O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Lučka uprava Šibenik ulaže u sigurnost cijelog zaljeva, komfor putnika i konkurentnost Luke Šibenik

Lučka uprava Šibenik održala je jučer, u Kući umjetnosti Arsen, završnu konferenciju dvaju projekata prekogranične suradnje Italija – Hrvatska. Riječ je o projektima FRAMESPORT – ‘Okvir i inicijativa za održivi razvoj luka na Jadranu’ i MIMOSA – ‘Rješenja i usluge za održivi pomorski i multimodalni prijevoz putnika’. Zahvaljujući tim projektima Lučka uprava Šibenik tijekom protekle tri i pol godine uložila je 637 tisuća eura u razvoj lučkog područja i unaprjeđenje putničkog prometa.

– Projekt MIMOSA obuhvatio je dvije nove sigurnosne i meteorološke plutače koje su stacionirane u kanalu sv. Ante. Plutače su opremljene i senzorima, koji su dio ovog drugog projekta FRAMESPORT, i u slučaju ekološkog zagađenja možemo točno znati što se događa i kako reagirati. Software nam omogućuje izradu simulacija u slučaju neke havarije kako bi mogli reagirati na najbolji i najbrži način zajedno sa svim ostalim nadležnim službama u pomorstvu – kazao je Paško Dželalija, ravnatelj Lučke uprave Šibenik, prenosi Šibenski portal.

Sredstvima iz projekta MIMOSA nabavljene su i postavljene na putničkom dijelu obale dvije pametne čekaonice, koje pružaju zaštitu putnicima, a opremljene su solarnim panelima, bežičnim internetom, led rasvjetom i punionicama za mobitele i tablete. Za putnike s brodova na kružnim putovanjima postavljena su i dva info panela sa svim potrebnim informacijama o destinaciji u koju su uplovili.

– Uz senzore koje smo ugradili na nove plutače, u okviru projekta FRAMESPORT izrađene su i studije o unapređenju pristaništa za ro-ro brodove i za linijske brodove, kroz koje se pripremamo za zelenu tranziciji i ostvariti sve pretpostavke za novo doba i električne brodove koji neminovno dolaze – najavio je ravnatelj Dželalija.

Lučka uprava Šibenik, u ovom trenutku gradi novi putnički terminal na Gatu Vrulje, a kako je Luka Šibenik, luka državnog značaja i tu se poprilično ulagalo, zasad, u podmorskom dijelu.

– Gradu poput Šibenika teretna luka treba, bez obzira na neka ranija razmišljanja i dvojbe. Te su priče iza nas, Luka Šibenik je u državnom proračunu sa značajnim iznosima za obnovu svih operativnih obala, a radimo čak i nove operativne obale. Svi ti projekti su u poodmakloj fazi. Nešto je već i fazi glavnih projekata. Riječ je o višegodišnjem ciklusu koji je već krenuo. Ljudi sada ne vide, ali podvodni radovi su već odrađeni. Podmorski dio svih operativnih obala je sada stabilan i sa razine mora radove selimo prema gore. Još čekamo završno jaružanje kako bi na svim dijelovima dubina bila potrebnih 10 metara. To su poprilično skupi radovi jer sve što radimo u moru mjeri se milijunima eura – pojašnjava Dželalija.

Lučka uprava Šibenik čini sve da i sama vizura Šibenika sa Lukom Šibenik bude ljepša i uređenija, ali i potpuno osuvremenjena. Tu posebno ističu zadovoljstvo i optimizam zbog dolaska novog koncesionara, kako kažu ozbiljne tvrtke koja ima 24 luke i pokazuje ozbiljne namjere u Luci Šibenik.

Projekt FRAMESPORT – Framework Initiative Fostering the Sustainable Development of Adriatic Small Ports se financira u okviru programa INTERREG V-A Italija-Hrvatska 2014.-2020. Provedba projekta je počela 1. siječnja 2020., a završava 30. lipnja 2023. Ukupni proračun projekta je 7.138.832,90 eura, dok je proračun Lučke uprave Šibenik 337.925 eura. U projektu sudjeluje 15 partnera i 12 suradnika, talijanskih i hrvatskih, s CORILA-om, Konzorcijem za koordinaciju istraživačkih aktivnosti vezanih uz sustav Venecijanske lagune kao glavnim koordinatorom.

Projekt MIMOSA – MarItime and MultimOdal Sustainable pAssenger transport solutions and services se financira iz programa INTERREG V-A Italija-Hrvatska 2014.-2020. Provedba projekta je započela 1. siječnja 2020., a završava 30. lipnja 2023. Ukupni proračun projekta je 7.140.000 eura, dok je proračun Lučke uprave Šibenik 300.000 eura. Projekt provodi devetnaest projektnih partnera koji pripadaju tijelima javne vlasti, pružateljima usluga prijevoza putnika, razvojnim agencijama, lučkim upravama, istraživačkim ustanovama te ustanovama za visoko obrazovanje iz Republike Hrvatske i Republike Italije sa Central European Initiative – Executive Secretariat (CEI-ES) sa sjedištem u Trstu kao vodećim partnerom.

