O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Hapag-Lloyd ulaže milijardu dolara “pandemijskog profita” u terminale u Južnoj Americi

Hapag-Lloyd nastavlja ulagati svoju pandemijsku dobit na proširenje i modernizaciju poslovanja.

Njemački brodar u utorak je objavio da je potpisao ugovor o preuzimanju cjelokupnog terminalskog poslovanja SM SAAM, vrijedan oko milijardu dolara. Riječ je o kupnji 100% dionica SAAM Ports i SAAM Logistics, a time i cjelokupnog terminalskog poslovanja SM SAAM-a i povezanih logističkih usluga. SM SAAM sa sjedištem u Čileu osnovan je 1960. godine, piše gCaptain.

Akvizicijom će Hapag-Lloyd ostvariti udio u 10 terminala u šest zemalja Sjeverne, Srednje i Južne Amerike, koji broje oko 4.000 zaposlenika i ukupni promet od oko 3,5 milijuna TEU godišnje (podaci iz 2021.). Povezane logističke usluge uključuju pet lokacija u Čileu, s oko 300 zaposlenika. Usluge tegljenja te logističke usluge zračne luke koje su dio SM SAAM-a nisu obuhvaćene ovim ugovorom te ostaju SM SAAM-u.

“Ulaganje u infrastrukturu terminala ključni je element naše strategije, a Latinska Amerika jedno je od naših uporišnih tržišta. Kupnjom terminala i povezanih logističkih usluga SM SAAM-a dodatno ćemo ojačati svoje poslovanje,” rekao je Rolf Habben Jansen, izvršni direktor Hapag-Lloyda.

Zahvaljujući golemoj zaradi tijekom, za kontejnersko brodarstvo, izuzetno profitabilnog pandemijskog perioda, Hapag-Loyd fokusirao se na širenje i pomlađivanje svoje flote. Njemački brodar odlučio je ulagati u najnovije tehnologije, a nastoji dio novca uložiti u proširenje svog poslovanja u sektoru terminala.

U skladu sa “Strategy 2023”, Hapag-Lloyd je objavio da je idući cilj stjecanje udjela u talijanskoj Spinelli grupi kroz JadeWeserPort u Wilhelmshavenu te kroz ulaganje u izgradnju terminala u egipatskoj luci Damietta. Hapag-Lloyd također ima udio u kontejnerskom terminalu Altenwerder u Hamburgu i terminalu TC3 marokanske luke Tangier.

Transakcija SM SAAM-a još uvijek treba proći sva potrebna odobrenja, a nova tvrtka poslovat će kao samostalna tvrtka.

Hapag-Lloyd nastavlja ulagati svoju pandemijsku dobit na proširenje i modernizaciju poslovanja.

Njemački brodar u utorak je objavio da je potpisao ugovor o preuzimanju cjelokupnog terminalskog poslovanja SM SAAM, vrijedan oko milijardu dolara. Riječ je o kupnji 100% dionica SAAM Ports i SAAM Logistics, a time i cjelokupnog terminalskog poslovanja SM SAAM-a i povezanih logističkih usluga. SM SAAM sa sjedištem u Čileu osnovan je 1960. godine, piše gCaptain.

Akvizicijom će Hapag-Lloyd ostvariti udio u 10 terminala u šest zemalja Sjeverne, Srednje i Južne Amerike, koji broje oko 4.000 zaposlenika i ukupni promet od oko 3,5 milijuna TEU godišnje (podaci iz 2021.). Povezane logističke usluge uključuju pet lokacija u Čileu, s oko 300 zaposlenika. Usluge tegljenja te logističke usluge zračne luke koje su dio SM SAAM-a nisu obuhvaćene ovim ugovorom te ostaju SM SAAM-u.

“Ulaganje u infrastrukturu terminala ključni je element naše strategije, a Latinska Amerika jedno je od naših uporišnih tržišta. Kupnjom terminala i povezanih logističkih usluga SM SAAM-a dodatno ćemo ojačati svoje poslovanje,” rekao je Rolf Habben Jansen, izvršni direktor Hapag-Lloyda.

Zahvaljujući golemoj zaradi tijekom, za kontejnersko brodarstvo, izuzetno profitabilnog pandemijskog perioda, Hapag-Loyd fokusirao se na širenje i pomlađivanje svoje flote. Njemački brodar odlučio je ulagati u najnovije tehnologije, a nastoji dio novca uložiti u proširenje svog poslovanja u sektoru terminala.

U skladu sa “Strategy 2023”, Hapag-Lloyd je objavio da je idući cilj stjecanje udjela u talijanskoj Spinelli grupi kroz JadeWeserPort u Wilhelmshavenu te kroz ulaganje u izgradnju terminala u egipatskoj luci Damietta. Hapag-Lloyd također ima udio u kontejnerskom terminalu Altenwerder u Hamburgu i terminalu TC3 marokanske luke Tangier.

Transakcija SM SAAM-a još uvijek treba proći sva potrebna odobrenja, a nova tvrtka poslovat će kao samostalna tvrtka.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video