O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Zelena prekretnica: Porinut prvi veliki Maerskov kontejnerski brod na metanol

Prvi u seriji od dvanaest novih zelenih kontejnerskih brodova na metanol koje je naručio danski brodarski div A.P. Moller Maersk porinut je u južnokorejskom brodogradilištu Hyundai Heavy Industries (HHI), prenosi Offshore Energy.

Kako Offshore Energy ističe, novogradnja je porinuta ovog vikenda. Brod je dug 350 metara i širok 53,5 metara, s kapacitetom za prijevoz 16.200 standardnih kontejnera (TEU).

Čelik za Maerskovu prvu novogradnju od 16.200 TEU izrezan je u prosincu prošle godine. HHI je bio domaćin ceremonije rezanja čelika kojoj su nazočili predstavnici južnokorejskog brodogradilišta, Maerska i ABS-a koji će biti zadužen za klasifikaciju broda. Kontejnerski brod trebao bi biti isporučen početkom 2024., prema navodima danskog brodovlasnika.

Podsjetimo, Maersk ima ukupno 25 naručenih kontejnerskih brodova na metanol u brodogradilištima Hyundai Heavy Industries, Hyundai Mipo Dockyard i Yangzijiang Shipbuilding Group. To uključuje šest brodova s nominalnim kapacitetom od 17.000 TEU naručenih u listopadu 2021., dvanaest od 16.000 TEU i jedan feeder također naručen 2021. godine. Šest kontejnerskih brodova srednje veličine rezervirano je u Yangzijiang Shipbuilding Group u Kini.

Takozvani dual-fuel brodovi moći će sagorijevati metanol, ali koristiti i konvencionalno gorivo s niskim sadržajem sumpora. Njemački proizvođač motora MAN ES osigurat će svoje dual-fuel motore za ove novogradnje, navodi Offshore Energy.

Proširenje flote dio je Maerskovih stalnih napora postizanja net-zero ciljeva. Kompanija je otkrila da očekuju da će cijela flota zelenih plovila na metanol biti isporučena i operativna do 2027. godine.

Emisije CO2 smanjit će se za oko tri milijuna tona kada se starija plovila zamijene onima na metanol, istaknuli su iz Maerska.

U rujnu je Maersk krstio prvi kontejnerski brod od 2.100 TEU koji može ploviti na zeleni metanol, Laura Maersk. Brod je nedavno posjetio londonsku luku u sklopu svog prvog putovanja.

Prvi u seriji od dvanaest novih zelenih kontejnerskih brodova na metanol koje je naručio danski brodarski div A.P. Moller Maersk porinut je u južnokorejskom brodogradilištu Hyundai Heavy Industries (HHI), prenosi Offshore Energy.

Kako Offshore Energy ističe, novogradnja je porinuta ovog vikenda. Brod je dug 350 metara i širok 53,5 metara, s kapacitetom za prijevoz 16.200 standardnih kontejnera (TEU).

Čelik za Maerskovu prvu novogradnju od 16.200 TEU izrezan je u prosincu prošle godine. HHI je bio domaćin ceremonije rezanja čelika kojoj su nazočili predstavnici južnokorejskog brodogradilišta, Maerska i ABS-a koji će biti zadužen za klasifikaciju broda. Kontejnerski brod trebao bi biti isporučen početkom 2024., prema navodima danskog brodovlasnika.

Podsjetimo, Maersk ima ukupno 25 naručenih kontejnerskih brodova na metanol u brodogradilištima Hyundai Heavy Industries, Hyundai Mipo Dockyard i Yangzijiang Shipbuilding Group. To uključuje šest brodova s nominalnim kapacitetom od 17.000 TEU naručenih u listopadu 2021., dvanaest od 16.000 TEU i jedan feeder također naručen 2021. godine. Šest kontejnerskih brodova srednje veličine rezervirano je u Yangzijiang Shipbuilding Group u Kini.

Takozvani dual-fuel brodovi moći će sagorijevati metanol, ali koristiti i konvencionalno gorivo s niskim sadržajem sumpora. Njemački proizvođač motora MAN ES osigurat će svoje dual-fuel motore za ove novogradnje, navodi Offshore Energy.

Proširenje flote dio je Maerskovih stalnih napora postizanja net-zero ciljeva. Kompanija je otkrila da očekuju da će cijela flota zelenih plovila na metanol biti isporučena i operativna do 2027. godine.

Emisije CO2 smanjit će se za oko tri milijuna tona kada se starija plovila zamijene onima na metanol, istaknuli su iz Maerska.

U rujnu je Maersk krstio prvi kontejnerski brod od 2.100 TEU koji može ploviti na zeleni metanol, Laura Maersk. Brod je nedavno posjetio londonsku luku u sklopu svog prvog putovanja.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video