O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kompanija Adriatic 42 dobila certifikat ISO 9001

Kompanija Adriatic 42 implementirala je ISO 9001, međunarodni standard koji svojim zahtjevima definira sustav upravljanja kvalitetom, čiji je primarni cilj zadovoljenje potreba korisnika odnosno klijenata.

Sam standard temelji se na načelima upravljanja koji su odraz dobre poslovne prakse, a njihovom primjenom se u cijelosti ostvaruje poboljšanje rezultata kompanije, piše Boka News.

Nakon implementacije, kompanija Adriatic 42 pristupila je postupku certifikacije prema ISO 9001, i za tu priliku opredijelila se za Bureau Veritas, vodeću certifikacijsku kuću u svijetu, sa sjedištem u Parizu, koja u svom portfoliju broji više od 400.000 obavljenih certifikacija i zadovoljnih korisnika. Certifikacija prema ISO 9001, svjedoči o posvećenosti kvalitetu što omogućava postizanje boljih poslovnih rezultata.

Kako poručuju iz Adriatic 42, usklađenost sa zahtjevima standarda ISO 9001, odraz je izuzetno visokog nivoa profesionalnosti u upravljanju kompanijom ali i, već sada, prepoznatog uspješnog poslovanja, što implicira na postojanje jasno definirane organizacijske strukture, uključujući i značaj uloge i doprinos svakog pojedinca u uspostavljanju poslovnih procesa, zasnovanih na principima sustava upravljanja kvalitetom.

„Samo mjesec nakon službenog otvaranja, dobili smo potvrdu u vidu certifikata ISO 9001, da je naše poslovanje usklađeno s najvišim zahtjevima sustava upravljanja kvalitetom, odnosno standarda ISO 9001, što predstavlja osnovu povjerenja ne samo kod klijenata već i budućih poslovnih partnera. Cilj nam je da projekt Adriatic 42, od samog početka, razvijamo u skladu s međunarodno priznatim standardima, što je između ostalog i ISO 9001. Ovo je ujedno, i dokaz da gradimo kulturu poslovanja koja je u potpunosti i u svakom segmentu posvećena punom kvalitetu usluge, ali i organizacije cijelog sistema. Također, dobivanjem ovog certifikata, obavezali smo se da ćemo i u svim narednim fazama razvoja projekta kontinuirano unapređivati kvalitetu poslovanja i biti posvećeni potrebama, zahtjevima i očekivanjima naših klijenata“, priopćeno je iz kompanije Adriatic 42.

Kompanija Adriatic 42 implementirala je ISO 9001, međunarodni standard koji svojim zahtjevima definira sustav upravljanja kvalitetom, čiji je primarni cilj zadovoljenje potreba korisnika odnosno klijenata.

Sam standard temelji se na načelima upravljanja koji su odraz dobre poslovne prakse, a njihovom primjenom se u cijelosti ostvaruje poboljšanje rezultata kompanije, piše Boka News.

Nakon implementacije, kompanija Adriatic 42 pristupila je postupku certifikacije prema ISO 9001, i za tu priliku opredijelila se za Bureau Veritas, vodeću certifikacijsku kuću u svijetu, sa sjedištem u Parizu, koja u svom portfoliju broji više od 400.000 obavljenih certifikacija i zadovoljnih korisnika. Certifikacija prema ISO 9001, svjedoči o posvećenosti kvalitetu što omogućava postizanje boljih poslovnih rezultata.

Kako poručuju iz Adriatic 42, usklađenost sa zahtjevima standarda ISO 9001, odraz je izuzetno visokog nivoa profesionalnosti u upravljanju kompanijom ali i, već sada, prepoznatog uspješnog poslovanja, što implicira na postojanje jasno definirane organizacijske strukture, uključujući i značaj uloge i doprinos svakog pojedinca u uspostavljanju poslovnih procesa, zasnovanih na principima sustava upravljanja kvalitetom.

„Samo mjesec nakon službenog otvaranja, dobili smo potvrdu u vidu certifikata ISO 9001, da je naše poslovanje usklađeno s najvišim zahtjevima sustava upravljanja kvalitetom, odnosno standarda ISO 9001, što predstavlja osnovu povjerenja ne samo kod klijenata već i budućih poslovnih partnera. Cilj nam je da projekt Adriatic 42, od samog početka, razvijamo u skladu s međunarodno priznatim standardima, što je između ostalog i ISO 9001. Ovo je ujedno, i dokaz da gradimo kulturu poslovanja koja je u potpunosti i u svakom segmentu posvećena punom kvalitetu usluge, ali i organizacije cijelog sistema. Također, dobivanjem ovog certifikata, obavezali smo se da ćemo i u svim narednim fazama razvoja projekta kontinuirano unapređivati kvalitetu poslovanja i biti posvećeni potrebama, zahtjevima i očekivanjima naših klijenata“, priopćeno je iz kompanije Adriatic 42.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video