O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Upravitelj stroja osuđen na godinu dana zatvora zbog kršenja MARPOL-a

Američki sud prošlog je tjedna osudio upravitelja stroja teretnog broda pod zastavom Liberije na godinu dana zatvora zbog njegove uloge u pokušaju ometanja istrage američke Obalne straže o kršenju pravila MARPOL-a. Upravitelj stroja osuđen je nakon petodnevnog suđenja u lipnju, dok je brodarska kompanija priznala krivnju i platila kaznu.

Incident se dogodio u svibnju 2022., kada je M/V Donald, teretni brod od 12.767 dwt, stigao u San Diego u Kaliforniji.

Američka Obalna straža postupala je prema dojavi koju je putem e-maila nekoliko dana ranije poslao drugi časnik stroja. U obraćanju USCG-u, drugi časnik stroja naveo je da je upravitelj stroja naredio ispumpavanje zauljene kaljužne vode izravno u spremnike crne vode, a potom njihovo ispuštanje u ocean. Drugi časnik priložio je i video, a u razgovoru s USCG-om tijekom inspekcije nekoliko drugih članova posade također je potvrdilo incident, prenosi The Maritime Executive.

Tijekom inspekcije, USCG u knjizi evidencije goriva i ulja nije pronašao unose između 2. ožujka i 24. svibnja 2022., već samo nekoliko unosa krajem svibnja. Međutim, istraga je pokazala da su se alarmi kaljužnog tanka oglasili više puta tijekom tog perioda. Nadalje, otkriven je niz e-mailova između viših časnika i predstavnika upravitelja broda koji su sadržavali upute o tome što učiniti kako bi se prikrili dokazi o ispuštanju kaljuže, uključujući naredbu da posada mora uništiti sve bilješke nakon ispravljanja knjige ulja. Također su pronađene upute da se crni tankovi trebaju isprazniti i očistiti, a aktivnost zabilježiti kao “rutinsko čišćenje”.

Ni to nije sve, jer je Obalna straža otkrila da su časnici i kompanija pokušali natjerati drugog časnika, koji je prijavio kršenje MARPOL-a, da revidira svoje izvješće.

Upravitelj stroja D.K., ruski državljanin, optužen je da je izradio lažne, fiktivne unose u knjigu ulja tvrdeći da je zauljena kaljužna voda prebačena u kaljužni tank. Također je optužen da se urotio s drugim članovima posade kako bi spriječio USCG u inspekciji i istrazi kršenja MARPOL-a na M/V Donaldu.

Optužen je u studenom 2022. prema četiri točke optužnice, tri za ometanje pravde i jednu za lažiranje knjige ulja. Sudac Okružnog suda u Kaliforniji ovog tjedna donio je presudu i osudio je upravitelja stroja na zatvorsku kaznu u trajanju od dvanaest mjeseci i jednog dana.

Upravitelj broda, kompanija Interunity Management (Deutschland), izjasnila se krivom za vođenje lažnih i nepotpunih zapisa o ispuštanju zauljene kaljužne vode. Kompanija je osuđena u lipnju 2023., a morali su platiti ukupno 1,25 milijuna dolara, od čega 937.500 dolara kazne i 312.500 dolara u vidu donacije američkom Nacionalnom fondu za ribu i divlje životinje, koji se bavi očuvanjem morskih i obalnih prirodnih resursa u i oko nacionalnog rezervata estuarija rijeke Tijuana. Kompanija je također osuđena na četiri godine uvjetne kazne te je morala donijeti plan zaštite okoliša.

Američki sud prošlog je tjedna osudio upravitelja stroja teretnog broda pod zastavom Liberije na godinu dana zatvora zbog njegove uloge u pokušaju ometanja istrage američke Obalne straže o kršenju pravila MARPOL-a. Upravitelj stroja osuđen je nakon petodnevnog suđenja u lipnju, dok je brodarska kompanija priznala krivnju i platila kaznu.

Incident se dogodio u svibnju 2022., kada je M/V Donald, teretni brod od 12.767 dwt, stigao u San Diego u Kaliforniji.

Američka Obalna straža postupala je prema dojavi koju je putem e-maila nekoliko dana ranije poslao drugi časnik stroja. U obraćanju USCG-u, drugi časnik stroja naveo je da je upravitelj stroja naredio ispumpavanje zauljene kaljužne vode izravno u spremnike crne vode, a potom njihovo ispuštanje u ocean. Drugi časnik priložio je i video, a u razgovoru s USCG-om tijekom inspekcije nekoliko drugih članova posade također je potvrdilo incident, prenosi The Maritime Executive.

Tijekom inspekcije, USCG u knjizi evidencije goriva i ulja nije pronašao unose između 2. ožujka i 24. svibnja 2022., već samo nekoliko unosa krajem svibnja. Međutim, istraga je pokazala da su se alarmi kaljužnog tanka oglasili više puta tijekom tog perioda. Nadalje, otkriven je niz e-mailova između viših časnika i predstavnika upravitelja broda koji su sadržavali upute o tome što učiniti kako bi se prikrili dokazi o ispuštanju kaljuže, uključujući naredbu da posada mora uništiti sve bilješke nakon ispravljanja knjige ulja. Također su pronađene upute da se crni tankovi trebaju isprazniti i očistiti, a aktivnost zabilježiti kao “rutinsko čišćenje”.

Ni to nije sve, jer je Obalna straža otkrila da su časnici i kompanija pokušali natjerati drugog časnika, koji je prijavio kršenje MARPOL-a, da revidira svoje izvješće.

Upravitelj stroja D.K., ruski državljanin, optužen je da je izradio lažne, fiktivne unose u knjigu ulja tvrdeći da je zauljena kaljužna voda prebačena u kaljužni tank. Također je optužen da se urotio s drugim članovima posade kako bi spriječio USCG u inspekciji i istrazi kršenja MARPOL-a na M/V Donaldu.

Optužen je u studenom 2022. prema četiri točke optužnice, tri za ometanje pravde i jednu za lažiranje knjige ulja. Sudac Okružnog suda u Kaliforniji ovog tjedna donio je presudu i osudio je upravitelja stroja na zatvorsku kaznu u trajanju od dvanaest mjeseci i jednog dana.

Upravitelj broda, kompanija Interunity Management (Deutschland), izjasnila se krivom za vođenje lažnih i nepotpunih zapisa o ispuštanju zauljene kaljužne vode. Kompanija je osuđena u lipnju 2023., a morali su platiti ukupno 1,25 milijuna dolara, od čega 937.500 dolara kazne i 312.500 dolara u vidu donacije američkom Nacionalnom fondu za ribu i divlje životinje, koji se bavi očuvanjem morskih i obalnih prirodnih resursa u i oko nacionalnog rezervata estuarija rijeke Tijuana. Kompanija je također osuđena na četiri godine uvjetne kazne te je morala donijeti plan zaštite okoliša.

Što nas pokreće