O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Indija zabranjuje uplovljavanje u luke svim brodovima starijima od 25 godina

Kako bi osigurali usklađenost sa svjetskim pomorskim standardima, Indija je najavila kako uvodi zabranu uplovljavanja u indijske luke svim stranim i domaćim brodovima starijima od 25, odnosno 30 godina. Zabrana je dio plana za poboljšanje sigurnosti plovidbe i pomlađivanje flote ove druge najmnogoljudnije države na svijetu.

Prema novim pravilima, nijedan bulk carrier, tanker ili teretni brod stariji od 25 godina neće smjeti pristati u indijskim lukama. Za brodove za prijevoz plina, offshore plovila i kontejnerske brodove granica će biti postavljena na 30 godina. Brodovi pod zastavom Indije bit će uklonjeni s registra kada dosegnu ove dobne granice. Brodovlasnici više neće moći lokalno registrirati bilo koji rabljeni brod star 20 godina ili više.

Očekuje se da će nova pravila, osmišljena za poboljšanje sigurnosti i zaštite okoliša, biti službeno objavljena tijekom sljedećih nekoliko dana i time će indijski pomorski zakoni postati sukladni zakonima mnogih drugih država, prenosi Splash247.

“Iako se operateri starijih brodova suočavaju s gubitkom pristupa jednoj zemlji, kako Indija raste, ovo ograničenje postat će sve značajnije”, navodi se u novom izvješću Allied Shipbrokinga.

Iz Xclusiv Shipbrokers razjasnili su što ta nova pravila znače u praksi te naveli da imaju zanemariv učinak na globalnu trgovačku flotu. Prema Xclusivu, Indija čini 17% svjetske pomorske trgovine željeznom rudom, 19% svjetske pomorske trgovine ugljenom, 2% svjetske pomorske trgovine žitaricama, 12% svjetske pomorske trgovine sirovom naftom i 7% svjetske pomorske trgovine naftnim prerađevinama.

Samo oko 7% globalne flote bulk carriera i gotovo 4% flote tankera starije je od 21 godinu, piše Xclusiv, dok je samo 3% brodova koji danas plove starije od 29 godina.

Što se tiče sektora brodova za prijevoz plina, indijski uvoz LNG-a čini 5% svjetske pomorske trgovine prirodnim plinom, dok indijski uvoz LPG-a čini 15% svjetske pomorske trgovine.

“Unatoč činjenici da je gotovo 11% flote brodova za prijevoz plina starije od 29 godina, visoka knjiga narudžbi (oko 20% flote) sugerira da ovo tržište neće biti značajno pogođeno novom politikom Indije”, istaknuo je Xclusiv u tjednom izvještaju.

Kako bi osigurali usklađenost sa svjetskim pomorskim standardima, Indija je najavila kako uvodi zabranu uplovljavanja u indijske luke svim stranim i domaćim brodovima starijima od 25, odnosno 30 godina. Zabrana je dio plana za poboljšanje sigurnosti plovidbe i pomlađivanje flote ove druge najmnogoljudnije države na svijetu.

Prema novim pravilima, nijedan bulk carrier, tanker ili teretni brod stariji od 25 godina neće smjeti pristati u indijskim lukama. Za brodove za prijevoz plina, offshore plovila i kontejnerske brodove granica će biti postavljena na 30 godina. Brodovi pod zastavom Indije bit će uklonjeni s registra kada dosegnu ove dobne granice. Brodovlasnici više neće moći lokalno registrirati bilo koji rabljeni brod star 20 godina ili više.

Očekuje se da će nova pravila, osmišljena za poboljšanje sigurnosti i zaštite okoliša, biti službeno objavljena tijekom sljedećih nekoliko dana i time će indijski pomorski zakoni postati sukladni zakonima mnogih drugih država, prenosi Splash247.

“Iako se operateri starijih brodova suočavaju s gubitkom pristupa jednoj zemlji, kako Indija raste, ovo ograničenje postat će sve značajnije”, navodi se u novom izvješću Allied Shipbrokinga.

Iz Xclusiv Shipbrokers razjasnili su što ta nova pravila znače u praksi te naveli da imaju zanemariv učinak na globalnu trgovačku flotu. Prema Xclusivu, Indija čini 17% svjetske pomorske trgovine željeznom rudom, 19% svjetske pomorske trgovine ugljenom, 2% svjetske pomorske trgovine žitaricama, 12% svjetske pomorske trgovine sirovom naftom i 7% svjetske pomorske trgovine naftnim prerađevinama.

Samo oko 7% globalne flote bulk carriera i gotovo 4% flote tankera starije je od 21 godinu, piše Xclusiv, dok je samo 3% brodova koji danas plove starije od 29 godina.

Što se tiče sektora brodova za prijevoz plina, indijski uvoz LNG-a čini 5% svjetske pomorske trgovine prirodnim plinom, dok indijski uvoz LPG-a čini 15% svjetske pomorske trgovine.

“Unatoč činjenici da je gotovo 11% flote brodova za prijevoz plina starije od 29 godina, visoka knjiga narudžbi (oko 20% flote) sugerira da ovo tržište neće biti značajno pogođeno novom politikom Indije”, istaknuo je Xclusiv u tjednom izvještaju.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video