O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Pomorski pilot poginuo u padu s peljarskih ljestvi

U nesreći koja se dogodila u ponedjeljak u luci Yalova u Turskoj poginuo je pomorski pilot. Pilot je preminuo nakon pada s peljarskih ljestava.

Kako javljaju lokalni mediji, pilot C.K. uputio se u ponedjeljak oko 13:00 sati na sidrište Ciftlikkoy kod luke Yalova kako bi se ukrcao na tanker Alhena. Njegova peljarska brodica pozicionirala se uz tanker i pilot je zakoračio na peljarske ljestve. Međutim, nakon što se prebacio na ljestve, C.K. je pao u more.

Unatoč brzoj reakciji policijskog broda, koji je izvukao peljara iz mora i prebacio ga na obalu u besvjesnom stanju, C.K. je preminuo u državnoj bolnici, prenosi The Maritime Executive.

Kako navodi CNN Turkey, peljar je najvjerojatnije doživio srčani udar dok se penjao ljestvama, a zatim je pao u more. Međutim, jedna informacija baca sumnju na to objašnjenje uzroka nesreće.

Alhena je product tanker izgrađen 2012. godine, a plovi pod zastavom Bahama. Prema podacima s Equasisa, inspekcijskim nadzorom koji je proveden u lipnju u Rotterdamu otkriveni su određeni problemi s načinom kako su postavljene peljarske ljestve. Nije utvrđeno je li nepravilnost koja je otkrivena inspekcijom Port State Controla zasigurno uzrok nesreće.

Penjanje s peljarske brodice uz bok broda u pokretu predstavlja rizik, a nesreće s peljarskim ljestvama nažalost nisu neuobičajene, unatoč SOLAS-u i drugim sigurnosnim regulacijama.

U nesreći koja se dogodila u ponedjeljak u luci Yalova u Turskoj poginuo je pomorski pilot. Pilot je preminuo nakon pada s peljarskih ljestava.

Kako javljaju lokalni mediji, pilot C.K. uputio se u ponedjeljak oko 13:00 sati na sidrište Ciftlikkoy kod luke Yalova kako bi se ukrcao na tanker Alhena. Njegova peljarska brodica pozicionirala se uz tanker i pilot je zakoračio na peljarske ljestve. Međutim, nakon što se prebacio na ljestve, C.K. je pao u more.

Unatoč brzoj reakciji policijskog broda, koji je izvukao peljara iz mora i prebacio ga na obalu u besvjesnom stanju, C.K. je preminuo u državnoj bolnici, prenosi The Maritime Executive.

Kako navodi CNN Turkey, peljar je najvjerojatnije doživio srčani udar dok se penjao ljestvama, a zatim je pao u more. Međutim, jedna informacija baca sumnju na to objašnjenje uzroka nesreće.

Alhena je product tanker izgrađen 2012. godine, a plovi pod zastavom Bahama. Prema podacima s Equasisa, inspekcijskim nadzorom koji je proveden u lipnju u Rotterdamu otkriveni su određeni problemi s načinom kako su postavljene peljarske ljestve. Nije utvrđeno je li nepravilnost koja je otkrivena inspekcijom Port State Controla zasigurno uzrok nesreće.

Penjanje s peljarske brodice uz bok broda u pokretu predstavlja rizik, a nesreće s peljarskim ljestvama nažalost nisu neuobičajene, unatoč SOLAS-u i drugim sigurnosnim regulacijama.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video

U nesreći koja se dogodila u ponedjeljak u luci Yalova u Turskoj poginuo je pomorski pilot. Pilot je preminuo nakon pada s peljarskih ljestava.

Kako javljaju lokalni mediji, pilot C.K. uputio se u ponedjeljak oko 13:00 sati na sidrište Ciftlikkoy kod luke Yalova kako bi se ukrcao na tanker Alhena. Njegova peljarska brodica pozicionirala se uz tanker i pilot je zakoračio na peljarske ljestve. Međutim, nakon što se prebacio na ljestve, C.K. je pao u more.

Unatoč brzoj reakciji policijskog broda, koji je izvukao peljara iz mora i prebacio ga na obalu u besvjesnom stanju, C.K. je preminuo u državnoj bolnici, prenosi The Maritime Executive.

Kako navodi CNN Turkey, peljar je najvjerojatnije doživio srčani udar dok se penjao ljestvama, a zatim je pao u more. Međutim, jedna informacija baca sumnju na to objašnjenje uzroka nesreće.

Alhena je product tanker izgrađen 2012. godine, a plovi pod zastavom Bahama. Prema podacima s Equasisa, inspekcijskim nadzorom koji je proveden u lipnju u Rotterdamu otkriveni su određeni problemi s načinom kako su postavljene peljarske ljestve. Nije utvrđeno je li nepravilnost koja je otkrivena inspekcijom Port State Controla zasigurno uzrok nesreće.

Penjanje s peljarske brodice uz bok broda u pokretu predstavlja rizik, a nesreće s peljarskim ljestvama nažalost nisu neuobičajene, unatoč SOLAS-u i drugim sigurnosnim regulacijama.