O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Švedski Terntank naručuje dva nova hibridna tankera

Švedski vlasnik tankera Terntank objavio je kako je naručio novi dizajn tankera koji radi bez fosilnih goriva.

Tvrtka koja djeluje više od 100 godina i trenutno upravlja s 10 tankera za prijevoz kemikalija i naftnih derivata, naručila je dva nova tankera nosivosti 15.000 dwt uz opciju za još dva, svaki s hibridnom elektranom, uz spremnost pomoću metanola i vjetra, piše The Maritime Executive.

Plovila će graditi brodogradilište China Merchants Jinling, Yangzhou. Oni će biti isporučeni s elektranom koja koristi MGO ili biogorivo dok će biti spremni za metanol. Dizajniran od strane Kongsberga, moći će koristiti pomoć vjetra i biti opremljeni za napajanje s obale.

Prvi od novih brodova bit će isporučen u proljeće 2025. godine.

– S ovim plovilima činimo veliki korak naprijed na našem putu ka ekološkom i sigurnom brodarstvu,” rekao je Tryggve Möller, potpredsjednik Terntanka. Uz smanjenje CO2 od 40 posto, koje smo postigli na prethodnim plovilima, pomoć vjetra dodatno će smanjiti emisije za 8 posto, a s niskim ugljikom metanola i potencijalom dekarbonizacije, ubrzavamo naš put do neto nule”.

Novi brodovi moći će koristiti napredna goriva kao što su zeleni metanol i e-metanol s niskim GWP potencijalom koji je do 98% niži od konvencionalnih goriva.

Osim napretka u dizajnu za poboljšanje ekološke učinkovitosti plovila, tvrtka također ističe optimalan dizajn tereta. Brodovi će biti izgrađeni s 14 segregacija, osmišljeni kako bi mogli optimalno transportirati sirovine do rafinerija kupaca i utovariti gotovu robu u skladištima kupaca.

Švedski vlasnik tankera Terntank objavio je kako je naručio novi dizajn tankera koji radi bez fosilnih goriva.

Tvrtka koja djeluje više od 100 godina i trenutno upravlja s 10 tankera za prijevoz kemikalija i naftnih derivata, naručila je dva nova tankera nosivosti 15.000 dwt uz opciju za još dva, svaki s hibridnom elektranom, uz spremnost pomoću metanola i vjetra, piše The Maritime Executive.

Plovila će graditi brodogradilište China Merchants Jinling, Yangzhou. Oni će biti isporučeni s elektranom koja koristi MGO ili biogorivo dok će biti spremni za metanol. Dizajniran od strane Kongsberga, moći će koristiti pomoć vjetra i biti opremljeni za napajanje s obale.

Prvi od novih brodova bit će isporučen u proljeće 2025. godine.

– S ovim plovilima činimo veliki korak naprijed na našem putu ka ekološkom i sigurnom brodarstvu,” rekao je Tryggve Möller, potpredsjednik Terntanka. Uz smanjenje CO2 od 40 posto, koje smo postigli na prethodnim plovilima, pomoć vjetra dodatno će smanjiti emisije za 8 posto, a s niskim ugljikom metanola i potencijalom dekarbonizacije, ubrzavamo naš put do neto nule”.

Novi brodovi moći će koristiti napredna goriva kao što su zeleni metanol i e-metanol s niskim GWP potencijalom koji je do 98% niži od konvencionalnih goriva.

Osim napretka u dizajnu za poboljšanje ekološke učinkovitosti plovila, tvrtka također ističe optimalan dizajn tereta. Brodovi će biti izgrađeni s 14 segregacija, osmišljeni kako bi mogli optimalno transportirati sirovine do rafinerija kupaca i utovariti gotovu robu u skladištima kupaca.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video