O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC želi kupiti udio u operateru hamburške luke

Švicarski kontejnerski prijevoznik MSC želi kupiti gotovo polovinu udjela u kompaniji HHLA koja upravlja hamburškom lukom, najavljujući oštru konkurenciju Hapag-Lloydu na “domaćem terenu”.

Grad Hamburg i MSC jučer su potpisali obvezujući preliminarni sporazum o uspostavi strateškog partnerstva s Haphenom und Logistikom (HHLA), najvišim lučkim operaterom u gradu, koji također ima prekomorske objekte i značajan željeznički ogranak, prenosi Splash247.

Grad Hamburg vlasnik je 69 posto A dionica HHLA-e i sve S-dionice koje nisu uvrštene u burzovnu kotaciju. Nakon prodaje zadržao bi kontrolu nad lukom Hamburg, s vlasničkim udjelom od 50,1 posto na temelju S-dionica.

Na konferenciji za novinare, Toft, glavni izvršni direktor MSC-a, iznio je planove za dodavanje dodatnih 1 milijun teu godišnje u Hamburg u sljedećih osam godina. Novo njemačko sjedište bit će izgrađeno u Hafencityju, a odjel za krstarenja, MSC Cruises, također će ovdje imati novu matičnu luku s udvostručenjem broja zaposlenih u gradu na oko 700.

MSC je rekao da je partnerstvo namijenjeno na neodređeno vrijeme, iako je raskid moguć tek nakon 40 godina. Međutim, vijesti MSC-a izazivaju zaprepaštenje nekih 100 km zapadno u Bremenu i Bremerhavenu.

“Nakon stjecanja udjela u HHLA-i mogući su prijenosi tereta u njemačkom i europskom kontejnerskom prekrcaju. Još nije moguće definitivno procijeniti hoće li to utjecati na količine utovara u Bremerhavenu”, priopćio je u srijedu Bremenski odjel za gospodarstvo, luke i transformaciju. Očekuje se da će ulazak MSC-a u Hamburg biti glavna točka razgovora na ovogodišnjoj Nacionalnoj pomorskoj konferenciji, koju organizira Savezno ministarstvo gospodarstva, a koja se održava u Bremenu.

Švicarski kontejnerski prijevoznik MSC želi kupiti gotovo polovinu udjela u kompaniji HHLA koja upravlja hamburškom lukom, najavljujući oštru konkurenciju Hapag-Lloydu na “domaćem terenu”.

Grad Hamburg i MSC jučer su potpisali obvezujući preliminarni sporazum o uspostavi strateškog partnerstva s Haphenom und Logistikom (HHLA), najvišim lučkim operaterom u gradu, koji također ima prekomorske objekte i značajan željeznički ogranak, prenosi Splash247.

Grad Hamburg vlasnik je 69 posto A dionica HHLA-e i sve S-dionice koje nisu uvrštene u burzovnu kotaciju. Nakon prodaje zadržao bi kontrolu nad lukom Hamburg, s vlasničkim udjelom od 50,1 posto na temelju S-dionica.

Na konferenciji za novinare, Toft, glavni izvršni direktor MSC-a, iznio je planove za dodavanje dodatnih 1 milijun teu godišnje u Hamburg u sljedećih osam godina. Novo njemačko sjedište bit će izgrađeno u Hafencityju, a odjel za krstarenja, MSC Cruises, također će ovdje imati novu matičnu luku s udvostručenjem broja zaposlenih u gradu na oko 700.

MSC je rekao da je partnerstvo namijenjeno na neodređeno vrijeme, iako je raskid moguć tek nakon 40 godina. Međutim, vijesti MSC-a izazivaju zaprepaštenje nekih 100 km zapadno u Bremenu i Bremerhavenu.

“Nakon stjecanja udjela u HHLA-i mogući su prijenosi tereta u njemačkom i europskom kontejnerskom prekrcaju. Još nije moguće definitivno procijeniti hoće li to utjecati na količine utovara u Bremerhavenu”, priopćio je u srijedu Bremenski odjel za gospodarstvo, luke i transformaciju. Očekuje se da će ulazak MSC-a u Hamburg biti glavna točka razgovora na ovogodišnjoj Nacionalnoj pomorskoj konferenciji, koju organizira Savezno ministarstvo gospodarstva, a koja se održava u Bremenu.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video