O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Korčulani se oprostili od ‘Svetog Krševana‘: zamijenit će ga ‘Mljet‘, trajekt koji može primiti daleko više vozila

Prošli vikend stanovnicima otoka Korčule i poluotoka Pelješca donio je nezapamćene gužve i prometni kolaps. Što zbog otvaranja Pelješkog mosta koji je omogućio neprekidnu dinamiku prometa, što zbog vrhunca zasad izvrsne turističke sezone, što zbog razvikanog veloluškog koncerta Trag u beskraju u čast Oliveru Dragojeviću na kojem je, kažu, bilo gotovo 20 tisuća ljudi, redovi automobila za trajektnu liniju 634 Dominče – Orebić stvorili su prometni kolaps i na otoku i na poluotoku.

Orebić je, kažu mještani, prije otvaranja Pelješkog mosta bio blokiran nekoliko puta dnevno nakon pristajanja trajekta iz Ploča u Trpanj nakon čega je kolona vozila čekala trajekt u Orebiću za Korčulu. Nakon otvaranja mosta jedna je traka blokirana doslovno po cijeli dan. S druge strane kanala Korčulani su zabilježili nešto što prije nikad nisu, red za trajekt od Dominča do mjesnog groblja sv. Luke, odnosno do skretanja za grad Korčulu i taj je red potrajao doslovno cijelu subotu, a u nešto manjem obimu nastavio se i sljedeći dan. Ljudi su satima čekali ukrcaj na Krševana, donosi Dubrovački vjesnik.

Problemu i izmjeni dinamike prometa doskočila je Jadrolinija napravivši logičnu rošadu koja bi trebala ublažiti prometne gužve. Budući da je Pelješki most prilično rasteretio trajektnu liniju Trpanj – Ploče, trajket Mljet odlučili su iz te linije preseliti u Pelješki kanali, a Sv. Krševana poslati za Ploče.

– Jadrolinija svakodnevno prati promet na svim linijama i sukladno potrebama, a u suglasnosti s Agencijom za obalni linijski pomorski promet prilagođava se novonastalim situacijama. Protekloga vikenda uslijed završetka tjedna u čast glazbenog velikana Olivera te otvorenja Pelješkog mosta, došlo je do znatnih promjena u prometu putnika, posebice vozila. U suglasnosti s Agencijom za obalni linijski pomorski promet te na zahtjev otočnog stanovništva i Općine Orebić, donesena je odluka da će zbog pojačanog prometa i gužvi u lukama, trajekt Mljet održavati liniju Orebić – Dominče. Trajekt Mljet raspolaže kapacitetom 616 putnika i 145 osobnih vozila, a trajekt Sv. Krševan kapacitetom za 600 putnika te 100 osobnih vozila, objasnili su iz Jadrolinije.

Cijene karata kao i red plovidbe neće mijenjati, poručili su iz Jadrolinije, cjenik karata u pomorskom prometu za sve brodare pa tako i za Jadroliniju određuje Agencija za obalni linijski pomorski promet. Promjena u trajektima će biti do kraja sezone, kada se očekuje pad prometa, hoće li Mljet ostati Korčulanima i Pelješčanima i tijekom zimskih mjeseci za sad se ne zna. No, u kolovozu bi mogao mnogima skratiti sate čekanje i spasiti prilično živaca.

Prošli vikend stanovnicima otoka Korčule i poluotoka Pelješca donio je nezapamćene gužve i prometni kolaps. Što zbog otvaranja Pelješkog mosta koji je omogućio neprekidnu dinamiku prometa, što zbog vrhunca zasad izvrsne turističke sezone, što zbog razvikanog veloluškog koncerta Trag u beskraju u čast Oliveru Dragojeviću na kojem je, kažu, bilo gotovo 20 tisuća ljudi, redovi automobila za trajektnu liniju 634 Dominče – Orebić stvorili su prometni kolaps i na otoku i na poluotoku.

Orebić je, kažu mještani, prije otvaranja Pelješkog mosta bio blokiran nekoliko puta dnevno nakon pristajanja trajekta iz Ploča u Trpanj nakon čega je kolona vozila čekala trajekt u Orebiću za Korčulu. Nakon otvaranja mosta jedna je traka blokirana doslovno po cijeli dan. S druge strane kanala Korčulani su zabilježili nešto što prije nikad nisu, red za trajekt od Dominča do mjesnog groblja sv. Luke, odnosno do skretanja za grad Korčulu i taj je red potrajao doslovno cijelu subotu, a u nešto manjem obimu nastavio se i sljedeći dan. Ljudi su satima čekali ukrcaj na Krševana, donosi Dubrovački vjesnik.

Problemu i izmjeni dinamike prometa doskočila je Jadrolinija napravivši logičnu rošadu koja bi trebala ublažiti prometne gužve. Budući da je Pelješki most prilično rasteretio trajektnu liniju Trpanj – Ploče, trajket Mljet odlučili su iz te linije preseliti u Pelješki kanali, a Sv. Krševana poslati za Ploče.

– Jadrolinija svakodnevno prati promet na svim linijama i sukladno potrebama, a u suglasnosti s Agencijom za obalni linijski pomorski promet prilagođava se novonastalim situacijama. Protekloga vikenda uslijed završetka tjedna u čast glazbenog velikana Olivera te otvorenja Pelješkog mosta, došlo je do znatnih promjena u prometu putnika, posebice vozila. U suglasnosti s Agencijom za obalni linijski pomorski promet te na zahtjev otočnog stanovništva i Općine Orebić, donesena je odluka da će zbog pojačanog prometa i gužvi u lukama, trajekt Mljet održavati liniju Orebić – Dominče. Trajekt Mljet raspolaže kapacitetom 616 putnika i 145 osobnih vozila, a trajekt Sv. Krševan kapacitetom za 600 putnika te 100 osobnih vozila, objasnili su iz Jadrolinije.

Cijene karata kao i red plovidbe neće mijenjati, poručili su iz Jadrolinije, cjenik karata u pomorskom prometu za sve brodare pa tako i za Jadroliniju određuje Agencija za obalni linijski pomorski promet. Promjena u trajektima će biti do kraja sezone, kada se očekuje pad prometa, hoće li Mljet ostati Korčulanima i Pelješčanima i tijekom zimskih mjeseci za sad se ne zna. No, u kolovozu bi mogao mnogima skratiti sate čekanje i spasiti prilično živaca.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video