O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Gdje je zapelo s obalnim ophodnim brodovima gradi Brodosplit? Nema novca ni komunikacije

Glavni uvjet je da se dogovore oko cijene. Ministarstvo i brodogradilište prije dvije godine potpisali su ugovor o povećanju cijene za 10 posto za što MORH tvrdi da je najveći zakonski iznos. Škver smatra da su brodovi sada skuplji čak 79 posto, zbog poremećaja na globalnim tržištima materijala. Ministarstvo tu cijenu ne priznaje

Hoće li ikada zaploviti obalni ophodni brodovima koji se za Ratnu moranircu grade u splitskom brodogradilištu? Kako sada stvari stoje – teško, jer nema dogovora Ministarstva obrane i Brodosplita oko cijene. Nema novca, nema brodova, a kako doznajemo nema ni komunikacije, javlja RTL.

Ministarstvo obrane naručilo ih je od Brodosplita još 2014. Isporučen je tek jedan, a četiri se i dalje grade. Kad će biti gotovi ne zna se jer MORH i škver komuniciraju više preko medija nego međusobno.

“Poslovna komunikacija, rekao bih gotovo da je nema. Volio bih da ministar posebno to razumije, mi njega ne gledamo kao političara, on je direktor. I on kao takav bi morao smoći snage sjesti, koliko god su razmišljanja različita, sjesti i argumentirano obaviti sastanak gdje je tu kraj”, kaže Darko Pappo, član Uprave DIV Grupe.

Ministar Banožić danas nije htio pred novinare, ovako je govorio prošli tjedan o sastanku s Bodosplitom.

“Ne pada mi na pamet naći se naći s nekim iz Brodosplita ili Debeljakom, a da za to Državno odvjetništvo ne zna za taj moj potez. Treba nam jasan odgovor od Debeljaka jesu li u stanju završiti brodove”, isticao je ministar.

U škveru tvrde da jesu, ali čekaju novac. Upitani kada mogu isporučiti prvi brod, kažu: “Prvi brod je u fizičkoj gotovosti otprilike 87 posto. On bi do kraja mogao biti isporučen, ispitan, ono što najviše vremena treba je samo ispitivanje. Tako da do kraja godine, a onda svaki drugi u razmaku svaka tri mjeseca”.

Glavni uvjet je da se dogovore oko cijene. Ministarstvo i brodogradilište prije dvije godine potpisali su ugovor o povećanju cijene za 10 posto za što MORH tvrdi da je najveći zakonski iznos. Škver smatra da su brodovi sada skuplji čak 79 posto, zbog poremećaja na globalnim tržištima materijala. Ministarstvo tu cijenu ne priznaje.

Iako je zadnjim izmjenama Ugovora o gradnji regulirano povećanje cijene 10% te definiran novi plan gradnje i rokovi isporuke, Graditelj je ponovno tražio povećanje cijene te jednostranim odlukama narušio dinamiku gradnje i rokove isporuke brodova.

Koji su, dok su u izgradnji – vlasništvo brodogradilišta tvrdi član Uprave. Ne dođe li do dogovora, moguća je i prodaja.

“To nije niti želja i namjera prodavati, ali ukoliko ne postoji s druge strane zainteresiranost druge strane da se projekt dovede do kraja je da se nađe zainteresirani kupac”, navodi Pappo.

Ministarstvo obrane Brodosplitu do sad je platilo 70 posto vrijednosti ugovora iz 2014. što je danas za brodogradilište – manje od pola stvarne vrijednosti brodova.

Glavni uvjet je da se dogovore oko cijene. Ministarstvo i brodogradilište prije dvije godine potpisali su ugovor o povećanju cijene za 10 posto za što MORH tvrdi da je najveći zakonski iznos. Škver smatra da su brodovi sada skuplji čak 79 posto, zbog poremećaja na globalnim tržištima materijala. Ministarstvo tu cijenu ne priznaje

Hoće li ikada zaploviti obalni ophodni brodovima koji se za Ratnu moranircu grade u splitskom brodogradilištu? Kako sada stvari stoje – teško, jer nema dogovora Ministarstva obrane i Brodosplita oko cijene. Nema novca, nema brodova, a kako doznajemo nema ni komunikacije, javlja RTL.

Ministarstvo obrane naručilo ih je od Brodosplita još 2014. Isporučen je tek jedan, a četiri se i dalje grade. Kad će biti gotovi ne zna se jer MORH i škver komuniciraju više preko medija nego međusobno.

“Poslovna komunikacija, rekao bih gotovo da je nema. Volio bih da ministar posebno to razumije, mi njega ne gledamo kao političara, on je direktor. I on kao takav bi morao smoći snage sjesti, koliko god su razmišljanja različita, sjesti i argumentirano obaviti sastanak gdje je tu kraj”, kaže Darko Pappo, član Uprave DIV Grupe.

Ministar Banožić danas nije htio pred novinare, ovako je govorio prošli tjedan o sastanku s Bodosplitom.

“Ne pada mi na pamet naći se naći s nekim iz Brodosplita ili Debeljakom, a da za to Državno odvjetništvo ne zna za taj moj potez. Treba nam jasan odgovor od Debeljaka jesu li u stanju završiti brodove”, isticao je ministar.

U škveru tvrde da jesu, ali čekaju novac. Upitani kada mogu isporučiti prvi brod, kažu: “Prvi brod je u fizičkoj gotovosti otprilike 87 posto. On bi do kraja mogao biti isporučen, ispitan, ono što najviše vremena treba je samo ispitivanje. Tako da do kraja godine, a onda svaki drugi u razmaku svaka tri mjeseca”.

Glavni uvjet je da se dogovore oko cijene. Ministarstvo i brodogradilište prije dvije godine potpisali su ugovor o povećanju cijene za 10 posto za što MORH tvrdi da je najveći zakonski iznos. Škver smatra da su brodovi sada skuplji čak 79 posto, zbog poremećaja na globalnim tržištima materijala. Ministarstvo tu cijenu ne priznaje.

Iako je zadnjim izmjenama Ugovora o gradnji regulirano povećanje cijene 10% te definiran novi plan gradnje i rokovi isporuke, Graditelj je ponovno tražio povećanje cijene te jednostranim odlukama narušio dinamiku gradnje i rokove isporuke brodova.

Koji su, dok su u izgradnji – vlasništvo brodogradilišta tvrdi član Uprave. Ne dođe li do dogovora, moguća je i prodaja.

“To nije niti želja i namjera prodavati, ali ukoliko ne postoji s druge strane zainteresiranost druge strane da se projekt dovede do kraja je da se nađe zainteresirani kupac”, navodi Pappo.

Ministarstvo obrane Brodosplitu do sad je platilo 70 posto vrijednosti ugovora iz 2014. što je danas za brodogradilište – manje od pola stvarne vrijednosti brodova.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video