O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Nova imena u kontejnerskom brodarstvu: Kompanija sa sjedištem u Dubaiju našla mjesto na ruskom tržištu

Novo ime pojavilo se u sektoru kontejnerskog brodarstva, sa željom da ugrabi dio kolača u ovom još uvijek iznimno profitabilnom sektoru.

CStar Line sa sjedištem u Dubaiju pokrenuo je 16 najavljenih linijskih usluga, s pristajanjima u azijskim i turskim lukama, ali i ruskim lukama Vladivostok, Novorosijsk i Kalinjingrad, prenosi Splash247.

Glavni izvršni direktor novog brodara je Zsolt Katona, Mađar koji je u prošlosti radio za Maersk.

Dok je većina glavnih svjetskih brodara obustavila usluge u Rusiji otkako je prije 18 mjeseci započeo rat u Ukrajini, mnoštvo konkurenata, uključujući nove brendove, pohitali su kako bi popunili ‘prazninu’, uključujući FESCO, Reel Shipping, New New Shipping/ Torgmoll, OVP, Safetrans, Mountain Air Shipping, Neco, Modul i Global Field Line.

Zahvaljujući tome, količine kontejnera obrađenih u ruskim lukama naglo su porasle na razine prije rata, na više od 200.000 TEU od kraja prošle godine, prema podacima Linerlytice. U usporedbi s prošlom godinom, količina obrađenih kontejnera u Rusiji u drugom tromjesečju je porasla za 33%.

Novo ime pojavilo se u sektoru kontejnerskog brodarstva, sa željom da ugrabi dio kolača u ovom još uvijek iznimno profitabilnom sektoru.

CStar Line sa sjedištem u Dubaiju pokrenuo je 16 najavljenih linijskih usluga, s pristajanjima u azijskim i turskim lukama, ali i ruskim lukama Vladivostok, Novorosijsk i Kalinjingrad, prenosi Splash247.

Glavni izvršni direktor novog brodara je Zsolt Katona, Mađar koji je u prošlosti radio za Maersk.

Dok je većina glavnih svjetskih brodara obustavila usluge u Rusiji otkako je prije 18 mjeseci započeo rat u Ukrajini, mnoštvo konkurenata, uključujući nove brendove, pohitali su kako bi popunili ‘prazninu’, uključujući FESCO, Reel Shipping, New New Shipping/ Torgmoll, OVP, Safetrans, Mountain Air Shipping, Neco, Modul i Global Field Line.

Zahvaljujući tome, količine kontejnera obrađenih u ruskim lukama naglo su porasle na razine prije rata, na više od 200.000 TEU od kraja prošle godine, prema podacima Linerlytice. U usporedbi s prošlom godinom, količina obrađenih kontejnera u Rusiji u drugom tromjesečju je porasla za 33%.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video