O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

FOTO: Postira putnike isprskala motornim uljem: “Ovo je nevjerojatno!”

“Brod Postira na relaciji Šibenik – Prvić. Uk***a sebe, putnike i obalu motornim uljem”, šalje rezignirani putnik poruku sa svoje današnje plovidbe brodom koji trenutno mijenja Tijata kojeg je Jadrolinija prije nekoliko dana poslala u mirovinu.  

“Jadrolinija nema kontakt za ovakve stvari online, samo preko telefona, tako da sam kontaktira Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture. Nevjerojatno je da je makinji u ovakvom stanju dopušteno da plovi”, čudi se ovaj putnik, piše Morski.  

Na pitanje koliko putnika je isprljano, odgovara:

“Svi. Al nitko se nije žalio. Ja kad sam spomenuo putnicima oko sebe i ukazao na mrlje bilo je: imaš dobro oko za detalje. Rekoh, kakvi detalji..”

No nije bio jedini koji se požalio:

“Dok smo čekali brod, vjetar je nosio ulje na ljude”, komentira pak turist koji se ovakvoj avanturi nije nadao.  

“Bitno je da se stanje ispravi, jer Jadrolinija nema nikakav kontakt po tom pitanju. Srećom, svi koji idu na otok nisu u večernjim haljinama i sakoima, pa nije neka enormna šteta ali da je do štete došlo, je. Sad, hoće li se ulje dati ukloniti s odjevnih predmeta vidjet ćemo. Uglavnom svi su bili isprskani”, kaže pak otočanin koji je poslao par fotografija, gdje se vidi što se na Postiri događa.

Od dobro upućenog izvora bliskog Jadroliniji doznajemo da je ovaj problem uočen na brodu prije više godine, još dok je plovio dubrovačkim područjem i da zbog toga njime ni putnici, ni posada nisu bili osobito zadovoljni.

“Tijat jest manji, ali mu motor radi kao singerica, a ovo s Postirom traje duže vrijeme. Zato su mu stavili produžetke za ispuhe, odakle kapa po putnicima”, kaže ovaj izvor i dodaje da mu se jednom požalila i putnica kako je morala kupiti potpuno novu odjeću nakon plovidbe ovim brodom. I on šalje fotografije.

Kontaktirali smo Jadroliniju s upitom za komentar, no rečeno nam je samo da su upit o tome što se događa spustili na tehničku službu, piše Morski.

“Brod Postira na relaciji Šibenik – Prvić. Uk***a sebe, putnike i obalu motornim uljem”, šalje rezignirani putnik poruku sa svoje današnje plovidbe brodom koji trenutno mijenja Tijata kojeg je Jadrolinija prije nekoliko dana poslala u mirovinu.  

“Jadrolinija nema kontakt za ovakve stvari online, samo preko telefona, tako da sam kontaktira Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture. Nevjerojatno je da je makinji u ovakvom stanju dopušteno da plovi”, čudi se ovaj putnik, piše Morski.  

Na pitanje koliko putnika je isprljano, odgovara:

“Svi. Al nitko se nije žalio. Ja kad sam spomenuo putnicima oko sebe i ukazao na mrlje bilo je: imaš dobro oko za detalje. Rekoh, kakvi detalji..”

No nije bio jedini koji se požalio:

“Dok smo čekali brod, vjetar je nosio ulje na ljude”, komentira pak turist koji se ovakvoj avanturi nije nadao.  

“Bitno je da se stanje ispravi, jer Jadrolinija nema nikakav kontakt po tom pitanju. Srećom, svi koji idu na otok nisu u večernjim haljinama i sakoima, pa nije neka enormna šteta ali da je do štete došlo, je. Sad, hoće li se ulje dati ukloniti s odjevnih predmeta vidjet ćemo. Uglavnom svi su bili isprskani”, kaže pak otočanin koji je poslao par fotografija, gdje se vidi što se na Postiri događa.

Od dobro upućenog izvora bliskog Jadroliniji doznajemo da je ovaj problem uočen na brodu prije više godine, još dok je plovio dubrovačkim područjem i da zbog toga njime ni putnici, ni posada nisu bili osobito zadovoljni.

“Tijat jest manji, ali mu motor radi kao singerica, a ovo s Postirom traje duže vrijeme. Zato su mu stavili produžetke za ispuhe, odakle kapa po putnicima”, kaže ovaj izvor i dodaje da mu se jednom požalila i putnica kako je morala kupiti potpuno novu odjeću nakon plovidbe ovim brodom. I on šalje fotografije.

Kontaktirali smo Jadroliniju s upitom za komentar, no rečeno nam je samo da su upit o tome što se događa spustili na tehničku službu, piše Morski.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video