barela goriva, trenutno je usidren zapadno od Singapura na putu za luku Tanjung Pelepas u Maleziji, prema podacima Refinitiva, platforme za praćenje brodova.

Prošle je godine Reuters izvijestio o desetak sličnih uhićenja koje je naložila indonezijska mornarica u vodama istočno od Singapura. U tim slučajevima, vlasnici brodova su neslužbeno platili u prosjeku oko 300.000 dolara svaki i plovila su puštena.

Mornarica opovrgava bilo kakva plaćanja.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video