Lučka uprava Šibenik održala je jučer, u Kući umjetnosti Arsen, završnu konferenciju dvaju projekata prekogranične suradnje Italija – Hrvatska. Riječ je o projektima FRAMESPORT – ‘Okvir i inicijativa za održivi razvoj luka na Jadranu’ i MIMOSA – ‘Rješenja i usluge za održivi pomorski i multimodalni prijevoz putnika’. Zahvaljujući tim projektima Lučka uprava Šibenik tijekom protekle tri i pol godine uložila je 637 tisuća eura u razvoj lučkog područja i unaprjeđenje putničkog prometa.

– Projekt MIMOSA obuhvatio je dvije nove sigurnosne i meteorološke plutače koje su stacionirane u kanalu sv. Ante. Plutače su opremljene i senzorima, koji su dio ovog drugog projekta FRAMESPORT, i u slučaju ekološkog zagađenja možemo točno znati što se događa i kako reagirati. Software nam omogućuje izradu simulacija u slučaju neke havarije kako bi mogli reagirati na najbolji i najbrži način zajedno sa svim ostalim nadležnim službama u pomorstvu – kazao je Paško Dželalija, ravnatelj Lučke uprave Šibenik, prenosi Šibenski portal.

Sredstvima iz projekta MIMOSA nabavljene su i postavljene na putničkom dijelu obale dvije pametne čekaonice, koje pružaju zaštitu putnicima, a opremljene su solarnim panelima, bežičnim internetom, led rasvjetom i punionicama za mobitele i tablete. Za putnike s brodova na kružnim putovanjima postavljena su i dva info panela sa svim potrebnim informacijama o destinaciji u koju su uplovili.

– Uz senzore koje smo ugradili na nove plutače, u okviru projekta FRAMESPORT izrađene su i studije o unapređenju pristaništa za ro-ro brodove i za linijske brodove, kroz koje se pripremamo za zelenu tranziciji i ostvariti sve pretpostavke za novo doba i električne brodove koji neminovno dolaze – najavio je ravnatelj Dželalija.

Lučka uprava Šibenik, u ovom trenutku gradi novi putnički terminal na Gatu Vrulje, a kako je Luka Šibenik, luka državnog značaja i tu se poprilično ulagalo, zasad, u podmorskom dijelu.

– Gradu poput Šibenika teretna luka treba, bez obzira na neka ranija razmišljanja i dvojbe. Te su priče iza nas, Luka Šibenik je u državnom proračunu sa značajnim iznosima za obnovu svih operativnih obala, a radimo čak i nove operativne obale. Svi ti projekti su u poodmakloj fazi. Nešto je već i fazi glavnih projekata. Riječ je o višegodišnjem ciklusu koji je već krenuo. Ljudi sada ne vide, ali podvodni radovi su već odrađeni. Podmorski dio svih operativnih obala je sada stabilan i sa razine mora radove selimo prema gore. Još čekamo završno jaružanje kako bi na svim dijelovima dubina bila potrebnih 10 metara. To su poprilično skupi radovi jer sve što radimo u moru mjeri se milijunima eura – pojašnjava Dželalija.

Lučka uprava Šibenik čini sve da i sama vizura Šibenika sa Lukom Šibenik bude ljepša i uređenija, ali i potpuno osuvremenjena. Tu posebno ističu zadovoljstvo i optimizam zbog dolaska novog koncesionara, kako kažu ozbiljne tvrtke koja ima 24 luke i pokazuje ozbiljne namjere u Luci Šibenik.

Projekt FRAMESPORT – Framework Initiative Fostering the Sustainable Development of Adriatic Small Ports se financira u okviru programa INTERREG V-A Italija-Hrvatska 2014.-2020. Provedba projekta je počela 1. siječnja 2020., a završava 30. lipnja 2023. Ukupni proračun projekta je 7.138.832,90 eura, dok je proračun Lučke uprave Šibenik 337.925 eura. U projektu sudjeluje 15 partnera i 12 suradnika, talijanskih i hrvatskih, s CORILA-om, Konzorcijem za koordinaciju istraživačkih aktivnosti vezanih uz sustav Venecijanske lagune kao glavnim koordinatorom.

Projekt MIMOSA – MarItime and MultimOdal Sustainable pAssenger transport solutions and services se financira iz programa INTERREG V-A Italija-Hrvatska 2014.-2020. Provedba projekta je započela 1. siječnja 2020., a završava 30. lipnja 2023. Ukupni proračun projekta je 7.140.000 eura, dok je proračun Lučke uprave Šibenik 300.000 eura. Projekt provodi devetnaest projektnih partnera koji pripadaju tijelima javne vlasti, pružateljima usluga prijevoza putnika, razvojnim agencijama, lučkim upravama, istraživačkim ustanovama te ustanovama za visoko obrazovanje iz Republike Hrvatske i Republike Italije sa Central European Initiative – Executive Secretariat (CEI-ES) sa sjedištem u Trstu kao vodećim partnerom.

Što nas pokreće