O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Evergreen širi flotu s narudžbom teškom više od 4 milijarde dolara

Unatoč nedavnom padu zarade na globalnom tržištu, rekordne količine narudžbi za izgradnju kontejnerskih brodova ne pokazuju znakove opadanja.

Kako javlja Maersk Broker, tajvanski Evergreen odlučio je potrošiti dio milijardi koje je zaradio u proteklih nekoliko godina. Naime, brodar je objavio natječaj za izgradnju čak dvadeset četiri broda od 16.000 TEU, s dual-fuel pogonom na metanol.

Brodogradilišta imaju rok do 17. svibnja za podnošenje ponuda danskom brokeru, koji navodi da će svaka jedinica vjerojatno koštati 180 milijuna dolara, prenosi Splash247.

“S obzirom na ograničenu dostupnost mjesta tijekom 2026., narudžba bi se vjerojatno mogla podijeliti između nekoliko brodogradilišta. Prva tri korejska brodogradilišta smatraju se predvodnicima za projekt”, naveo je Maersk Broker u svom najnovijem tjednom izvješću o stanju na tržištu kontejnera.

Dodaju da nakon sklapanja ugovora, Evergreen planira otvoriti još jedan natječaj za veliku seriju brodova od 3.000 teu.

Tijekom posljednjih 10 kvartala, diljem svijeta ugovorena je izgradnja kontejnerskih brodova ukupnog kapaciteta od 8,61 milijuna TEU. Ta brojka je jednaka narudžbama tijekom prethodnih 30 kvartala, prema novim podacima brodarske organizacije BIMCO.

Knjiga narudžbi povećava se uzastopno već 10 kvartala, a dosegnula je novi rekord u svakom od posljednja četiri kvartala. Sa 7,54 milijuna TEU, knjiga narudžbi sada iznosi 28,9% postojeće flote, pri čemu BIMCO, uzevši u obzir rashodovanje, predviđa da će globalna flota kontejnerskih brodova uskoro po prvi put premašiti 30 milijuna TEU, što je porast od 16% u usporedbi s danas.

Unatoč nedavnom padu zarade na globalnom tržištu, rekordne količine narudžbi za izgradnju kontejnerskih brodova ne pokazuju znakove opadanja.

Kako javlja Maersk Broker, tajvanski Evergreen odlučio je potrošiti dio milijardi koje je zaradio u proteklih nekoliko godina. Naime, brodar je objavio natječaj za izgradnju čak dvadeset četiri broda od 16.000 TEU, s dual-fuel pogonom na metanol.

Brodogradilišta imaju rok do 17. svibnja za podnošenje ponuda danskom brokeru, koji navodi da će svaka jedinica vjerojatno koštati 180 milijuna dolara, prenosi Splash247.

“S obzirom na ograničenu dostupnost mjesta tijekom 2026., narudžba bi se vjerojatno mogla podijeliti između nekoliko brodogradilišta. Prva tri korejska brodogradilišta smatraju se predvodnicima za projekt”, naveo je Maersk Broker u svom najnovijem tjednom izvješću o stanju na tržištu kontejnera.

Dodaju da nakon sklapanja ugovora, Evergreen planira otvoriti još jedan natječaj za veliku seriju brodova od 3.000 teu.

Tijekom posljednjih 10 kvartala, diljem svijeta ugovorena je izgradnja kontejnerskih brodova ukupnog kapaciteta od 8,61 milijuna TEU. Ta brojka je jednaka narudžbama tijekom prethodnih 30 kvartala, prema novim podacima brodarske organizacije BIMCO.

Knjiga narudžbi povećava se uzastopno već 10 kvartala, a dosegnula je novi rekord u svakom od posljednja četiri kvartala. Sa 7,54 milijuna TEU, knjiga narudžbi sada iznosi 28,9% postojeće flote, pri čemu BIMCO, uzevši u obzir rashodovanje, predviđa da će globalna flota kontejnerskih brodova uskoro po prvi put premašiti 30 milijuna TEU, što je porast od 16% u usporedbi s danas.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video