O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Jadrolinija: “Postira se vraća na Elafite u rujnu!”

Elafitima treba brzi brod koji je stabilan i koji zimi može ploviti po fortunalima. Odavno to traže, pa sve češće s takvim stavom istupaju i u javnosti stanovnici tog područja. Nacionalni brodar godinama najavljuje kvalitetno rješenje prijevoza putnika na liniji Dubrovnik – Elafiti, no od svih obećanja, još uvijek ništa. Potaknuti nedavnim kvarom katamarana Dora, koji održava tu putničku liniju, zatražili smo i objašnjenja od Jadrolinije.

I prije havarije legendarne, ali vremešne Postire lani na Šipanu su bila samo privremena rješenja kojima otočani nisu zadovoljni. Prošlotjedni kvar katamarana Dora, koji je na toj liniji tek za desetak dana i loše iskomunicirane informacije Jadrolinije o tome prema putnicima izazvale su brojne reakcije otočana u medijima i na društvenim mrežama. Što se zapravo dogodilo, donosi Radio.hrt.hr.

“Na zadnji tehnički problem Dore smo reagirali u najkraćem roku s brodom Hanibal Lucić da naši dragi otočani na Elafitima taj dan ne ostanu bez veze sa kopnom. I stariji i noviji brodovi se kvare. Naravno da ćete Vi i naši otočani reći da što je brod stariji, to se češće kvari, ali mi smo odmah reagirali da što prije brod stavimo u funkciju. Najveći problem za brodove na dubrovačkom području je nedostatak servisa u samom Dubrovniku i okolici. Serviseri radi toga imaju troškove veće nego što je kvar na brodu. To je i sada bio slučaj, s Dorom, kada je serviser zapeo u prometu i kvar nije mogao biti otklonjen na vrijeme pa taj dan brod nije mogao voziti”, govori član uprave Jadrolinije Vjekoslav Dorić.

Obavijest o kvaru Dore i preusmjeravanju putnika na trajekt je bila objavljena samo na službenim stranicama brodara. Iz Jadrolinije su obećali da će sljedeći put biti mnogo učinkovitiji u obavještavanju putnika.
Istina, otočani su negdje najesen prošle godine zatražili brzobrodsku liniju prema Elafitima. No, od samog uvođenja katamarana Dora na tu liniju upozoravali su da ni kapacitetom ni maritimnih sposobnostima Dora ne odgovara potrebama. Neki su jako ljuti, a neki imaju razumijevanja.

“Otvara se tu po stoti put pitanje kada će se dobiti novi brod. Već se sad pokazalo da Dora neće biti trajno rješenje i što se tiče sposobnosti maritimnosti i kapaciteta. Jadrolinija je našla najbolje rješenje koje trenutno ima i ono funkcionira dosta dobro, ali neće definitivno biti najbolje rješenje”, govori otočanin Miro Bronzović.
“S druge strane, ponukan brdom negativnih komentara i po društvenim mrežama i po medijima, moram napomenuti kako mi se čini da smo se kao stanovnici ipak malo i razmazili. Ako svakih sat ipol ili dva nemamo neku vezu iz Gruža prema Elafitima već se stvara drama i problem, a ne tako davno smo imali vezu najviše jednom ili dva puta dnevno. Kada se uzme u obzir kombinacija Dore, trajekta i linije koja vodi u Gornje Čelo, frekvencija vožnje je skoro kao autobusnih linija.”

Dorić kaže da su u Jadroliniji, nakon testa Dore u ljetnim mjesecima svjesni da brod nije adekvatan za tu relaciju.
“Mi sada imamo povratnu informaciju o nezadovoljenim potrebama stanovnika Elafitskog otočja Dorom što se tiče maritimnih sposobnosti i nedostataka kapaciteta za to područje. Početkom rujna kreće redovna izmjena brodova koji odlaze preko zime u remont, te ćemo na tu liniju vratiti Postiru koja je malo duže ostala u remontu jer je imala klasu, ali je dobro obnovljena da bi još neko vrijeme plovila na dubrovačkom području.”
Kod nas se često događa da privremena rješenja postaju najtrajnija pa se upravo toga pribojavaju i otočani. No, Dorić tvrdi i obećava da u ovom slučaju neće biti tako.

“Nitko ne bi bio sretniji od nas u Jadroliniji kada bi se sutra uveo novi brod na tom dubrovačkom području. Mi na tome intenzivno radimo. U kontaktu smo s našim resornim ministarstvom u svezi dobivenih sredstava od Europske komisije iz RRF Fonda da se sredstva usmjere, mogu reći, konkretno na Jadroliniju, da bi onda Jadrolinija iz tog fonda izgradila tri identična broda koja bi mi zaposlili u dubrovačkom, šibenskom i lošinjskom arhipelagu. Jadrolinija prati tržište rabljenih brodova gdje bi mi samo napravili premošćivanje između Postire, sadašnje i buduće nove Postire s jednim novijim, adekvatnijim komfornijim, bržim i boljim brodom za naše stanovništvo na Elafitima. Okvirno, to bi bilo vrlo brzo, čak već u devetom i desetom mjesecu.”

