O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Najskuplja narudžba ikad: Francuska kompanija gradi ‘zero carbon’ kontejnerske brodove na pogon vjetra

Francuska kompanija naručila je u južnokorejskom brodogradilištu Hyundai Mipo Dockyard seriju ‘zero carbon’ kontejnerskih brodova, poprilično neobičnog izgleda.

Francuska kompanija Zephyr & Borée potpisao je narudžbu za seriju od pet kontejnerskih brodova brodova od 1.300 TEU vrijedne ukupno 311 milijuna dolara. Brodovi su, tvrde iz kompanije, potpuno ‘ugljično neutralni’, a dio su projekta koji je već godinama u razvoju, javlja Splash247.

Kontejnerski brodovi u sklopu ove narudžbe bit će pogonjeni energijom vjetra uz pomoć krutih jedara koja će biti postavljena duž palube. Uz to, glavni dual-fuel motori bit će pogonjeni metanolom, a brojni francuski izvoznici potpisali su dugoročne ugovore s kompanijom kako bi ulaganje bilo održivo.

Brodovi će biti isporučeni od kraja 2025. do sredine 2026. godine, a bit će prvi ovakvi brodovi ikad izgrađeni, o čemu svjedoči i njihova poprilično paprena cijena. Naime, sa cijenom od 62,2 milijuna dolara po brodu, novogradnje koštaju barem dvostruko više od standardnih brodova ove veličine.

Alphaliner najavljuje da bi Zephyr & Borée uskoro mogli naruči još pet brodova slične veličine.

Francuska kompanija naručila je u južnokorejskom brodogradilištu Hyundai Mipo Dockyard seriju ‘zero carbon’ kontejnerskih brodova, poprilično neobičnog izgleda.

Francuska kompanija Zephyr & Borée potpisao je narudžbu za seriju od pet kontejnerskih brodova brodova od 1.300 TEU vrijedne ukupno 311 milijuna dolara. Brodovi su, tvrde iz kompanije, potpuno ‘ugljično neutralni’, a dio su projekta koji je već godinama u razvoju, javlja Splash247.

Kontejnerski brodovi u sklopu ove narudžbe bit će pogonjeni energijom vjetra uz pomoć krutih jedara koja će biti postavljena duž palube. Uz to, glavni dual-fuel motori bit će pogonjeni metanolom, a brojni francuski izvoznici potpisali su dugoročne ugovore s kompanijom kako bi ulaganje bilo održivo.

Brodovi će biti isporučeni od kraja 2025. do sredine 2026. godine, a bit će prvi ovakvi brodovi ikad izgrađeni, o čemu svjedoči i njihova poprilično paprena cijena. Naime, sa cijenom od 62,2 milijuna dolara po brodu, novogradnje koštaju barem dvostruko više od standardnih brodova ove veličine.

Alphaliner najavljuje da bi Zephyr & Borée uskoro mogli naruči još pet brodova slične veličine.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video