O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

LNG terminal obavio jubilarnu stotu operaciju pretovara LNG-a izravno u kamionske cisterne

Jučer, 25. srpnja, na Terminalu za LNG obavljena je jubilarna stota operacija pretovara LNG-a s FSRU broda na cisterne za prijevoz LNG-a (“STT – ship to truck reload”).

Podsjetimo, pružanjem usluge pretovara LNG-a s FSRU broda na cisterne za prijevoz LNG-a, Terminal za LNG na otoku Krku postao je jedinstven u svijetu LNG industrije, obzirom da LNG Hrvatska prva obavlja složenu operaciju pretovara LNG-a izravno iz FSRU broda u kamionske cisterne.

“Omogućavanjem ove usluge Terminal za LNG na otoku Krku je još jednom dokazao svoju značajnu ulogu u razvoju tržišta prirodnog plina u ovom dijelu Europe.”

“Ova nestandardna usluga dostupna je korisnicima od sredine travnja 2022. godine te su do sada svi slobodni termini bili zakupljeni što ukazuje na potražnju tržišta za ovom operacijom. Sukladno operativnim mogućnostima Terminala i u narednom periodu se očekuje u prosjeku 40-ak operacija mjesečno”, javljaju iz LNG.hr.

Podsjetimo, LNG terminal na Krku počeo je s komercijalnim radom 1. siječnja 2021 godine.

Uz pružanje nove usluge, LNG terminal u travnju je povećao tehnički kapacitet transportnog sustava. Novi tehnički kapacitet, odnosno maksimalni kapacitet uplinjavanja LNG-a iznosi 338.000 m3/sat, što na godišnoj razini iznosi oko 2,9 milijardi kubičnih metara. Prema najavama premijera Plenkovića, Hrvatska će proširiti kapacitet LNG terminala na Krku s 2,9 na 6,1 milijardi kubičnih metara plina.

Jučer, 25. srpnja, na Terminalu za LNG obavljena je jubilarna stota operacija pretovara LNG-a s FSRU broda na cisterne za prijevoz LNG-a (“STT – ship to truck reload”).

Podsjetimo, pružanjem usluge pretovara LNG-a s FSRU broda na cisterne za prijevoz LNG-a, Terminal za LNG na otoku Krku postao je jedinstven u svijetu LNG industrije, obzirom da LNG Hrvatska prva obavlja složenu operaciju pretovara LNG-a izravno iz FSRU broda u kamionske cisterne.

“Omogućavanjem ove usluge Terminal za LNG na otoku Krku je još jednom dokazao svoju značajnu ulogu u razvoju tržišta prirodnog plina u ovom dijelu Europe.”

“Ova nestandardna usluga dostupna je korisnicima od sredine travnja 2022. godine te su do sada svi slobodni termini bili zakupljeni što ukazuje na potražnju tržišta za ovom operacijom. Sukladno operativnim mogućnostima Terminala i u narednom periodu se očekuje u prosjeku 40-ak operacija mjesečno”, javljaju iz LNG.hr.

Podsjetimo, LNG terminal na Krku počeo je s komercijalnim radom 1. siječnja 2021 godine.

Uz pružanje nove usluge, LNG terminal u travnju je povećao tehnički kapacitet transportnog sustava. Novi tehnički kapacitet, odnosno maksimalni kapacitet uplinjavanja LNG-a iznosi 338.000 m3/sat, što na godišnoj razini iznosi oko 2,9 milijardi kubičnih metara. Prema najavama premijera Plenkovića, Hrvatska će proširiti kapacitet LNG terminala na Krku s 2,9 na 6,1 milijardi kubičnih metara plina.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video

Jučer, 25. srpnja, na Terminalu za LNG obavljena je jubilarna stota operacija pretovara LNG-a s FSRU broda na cisterne za prijevoz LNG-a (“STT – ship to truck reload”).

Podsjetimo, pružanjem usluge pretovara LNG-a s FSRU broda na cisterne za prijevoz LNG-a, Terminal za LNG na otoku Krku postao je jedinstven u svijetu LNG industrije, obzirom da LNG Hrvatska prva obavlja složenu operaciju pretovara LNG-a izravno iz FSRU broda u kamionske cisterne.

“Omogućavanjem ove usluge Terminal za LNG na otoku Krku je još jednom dokazao svoju značajnu ulogu u razvoju tržišta prirodnog plina u ovom dijelu Europe.”

“Ova nestandardna usluga dostupna je korisnicima od sredine travnja 2022. godine te su do sada svi slobodni termini bili zakupljeni što ukazuje na potražnju tržišta za ovom operacijom. Sukladno operativnim mogućnostima Terminala i u narednom periodu se očekuje u prosjeku 40-ak operacija mjesečno”, javljaju iz LNG.hr.

Podsjetimo, LNG terminal na Krku počeo je s komercijalnim radom 1. siječnja 2021 godine.

Uz pružanje nove usluge, LNG terminal u travnju je povećao tehnički kapacitet transportnog sustava. Novi tehnički kapacitet, odnosno maksimalni kapacitet uplinjavanja LNG-a iznosi 338.000 m3/sat, što na godišnoj razini iznosi oko 2,9 milijardi kubičnih metara. Prema najavama premijera Plenkovića, Hrvatska će proširiti kapacitet LNG terminala na Krku s 2,9 na 6,1 milijardi kubičnih metara plina.