O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Lučki radnici diljem Njemačke započeli najdulji štrajk u više od četiri desetljeća: Obustavljene sve lučke operacije

Lučki radnici diljem glavnih njemačkih luka na Sjevernom moru ponovno su paralizirali rad luka i započeli najdulji štrajk u posljednja četiri desetljeća. Štrajk je organiziran nakon što je propao posljednji krug pregovora za rješavanje dugotrajnog spora oko kolektivnog ugovora.

Nakon što su propali pregovori o kolektivnom ugovoru o radu sa Središnjom udrugom njemačkih lučkih kompanija (ZDS), sindikalni div United Services Union (Ver.di) pozvao je radnike na svim terminalima u zemlji na 48-satni štrajk. Štrajk, koji je započeo jutros u 6:00 sati i traje do subote u 6:00 sati, već je treća sindikalna akcija u posljednjih nekoliko tjedana i najduža takva akcija u više od 40 godina, piše The Maritime Executive.

Njemački brodar Hamburg Süd, koji se bavi prijevozom kontejnera, priopćio je da je tijekom štrajka prisiljen potpuno obustaviti željeznički, cestovni i pomorski prijevoz tereta, odnosno uvoz i izvoz preko svih svojih terminala u Njemačkoj. To izravno utječe na lučke operacije u Bremerhavenu, Hamburgu i Wilhemshavenu.

Dugogodišnji spor oko kolektivnih ugovora obustavio je rad u najprometnijim njemačkim lukama budući da Ver.di zastupa približno 12.000 radnika koji rade u lukama Emden, Bremerhaven, Bremen, Brake, Wilhelmshaven i Hamburg.

Čak ni nakon 6 krugova pregovora, poslodavci nisu pristali udovoljiti zahtjevu sindikata za povećanje osnovice plaća od 14 posto u 58 kompanija, uključujući glavne luke Hamburg i Bremerhaven. Sindikat također zahtijeva godišnji bonus do 1.200 dolara dijelom zbog inflacije koja povećava troškove života. Poslodavci su ponudili povećanje plaće od 12,5 posto tijekom dvije godine, ali sindikati ne pristaju na tu ponudu, javlja Splash247.

Njemačka, najveće europsko gospodarstvo, suočava se s vrtoglavom inflacijom, a hrane i energenti drastično su poskupjeli otkako je započela ruska invazija na Ukrajinu. Njemačka je jedno od najvažnijih pomorskih čvorišta u Europi, a štrajk će sigurno imati utjecaj na opskrbni lanac cijelog kontinenta, posebno sada kada se glavne europske luke bore sa zagušenjima.

Lučki radnici diljem glavnih njemačkih luka na Sjevernom moru ponovno su paralizirali rad luka i započeli najdulji štrajk u posljednja četiri desetljeća. Štrajk je organiziran nakon što je propao posljednji krug pregovora za rješavanje dugotrajnog spora oko kolektivnog ugovora.

Nakon što su propali pregovori o kolektivnom ugovoru o radu sa Središnjom udrugom njemačkih lučkih kompanija (ZDS), sindikalni div United Services Union (Ver.di) pozvao je radnike na svim terminalima u zemlji na 48-satni štrajk. Štrajk, koji je započeo jutros u 6:00 sati i traje do subote u 6:00 sati, već je treća sindikalna akcija u posljednjih nekoliko tjedana i najduža takva akcija u više od 40 godina, piše The Maritime Executive.

Njemački brodar Hamburg Süd, koji se bavi prijevozom kontejnera, priopćio je da je tijekom štrajka prisiljen potpuno obustaviti željeznički, cestovni i pomorski prijevoz tereta, odnosno uvoz i izvoz preko svih svojih terminala u Njemačkoj. To izravno utječe na lučke operacije u Bremerhavenu, Hamburgu i Wilhemshavenu.

Dugogodišnji spor oko kolektivnih ugovora obustavio je rad u najprometnijim njemačkim lukama budući da Ver.di zastupa približno 12.000 radnika koji rade u lukama Emden, Bremerhaven, Bremen, Brake, Wilhelmshaven i Hamburg.

Čak ni nakon 6 krugova pregovora, poslodavci nisu pristali udovoljiti zahtjevu sindikata za povećanje osnovice plaća od 14 posto u 58 kompanija, uključujući glavne luke Hamburg i Bremerhaven. Sindikat također zahtijeva godišnji bonus do 1.200 dolara dijelom zbog inflacije koja povećava troškove života. Poslodavci su ponudili povećanje plaće od 12,5 posto tijekom dvije godine, ali sindikati ne pristaju na tu ponudu, javlja Splash247.

Njemačka, najveće europsko gospodarstvo, suočava se s vrtoglavom inflacijom, a hrane i energenti drastično su poskupjeli otkako je započela ruska invazija na Ukrajinu. Njemačka je jedno od najvažnijih pomorskih čvorišta u Europi, a štrajk će sigurno imati utjecaj na opskrbni lanac cijelog kontinenta, posebno sada kada se glavne europske luke bore sa zagušenjima.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video

Lučki radnici diljem glavnih njemačkih luka na Sjevernom moru ponovno su paralizirali rad luka i započeli najdulji štrajk u posljednja četiri desetljeća. Štrajk je organiziran nakon što je propao posljednji krug pregovora za rješavanje dugotrajnog spora oko kolektivnog ugovora.

Nakon što su propali pregovori o kolektivnom ugovoru o radu sa Središnjom udrugom njemačkih lučkih kompanija (ZDS), sindikalni div United Services Union (Ver.di) pozvao je radnike na svim terminalima u zemlji na 48-satni štrajk. Štrajk, koji je započeo jutros u 6:00 sati i traje do subote u 6:00 sati, već je treća sindikalna akcija u posljednjih nekoliko tjedana i najduža takva akcija u više od 40 godina, piše The Maritime Executive.

Njemački brodar Hamburg Süd, koji se bavi prijevozom kontejnera, priopćio je da je tijekom štrajka prisiljen potpuno obustaviti željeznički, cestovni i pomorski prijevoz tereta, odnosno uvoz i izvoz preko svih svojih terminala u Njemačkoj. To izravno utječe na lučke operacije u Bremerhavenu, Hamburgu i Wilhemshavenu.

Dugogodišnji spor oko kolektivnih ugovora obustavio je rad u najprometnijim njemačkim lukama budući da Ver.di zastupa približno 12.000 radnika koji rade u lukama Emden, Bremerhaven, Bremen, Brake, Wilhelmshaven i Hamburg.

Čak ni nakon 6 krugova pregovora, poslodavci nisu pristali udovoljiti zahtjevu sindikata za povećanje osnovice plaća od 14 posto u 58 kompanija, uključujući glavne luke Hamburg i Bremerhaven. Sindikat također zahtijeva godišnji bonus do 1.200 dolara dijelom zbog inflacije koja povećava troškove života. Poslodavci su ponudili povećanje plaće od 12,5 posto tijekom dvije godine, ali sindikati ne pristaju na tu ponudu, javlja Splash247.

Njemačka, najveće europsko gospodarstvo, suočava se s vrtoglavom inflacijom, a hrane i energenti drastično su poskupjeli otkako je započela ruska invazija na Ukrajinu. Njemačka je jedno od najvažnijih pomorskih čvorišta u Europi, a štrajk će sigurno imati utjecaj na opskrbni lanac cijelog kontinenta, posebno sada kada se glavne europske luke bore sa zagušenjima.