O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Rijeka Gateway bit će prvi kontejnerski terminal na Jadranu s daljinski upravljanim dizalicama

Rijeka Gateway bit će prvi terminal na Jadranu koji će funkcionirati na način da će sve kontejnerske dizalice, kako obalne tako i mosne, biti daljinsko upravljanje iz centralne upravljačke sobe, najavljeno je iz Rijeka Gateway-a. Tvrtka upravlja kontejnerskim terminalom na Zagrebačkoj obali u Rijeci, koji bi početkom 2025. godine, kada bude završeno njegovo opremanje, trebao početi s operativnim radom i prekrcajem kontejnerskih jedinica.

Onemogućuje ljudsku pogrešku

Iz Rijeka Gateway-a najavljuju kako će se na terminalu koristiti najsuvremenija tehnologija koja onemogućuje ljudsku pogrešku, s obzirom da su dizalice premrežene kamerama i laserskim senzorima, čime se pridonosi povećanju sigurnosti ljudi i opreme, javlja Novi list.

Operateri stroja, objašnjavaju, sjedit će u centralnoj prostoriji, iz koje će pratiti opremu i upravljati njome, pomoću velikih ekrana i daljinskih upravljača.

Osim udobnosti i kontinuirane produktivnosti, time se, ističu iz Rijeka Gateway-a, značajno doprinosi i zaštiti zdravlja operatera.

Daljinski kontrolirana oprema za manipuliranje kontejnerima pri tom neće utjecati na smanjivanje potrebe za ljudskim resursima, već je riječ o APM Terminal strategiji ugljične neutralnosti i konceptu Terminal of the Future.

Prvi korak prema automatizaciji

To je, ističe se u objavi, prvi korak prema automatizaciji koja će optimizirati procese i smanjiti mogućnost pogrešaka, čime se uvelike doprinosi sigurnosti na samom terminalu.

– Terminalom će se upravljati daljinski kontroliranom opremom za manipuliranje kontejnerima u skladu s APM Terminal strategijom ugljične neutralnosti i konceptom Terminal of the Future. U kontekstu Rijeke Gateway govorimo o četiri kontejnerske dizalice za prekrcaj kontejnera s brodova, 15 pokretnih kranova na kotačima (RTG), dva pokretna krana na tračnicama (RMG), te 30 terminalskih kamiona u prvoj fazi.

Cilj je povećati upotrebu obnovljive energije na terminalu, čime se doprinosi smanjenju ugljičnog otiska. To uključuje prelazak na električnu energiju iz obnovljivih izvora te prelazak s fosilnih na zelena goriva kada god je to moguće, kazao je Koen Benders, direktor Rijeka Gateway-a.

Puno bolji radni uvjeti

Ističe kako za sve buduće operatere i operaterke to predstavlja mogućnost za radom na vrlo odgovornom, ali uzbudljivom i izazovnom radnom mjestu, koje pruža bolje radne uvjete – u uredu, bez utjecaja vremenskih prilika i neprilika.

Kako je riječ o najnovijoj tehnologiji koju Rijeka Gateway prvi uvodi na ovom području, dodaje, riječ je o značajnom koraku prema potpunoj digitalizaciji i modernizaciji.

Rijeka Gateway upravlja kontejnerskim terminalom na Zagrebačkoj obali u Rijeci, a riječ je o tvrtki u zajedničkom vlasništvu kompanija Maersk Grupe, kroz APM Terminals koji drži 51 posto vlasničkog udjela i Energia Naturalis Grupe, kroz ENNA Logic koji drži preostalih 49 posto vlasništva.


Marinko Glavan / Novi list

Rijeka Gateway bit će prvi terminal na Jadranu koji će funkcionirati na način da će sve kontejnerske dizalice, kako obalne tako i mosne, biti daljinsko upravljanje iz centralne upravljačke sobe, najavljeno je iz Rijeka Gateway-a. Tvrtka upravlja kontejnerskim terminalom na Zagrebačkoj obali u Rijeci, koji bi početkom 2025. godine, kada bude završeno njegovo opremanje, trebao početi s operativnim radom i prekrcajem kontejnerskih jedinica.

Onemogućuje ljudsku pogrešku

Iz Rijeka Gateway-a najavljuju kako će se na terminalu koristiti najsuvremenija tehnologija koja onemogućuje ljudsku pogrešku, s obzirom da su dizalice premrežene kamerama i laserskim senzorima, čime se pridonosi povećanju sigurnosti ljudi i opreme, javlja Novi list.

Operateri stroja, objašnjavaju, sjedit će u centralnoj prostoriji, iz koje će pratiti opremu i upravljati njome, pomoću velikih ekrana i daljinskih upravljača.

Osim udobnosti i kontinuirane produktivnosti, time se, ističu iz Rijeka Gateway-a, značajno doprinosi i zaštiti zdravlja operatera.

Daljinski kontrolirana oprema za manipuliranje kontejnerima pri tom neće utjecati na smanjivanje potrebe za ljudskim resursima, već je riječ o APM Terminal strategiji ugljične neutralnosti i konceptu Terminal of the Future.

Prvi korak prema automatizaciji

To je, ističe se u objavi, prvi korak prema automatizaciji koja će optimizirati procese i smanjiti mogućnost pogrešaka, čime se uvelike doprinosi sigurnosti na samom terminalu.

– Terminalom će se upravljati daljinski kontroliranom opremom za manipuliranje kontejnerima u skladu s APM Terminal strategijom ugljične neutralnosti i konceptom Terminal of the Future. U kontekstu Rijeke Gateway govorimo o četiri kontejnerske dizalice za prekrcaj kontejnera s brodova, 15 pokretnih kranova na kotačima (RTG), dva pokretna krana na tračnicama (RMG), te 30 terminalskih kamiona u prvoj fazi.

Cilj je povećati upotrebu obnovljive energije na terminalu, čime se doprinosi smanjenju ugljičnog otiska. To uključuje prelazak na električnu energiju iz obnovljivih izvora te prelazak s fosilnih na zelena goriva kada god je to moguće, kazao je Koen Benders, direktor Rijeka Gateway-a.

Puno bolji radni uvjeti

Ističe kako za sve buduće operatere i operaterke to predstavlja mogućnost za radom na vrlo odgovornom, ali uzbudljivom i izazovnom radnom mjestu, koje pruža bolje radne uvjete – u uredu, bez utjecaja vremenskih prilika i neprilika.

Kako je riječ o najnovijoj tehnologiji koju Rijeka Gateway prvi uvodi na ovom području, dodaje, riječ je o značajnom koraku prema potpunoj digitalizaciji i modernizaciji.

Rijeka Gateway upravlja kontejnerskim terminalom na Zagrebačkoj obali u Rijeci, a riječ je o tvrtki u zajedničkom vlasništvu kompanija Maersk Grupe, kroz APM Terminals koji drži 51 posto vlasničkog udjela i Energia Naturalis Grupe, kroz ENNA Logic koji drži preostalih 49 posto vlasništva.


Marinko Glavan / Novi list

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video