O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Jadrolinija traži rješenje za gužve i prometni kolaps: Orebić i Dominče uz trajekt ‘Mljet‘ povezivat će i novouvedena linija 634 ‘Kijevo‘

Jadrolinija je odlučila doskočiti problemu pa je napravila logičnu rošadu koja bi trebala ublažiti prometne gužve. Budući da je Pelješki most prilično rasteretio trajektnu liniju Trpanj – Ploče, trajket Mljet odlučili su iz te linije presiliti u Pelješki kanali, a Sv. Krševana poslati za Ploče.

“Trajekt Mljet raspolaže kapacitetom 616 putnika i 145 osobnih vozila, a trajekt Sv. Krševan kapacitetom za 600 putnika te 100 osobnih vozila”, objasnili su iz Jadrolinije, piše Otvoreno more.

Međutim, oni koji dobro poznaju okolnosti na trajektnim pristaništima na Dominču i u Orebiću izrazili su sumnje na ovu odluku. Iako Mljet može ukrcati čak 45 vozila više, treba mu i više vremena za ukrcaj što znači da će biti promjena u voznom redu, odnosno da neće stići voziti sve predviđene linije.

S tim zapravo otočani ne bi dobili ništa, veći trajekt će ukrcati više vozila, ali će voziti manje linija.

Osim toga, Mljet je dvadesetak metara duži od Sv. Krševana, a Jadrolinijini kapetani navodno znaju koliko je teško pristati u Orebiću kad je jak kurenat ili smotati na Dominču. Idealno su rješenje, kažu, dva trajekta poput Sv. Krševana koja bi vozila naizmjenice.

Ipak, Jadrolinija je predvidila i taj problem pa je na liniji 634 počeo voziti mali trajekt Kijevo.

“S dva broda na liniji Orebić – Dominče dodatno ćemo ubrzati protok vozila što je sada iznimno bitno s obzirom na pojačani intenzitet prometa na toj liniji nakon otvaranja Pelješkog mosta. Sukladno mogućnostima lučke infrastrukture i poštujući sve sigurnosne standarde, radi se o trajektu Kijevo kapaciteta 36 vozila i 150 putnika”, objasnili su iz Jadrolinije.

Prilično mali kapacitet trebao bi za sad popuniti noćne pruge, kako neslužbeno doznajemo, a koliko će ova kombinacija biti učinkovita vidjet ćemo tijekom narednih dana. Možemo reći kako su sljedeća dva tjedna ključna.

Jadrolinija je odlučila doskočiti problemu pa je napravila logičnu rošadu koja bi trebala ublažiti prometne gužve. Budući da je Pelješki most prilično rasteretio trajektnu liniju Trpanj – Ploče, trajket Mljet odlučili su iz te linije presiliti u Pelješki kanali, a Sv. Krševana poslati za Ploče.

“Trajekt Mljet raspolaže kapacitetom 616 putnika i 145 osobnih vozila, a trajekt Sv. Krševan kapacitetom za 600 putnika te 100 osobnih vozila”, objasnili su iz Jadrolinije, piše Otvoreno more.

Međutim, oni koji dobro poznaju okolnosti na trajektnim pristaništima na Dominču i u Orebiću izrazili su sumnje na ovu odluku. Iako Mljet može ukrcati čak 45 vozila više, treba mu i više vremena za ukrcaj što znači da će biti promjena u voznom redu, odnosno da neće stići voziti sve predviđene linije.

S tim zapravo otočani ne bi dobili ništa, veći trajekt će ukrcati više vozila, ali će voziti manje linija.

Osim toga, Mljet je dvadesetak metara duži od Sv. Krševana, a Jadrolinijini kapetani navodno znaju koliko je teško pristati u Orebiću kad je jak kurenat ili smotati na Dominču. Idealno su rješenje, kažu, dva trajekta poput Sv. Krševana koja bi vozila naizmjenice.

Ipak, Jadrolinija je predvidila i taj problem pa je na liniji 634 počeo voziti mali trajekt Kijevo.

“S dva broda na liniji Orebić – Dominče dodatno ćemo ubrzati protok vozila što je sada iznimno bitno s obzirom na pojačani intenzitet prometa na toj liniji nakon otvaranja Pelješkog mosta. Sukladno mogućnostima lučke infrastrukture i poštujući sve sigurnosne standarde, radi se o trajektu Kijevo kapaciteta 36 vozila i 150 putnika”, objasnili su iz Jadrolinije.

Prilično mali kapacitet trebao bi za sad popuniti noćne pruge, kako neslužbeno doznajemo, a koliko će ova kombinacija biti učinkovita vidjet ćemo tijekom narednih dana. Možemo reći kako su sljedeća dva tjedna ključna.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video