O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

U marinama na Jadranu teško je pronaći slobodan vez

IZVORHRT.hr

Za vrijeme globalne pandemije koronavirusom nautičari su se pokazali najvjernijim i najotpornijim gostima, koji ni za vrijeme lockdowna nisu odustajali od svojih odmora. Stoga ne čudi da su ove godine izvrsne turističke brojke u nautičkom turizmu, diljem naše obale.

Atila s obitelji već godinama ljetuje na svome brodu, kojim obilazi jug Hrvatske.

– Vrlo je lijepo! Dolazimo u dubrovačku marinu svake godine, ona nam je jedna od najljepših u Hrvatskoj. Ostajemo tri tjedna, plovimo. I odmor uvijek počinjemo i završavamo ovdje. Sada smo na kraju odmora, sutra odlazimo kući, kaže Atila iz Mađarske, piše HRT.hr.

Čini se kako se nautičari uvijek vraćaju svojoj luci, poput gostiju iz Češke.

– Ovdje smo drugi put, ovdje smo bili prije sedam godina. I bilo je odlično! Ostajemo tri tjedna, a sutra odlazimo kući, kaže Jeda iz Češke.

Nautičari su opravdali očekivanja, sezona je jako dobra, mnogo bolja od lanjske!

– Na nivou ACI-ja već sada premašili rezultate, u financijskom smislu naravno, od 2019.godine, što je za mene izvrstan rezultat Ono što, recimo, prošle godine nismo imali, nismo imali puno gostiju iz Italije, ali ove godine su nam se poprilično, u velikom broju i Talijani počeli vraćati, govori Leo Ajduković, direktor ACI marine Dubrovnik.

I na jugu i na sjeveru Jadrana: u opatijskoj marini teško je pronaći slobodan vez.

– U ovu ACI marinu, Opatija, pet godina, a 15 godina i prije u Šimunji, pa u Pomer i sada ovdje. Pa kad ne bi bilo dobro ne bih bio ovdje, kaže Albert iz Slovenije.

– U prvom polugodištu ove godine ostvareno je za 10 posto više u odnosu na prethodnu referentu, 2019.godinu. Poslovanje je odlično, marina je, evo i danas, dupkom puna, ističe Ivica Škec, direktor ACI marine Opatija.

Nakon dobre glavne, očekuje se i odlična posezona.

– Prošle godine je podsezona bila fantastična, bila je cijeli listopad, ja se nadam da će i ove godine podsezona biti kao i 2021. godine, čak i malo duža, kaže Leo Ajduković, direktor ACI marine Dubrovnik.

Za dobru sezonu zaslužna je i dobra priprema: najveće ACI-jevo ulaganje ove godine bilo je u dubrovačkoj marini, u 232 metra nove rive uloženo je 16 milijuna kuna.

Sezona u Dubrovniku je jako dobra, ipak, ove se godine neće turistička 2019. U odnosu na 2019., Dubrovnik je na gotovo 70 posto dolazaka i 80 posto noćenja, a da se stvari vraćaju u normalu, pokazuje da su najbrojniji, već tradicionalno, gosti iz Ujedinjenog Kraljevstva, pa iz SAD-a, Francuske itd.

Iako je manje dolazaka i noćenja, prema prvim podacima, a sve će se potvrditi početkom iduće godine, zarada bi trebala biti osjetno veća nego 2019. godine, što je i logično – sve su cijene porasle, pa tako i u hotelima, restoranima i svim onim mjestima gdje turisti troše svoj novac.

Ova sezona ostat će upamćena po Pelješkom mostu i već se vide prvi rezultati: osjetno je više gostiju na Pelješcu, a Jadrolinija je uvela još jedan trajekt, bez plovidbenog reda, na liniji Orebić-Korčula. Sada svi napeto gledaju prema rujnu i listopadu, prema posezoni. Najave su jako dobre, ali sve ovisi o epidemiološkim okolnostima.

Za vrijeme globalne pandemije koronavirusom nautičari su se pokazali najvjernijim i najotpornijim gostima, koji ni za vrijeme lockdowna nisu odustajali od svojih odmora. Stoga ne čudi da su ove godine izvrsne turističke brojke u nautičkom turizmu, diljem naše obale.

Atila s obitelji već godinama ljetuje na svome brodu, kojim obilazi jug Hrvatske.

– Vrlo je lijepo! Dolazimo u dubrovačku marinu svake godine, ona nam je jedna od najljepših u Hrvatskoj. Ostajemo tri tjedna, plovimo. I odmor uvijek počinjemo i završavamo ovdje. Sada smo na kraju odmora, sutra odlazimo kući, kaže Atila iz Mađarske, piše HRT.hr.

Čini se kako se nautičari uvijek vraćaju svojoj luci, poput gostiju iz Češke.

– Ovdje smo drugi put, ovdje smo bili prije sedam godina. I bilo je odlično! Ostajemo tri tjedna, a sutra odlazimo kući, kaže Jeda iz Češke.

Nautičari su opravdali očekivanja, sezona je jako dobra, mnogo bolja od lanjske!

– Na nivou ACI-ja već sada premašili rezultate, u financijskom smislu naravno, od 2019.godine, što je za mene izvrstan rezultat Ono što, recimo, prošle godine nismo imali, nismo imali puno gostiju iz Italije, ali ove godine su nam se poprilično, u velikom broju i Talijani počeli vraćati, govori Leo Ajduković, direktor ACI marine Dubrovnik.

I na jugu i na sjeveru Jadrana: u opatijskoj marini teško je pronaći slobodan vez.

– U ovu ACI marinu, Opatija, pet godina, a 15 godina i prije u Šimunji, pa u Pomer i sada ovdje. Pa kad ne bi bilo dobro ne bih bio ovdje, kaže Albert iz Slovenije.

– U prvom polugodištu ove godine ostvareno je za 10 posto više u odnosu na prethodnu referentu, 2019.godinu. Poslovanje je odlično, marina je, evo i danas, dupkom puna, ističe Ivica Škec, direktor ACI marine Opatija.

Nakon dobre glavne, očekuje se i odlična posezona.

– Prošle godine je podsezona bila fantastična, bila je cijeli listopad, ja se nadam da će i ove godine podsezona biti kao i 2021. godine, čak i malo duža, kaže Leo Ajduković, direktor ACI marine Dubrovnik.

Za dobru sezonu zaslužna je i dobra priprema: najveće ACI-jevo ulaganje ove godine bilo je u dubrovačkoj marini, u 232 metra nove rive uloženo je 16 milijuna kuna.

Sezona u Dubrovniku je jako dobra, ipak, ove se godine neće turistička 2019. U odnosu na 2019., Dubrovnik je na gotovo 70 posto dolazaka i 80 posto noćenja, a da se stvari vraćaju u normalu, pokazuje da su najbrojniji, već tradicionalno, gosti iz Ujedinjenog Kraljevstva, pa iz SAD-a, Francuske itd.

Iako je manje dolazaka i noćenja, prema prvim podacima, a sve će se potvrditi početkom iduće godine, zarada bi trebala biti osjetno veća nego 2019. godine, što je i logično – sve su cijene porasle, pa tako i u hotelima, restoranima i svim onim mjestima gdje turisti troše svoj novac.

Ova sezona ostat će upamćena po Pelješkom mostu i već se vide prvi rezultati: osjetno je više gostiju na Pelješcu, a Jadrolinija je uvela još jedan trajekt, bez plovidbenog reda, na liniji Orebić-Korčula. Sada svi napeto gledaju prema rujnu i listopadu, prema posezoni. Najave su jako dobre, ali sve ovisi o epidemiološkim okolnostima.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video