O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Počinje nova era riječkog škvera. Legendarna Kruppova dizalica “promijenila vlasnika”

Tvrtka kći riječkog brodogradilišta dokapitalizirana dizalicama, opremom i strojevima, prvi poslovi u rujnu

U utorak je i formalno odrađena dokapitalizacija trećemajske tvrtke-kćeri »3. maj Rijeka 1905«, kao ključnog preduvjeta da se poslovanje moglo početi prebacivati na novo društvo.

Plan spasa za nastavak brodogradnje u Rijeci zasniva se upravo na tome da se djelatnost, sve ono zdravo i što vrijedi, prebaci na novo društvo, piše Novi list.

Matični »3. maj«, kojemu su kumulirane dubioze tolike da su pojele sav kapital i još povrh toga u minusu je od oko 100 milijuna eura, završio bi gradnju samoiskrcavajućeg broda za prijevoz rasutog tereta za kanadskog brodara Algomu, koji je još u fazi gradnje na navozu, i nakon toga pitanje negativnog kapitala društva prepustilo bi se stečaju.

Dokapitalizacija je provedena unosom materijalne imovine, dakle, mahom svih onih strojeva, opreme i dizalica potrebnih da bi »3. maj 1905« mogao početi funkcionirati kao brodogradilište, uključujući i prepoznatljiv simbol riječkog brodogradilišta, ali i vizure grada – tristotonske Kruppove dizalice, koja je bila, a tako i ostala najveća dizalica u domaćim brodogradilištima.

Odluku o dokapitalizaciji potpisao je predsjednik Uprave »3. maja« Edi Kučan, koji ujedno predstavlja Skupštinu u ovom trećemajskom društvu.

Kako nam je potvrdio predsjednik Nadzornog odbora »3. maj 1905« Sveto Zurak, ovom dokapitalizacijom povećan je temeljni kapital tvrtke-kćeri za iznos od 10,3 milijuna eura.

Kako bi se osiguralo da »3. maj 1905« nema praznog hoda, jedan od prvih idućih koraka, uz još neke druge, manje formalnosti koje se još moraju odraditi, bit će »prebacivanje« ugovora o gradnji dva pontona koja je »3. maj« u proljeće ove godine potpisao sa susjednim brodogradilištem »Viktor Lenac«.

To bi se trebalo regulirati kroz skorašnje aneksiranje ugovora.

Riječ je o poslu koji podrazumijeva obradu gotovo 3.800 tona čelika, a trećemajskim brodograditeljima znači prihod od oko sedam milijuna eura, dok se ukupna vrijednost ove investicije za »Lenac«, koji osigurava i nabavlja sav potreban materijal i opremu, penje na blizu 14 milijuna eura.

Ciljani tajming prebacivanja ovog posla i početka konkretnog, operativnog rada »3. maj 1905« vezuje se uz rujan ove godine. Zajedno s ugovorom, na tvrtku-kćer prebacio bi se i dio zaposlenih i to upravo oni radnici koji su nužni da se ovaj posao s pontonima odradi do kraja, za početak.

Tvrtka kći riječkog brodogradilišta dokapitalizirana dizalicama, opremom i strojevima, prvi poslovi u rujnu

U utorak je i formalno odrađena dokapitalizacija trećemajske tvrtke-kćeri »3. maj Rijeka 1905«, kao ključnog preduvjeta da se poslovanje moglo početi prebacivati na novo društvo.

Plan spasa za nastavak brodogradnje u Rijeci zasniva se upravo na tome da se djelatnost, sve ono zdravo i što vrijedi, prebaci na novo društvo, piše Novi list.

Matični »3. maj«, kojemu su kumulirane dubioze tolike da su pojele sav kapital i još povrh toga u minusu je od oko 100 milijuna eura, završio bi gradnju samoiskrcavajućeg broda za prijevoz rasutog tereta za kanadskog brodara Algomu, koji je još u fazi gradnje na navozu, i nakon toga pitanje negativnog kapitala društva prepustilo bi se stečaju.

Dokapitalizacija je provedena unosom materijalne imovine, dakle, mahom svih onih strojeva, opreme i dizalica potrebnih da bi »3. maj 1905« mogao početi funkcionirati kao brodogradilište, uključujući i prepoznatljiv simbol riječkog brodogradilišta, ali i vizure grada – tristotonske Kruppove dizalice, koja je bila, a tako i ostala najveća dizalica u domaćim brodogradilištima.

Odluku o dokapitalizaciji potpisao je predsjednik Uprave »3. maja« Edi Kučan, koji ujedno predstavlja Skupštinu u ovom trećemajskom društvu.

Kako nam je potvrdio predsjednik Nadzornog odbora »3. maj 1905« Sveto Zurak, ovom dokapitalizacijom povećan je temeljni kapital tvrtke-kćeri za iznos od 10,3 milijuna eura.

Kako bi se osiguralo da »3. maj 1905« nema praznog hoda, jedan od prvih idućih koraka, uz još neke druge, manje formalnosti koje se još moraju odraditi, bit će »prebacivanje« ugovora o gradnji dva pontona koja je »3. maj« u proljeće ove godine potpisao sa susjednim brodogradilištem »Viktor Lenac«.

To bi se trebalo regulirati kroz skorašnje aneksiranje ugovora.

Riječ je o poslu koji podrazumijeva obradu gotovo 3.800 tona čelika, a trećemajskim brodograditeljima znači prihod od oko sedam milijuna eura, dok se ukupna vrijednost ove investicije za »Lenac«, koji osigurava i nabavlja sav potreban materijal i opremu, penje na blizu 14 milijuna eura.

Ciljani tajming prebacivanja ovog posla i početka konkretnog, operativnog rada »3. maj 1905« vezuje se uz rujan ove godine. Zajedno s ugovorom, na tvrtku-kćer prebacio bi se i dio zaposlenih i to upravo oni radnici koji su nužni da se ovaj posao s pontonima odradi do kraja, za početak.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video