O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Talačka kriza: Posada tankera već tri dana pod napadom naoružanih pirata

Piratski napad odvija se trenutno u Gvinejskom zaljevu, a agencije izvještavaju da nepoznati počinitelji pokušavaju preuzeti kontrolu nad product tankerom uz obalu DR Konga, u blizini Point Noirea. Posada se skriva u citadeli.

Francuska i britanska nadzorna agencija ‘Maritime Domain Awareness for Trade Gulf of Guinea’ (MDAT-GoG) izdala je upozorenje pomorcima da izbjegavaju područje u blizini južne granice Konga i Angole.

Nema puno detalja o incidentu, ali MDAT-GoG i privatne sigurnosne agencije izvijestile su da su se pirati ukrcali na tanker u noći s 25. na 26. ožujka, navodi FleetMon. Izvješća variraju, a navodi se da se na brodu nalazi između tri i pet naoružanih počinitelja, prenosi The Maritime Executive.

Obzirom da je incident i dalje u tijeku, nema puno detalja. MDAT-GoG nije potvrdio ime plovila, no izvijestio je da je posada na sigurnom u citadeli. U posljednoj obavijesti navodi se da se pet naoružanih počinitelja ukrcalo na tanker te da pokušavaju oteti brod. Posljednji prijavljeni položaj broda je otprilike 140 nautičkih milja zapadno od Port Point Noire. Akcija spašavanja posade je u tijeku.

Ovo je prvi piratski napad i otmica u posljednja četiri mjeseca. U studenom je u blizini Obale Bjelokosti napadnut product tanker B. Ocean u vlasništvu južnokorejske kompanije, s kojeg su pirati ukrali naftu te oštetili opremu. Talijanska mornarica pohitala je u pomoć tankeru u tom incidentu.

MDAT-GoG u proteklih 90 dana izdao je samo pet izvješća za zapadnu obalu Afrike. Dva su bila neuspješni pokušaji piratskih napada krajem siječnja i početkom veljače u sjevernom dijelu Gvinejskog zaljeva, u blizini Kameruna. Ostali incidenti bile su krađe na brodu u blizini Takaoradija u Gani te jedan incident u blizini Angole.

ICC-ev Međunarodni pomorski ured (IMB) u svom je godišnjem izvješću za 2022. naveo da je u prošloj godini zabilježeno tek 19 incidenata u Gvinejskom zaljevu. Pozvali su na oprez te naglasili da prijetnja i dalje postoji u ovom području.

Piratski napad odvija se trenutno u Gvinejskom zaljevu, a agencije izvještavaju da nepoznati počinitelji pokušavaju preuzeti kontrolu nad product tankerom uz obalu DR Konga, u blizini Point Noirea. Posada se skriva u citadeli.

Francuska i britanska nadzorna agencija ‘Maritime Domain Awareness for Trade Gulf of Guinea’ (MDAT-GoG) izdala je upozorenje pomorcima da izbjegavaju područje u blizini južne granice Konga i Angole.

Nema puno detalja o incidentu, ali MDAT-GoG i privatne sigurnosne agencije izvijestile su da su se pirati ukrcali na tanker u noći s 25. na 26. ožujka, navodi FleetMon. Izvješća variraju, a navodi se da se na brodu nalazi između tri i pet naoružanih počinitelja, prenosi The Maritime Executive.

Obzirom da je incident i dalje u tijeku, nema puno detalja. MDAT-GoG nije potvrdio ime plovila, no izvijestio je da je posada na sigurnom u citadeli. U posljednoj obavijesti navodi se da se pet naoružanih počinitelja ukrcalo na tanker te da pokušavaju oteti brod. Posljednji prijavljeni položaj broda je otprilike 140 nautičkih milja zapadno od Port Point Noire. Akcija spašavanja posade je u tijeku.

Ovo je prvi piratski napad i otmica u posljednja četiri mjeseca. U studenom je u blizini Obale Bjelokosti napadnut product tanker B. Ocean u vlasništvu južnokorejske kompanije, s kojeg su pirati ukrali naftu te oštetili opremu. Talijanska mornarica pohitala je u pomoć tankeru u tom incidentu.

MDAT-GoG u proteklih 90 dana izdao je samo pet izvješća za zapadnu obalu Afrike. Dva su bila neuspješni pokušaji piratskih napada krajem siječnja i početkom veljače u sjevernom dijelu Gvinejskog zaljeva, u blizini Kameruna. Ostali incidenti bile su krađe na brodu u blizini Takaoradija u Gani te jedan incident u blizini Angole.

ICC-ev Međunarodni pomorski ured (IMB) u svom je godišnjem izvješću za 2022. naveo da je u prošloj godini zabilježeno tek 19 incidenata u Gvinejskom zaljevu. Pozvali su na oprez te naglasili da prijetnja i dalje postoji u ovom području.

Što nas pokreće