Božica Đurđević

Elafitima treba brzi brod koji je stabilan i koji zimi može ploviti po fortunalima. Odavno to traže, pa sve češće s takvim stavom istupaju i u javnosti stanovnici tog područja. Nacionalni brodar godinama najavljuje kvalitetno rješenje prijevoza putnika na liniji Dubrovnik – Elafiti, no od svih obećanja, još uvijek ništa. Potaknuti nedavnim kvarom katamarana Dora, koji održava tu putničku liniju, zatražili smo i objašnjenja od Jadrolinije.

I prije havarije legendarne, ali vremešne Postire lani na Šipanu su bila samo privremena rješenja kojima otočani nisu zadovoljni. Prošlotjedni kvar katamarana Dora, koji je na toj liniji tek za desetak dana i loše iskomunicirane informacije Jadrolinije o tome prema putnicima izazvale su brojne reakcije otočana u medijima i na društvenim mrežama. Što se zapravo dogodilo, donosi Radio.hrt.hr.

“Na zadnji tehnički problem Dore smo reagirali u najkraćem roku s brodom Hanibal Lucić da naši dragi otočani na Elafitima taj dan ne ostanu bez veze sa kopnom. I stariji i noviji brodovi se kvare. Naravno da ćete Vi i naši otočani reći da što je brod stariji, to se češće kvari, ali mi smo odmah reagirali da što prije brod stavimo u funkciju. Najveći problem za brodove na dubrovačkom području je nedostatak servisa u samom Dubrovniku i okolici. Serviseri radi toga imaju troškove veće nego što je kvar na brodu. To je i sada bio slučaj, s Dorom, kada je serviser zapeo u prometu i kvar nije mogao biti otklonjen na vrijeme pa taj dan brod nije mogao voziti”, govori član uprave Jadrolinije Vjekoslav Dorić.

Obavijest o kvaru Dore i preusmjeravanju putnika na trajekt je bila objavljena samo na službenim stranicama brodara. Iz Jadrolinije su obećali da će sljedeći put biti mnogo učinkovitiji u obavještavanju putnika.
Istina, otočani su negdje najesen prošle godine zatražili brzobrodsku liniju prema Elafitima. No, od samog uvođenja katamarana Dora na tu liniju upozoravali su da ni kapacitetom ni maritimnih sposobnostima Dora ne odgovara potrebama. Neki su jako ljuti, a neki imaju razumijevanja.

“Otvara se tu po stoti put pitanje kada će se dobiti novi brod. Već se sad pokazalo da Dora neće biti trajno rješenje i što se tiče sposobnosti maritimnosti i kapaciteta. Jadrolinija je našla najbolje rješenje koje trenutno ima i ono funkcionira dosta dobro, ali neće definitivno biti najbolje rješenje”, govori otočanin Miro Bronzović.
“S druge strane, ponukan brdom negativnih komentara i po društvenim mrežama i po medijima, moram napomenuti kako mi se čini da smo se kao stanovnici ipak malo i razmazili. Ako svakih sat ipol ili dva nemamo neku vezu iz Gruža prema Elafitima već se stvara drama i problem, a ne tako davno smo imali vezu najviše jednom ili dva puta dnevno. Kada se uzme u obzir kombinacija Dore, trajekta i linije koja vodi u Gornje Čelo, frekvencija vožnje je skoro kao autobusnih linija.”

Dorić kaže da su u Jadroliniji, nakon testa Dore u ljetnim mjesecima svjesni da brod nije adekvatan za tu relaciju.
“Mi sada imamo povratnu informaciju o nezadovoljenim potrebama stanovnika Elafitskog otočja Dorom što se tiče maritimnih sposobnosti i nedostataka kapaciteta za to područje. Početkom rujna kreće redovna izmjena brodova koji odlaze preko zime u remont, te ćemo na tu liniju vratiti Postiru koja je malo duže ostala u remontu jer je imala klasu, ali je dobro obnovljena da bi još neko vrijeme plovila na dubrovačkom području.”
Kod nas se često događa da privremena rješenja postaju najtrajnija pa se upravo toga pribojavaju i otočani. No, Dorić tvrdi i obećava da u ovom slučaju neće biti tako.

“Nitko ne bi bio sretniji od nas u Jadroliniji kada bi se sutra uveo novi brod na tom dubrovačkom području. Mi na tome intenzivno radimo. U kontaktu smo s našim resornim ministarstvom u svezi dobivenih sredstava od Europske komisije iz RRF Fonda da se sredstva usmjere, mogu reći, konkretno na Jadroliniju, da bi onda Jadrolinija iz tog fonda izgradila tri identična broda koja bi mi zaposlili u dubrovačkom, šibenskom i lošinjskom arhipelagu. Jadrolinija prati tržište rabljenih brodova gdje bi mi samo napravili premošćivanje između Postire, sadašnje i buduće nove Postire s jednim novijim, adekvatnijim komfornijim, bržim i boljim brodom za naše stanovništvo na Elafitima. Okvirno, to bi bilo vrlo brzo, čak već u devetom i desetom mjesecu.”

Božica Đurđević

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video