O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Lučka uprava Zadar produbljuje morsko dno u Gaženici za buduće i postojeće koncesionare

IZVOR057info

Kada se prije 15-ak godina gradila nova luka Gaženica, more pripadajućeg akvatorija produbljivalo se na 13 metara. Sada Lučka uprava Zadar planira produbljenje na 10 metara samo nekih dijelova lučkog područja koji će dobiti ili imaju već koncesionara.

Radi se o jaružanju koje će se obaviti ispred veza br. 7 u teretnoj luci Gaženica, pojasnio je Željko Knežević, ravnatelj Lučke uprave Zadar (LUZ), za portal 057info. Oni za to imaju važeću građevinsku dozvolu te su ishodili lokaciju za odlaganje materijala koje će se vaditi s morskog dna.

Riječ je o dijelu akvatorija ispred nasute obale koja je prvotno bila namijenjena za kontejnerski terminal. No, prema novoj odluci, LUZ će tražiti koncesionara za Ro-Ro terminal.

Procijenjena vrijednost nabave iznosi ukupno 125.000,00 EUR (bez PDV-a), a rok izvršenja radova je 3 mjeseca.

Lučka uprava će nastaviti s jaružanjem mora i kod veza broj 6, kojeg koristi njihov koncesionar Luka d.d., te ispred veza broj 1, gdje pristaju brodovi kojima se prevoze naftni derivati. Na tom vezu je prisutna Delta terminali, tvrtka generala Čermaka koja je kupila taj dio Tankerkomercovog skladišta.

Sve to se radi, ustvrdio je ravnatelj Knežević, kako veći brodovi s gazom do 10 metara mogli uplovljavati u teretni dio luke.

Ova vijest dolazi nakon što je vlasnik Delta terminala, Ivan Čermak, za Jutarnji list potvrdio da je dobio dozvolu za trgovinu naftnim derivatima na veliko. Čermakov Crodux, kojeg je prodao Petrolu, u terminal za rasute terete u zadarskoj luci Gaženica ulaže 30 milijuna eura.

Kada se prije 15-ak godina gradila nova luka Gaženica, more pripadajućeg akvatorija produbljivalo se na 13 metara. Sada Lučka uprava Zadar planira produbljenje na 10 metara samo nekih dijelova lučkog područja koji će dobiti ili imaju već koncesionara.

Radi se o jaružanju koje će se obaviti ispred veza br. 7 u teretnoj luci Gaženica, pojasnio je Željko Knežević, ravnatelj Lučke uprave Zadar (LUZ), za portal 057info. Oni za to imaju važeću građevinsku dozvolu te su ishodili lokaciju za odlaganje materijala koje će se vaditi s morskog dna.

Riječ je o dijelu akvatorija ispred nasute obale koja je prvotno bila namijenjena za kontejnerski terminal. No, prema novoj odluci, LUZ će tražiti koncesionara za Ro-Ro terminal.

Procijenjena vrijednost nabave iznosi ukupno 125.000,00 EUR (bez PDV-a), a rok izvršenja radova je 3 mjeseca.

Lučka uprava će nastaviti s jaružanjem mora i kod veza broj 6, kojeg koristi njihov koncesionar Luka d.d., te ispred veza broj 1, gdje pristaju brodovi kojima se prevoze naftni derivati. Na tom vezu je prisutna Delta terminali, tvrtka generala Čermaka koja je kupila taj dio Tankerkomercovog skladišta.

Sve to se radi, ustvrdio je ravnatelj Knežević, kako veći brodovi s gazom do 10 metara mogli uplovljavati u teretni dio luke.

Ova vijest dolazi nakon što je vlasnik Delta terminala, Ivan Čermak, za Jutarnji list potvrdio da je dobio dozvolu za trgovinu naftnim derivatima na veliko. Čermakov Crodux, kojeg je prodao Petrolu, u terminal za rasute terete u zadarskoj luci Gaženica ulaže 30 milijuna eura.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video