O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

NOVA SAZNANJA POMORSKE NESREĆE U NJEMAČKOJ: jedan mrtav, četvero nestalih nakon sudara u Sjevernom moru

Nakon što su se jučer dva teretna broda sudarila u blizini obale Njemačke, njemačke vlasti provode akciju potrage i spašavanja u Sjevernom moru. Otkriveno je da su dva člana posade s britanskog teretnog broda Verity spašena, tijelo trećega je pronađeno, a preostala četvorica se vode kao nestali i za njima se još traga, prenosi The Maritime Executive.

Njemačko središnje zapovjedništvo za pomorske izvanredne situacije je bilo obaviješteno o sudaru brodova Verity i Polesie oko 5 sati ujutro te su odmah pokrenuli operaciju SAR. Pet čamaca za spašavanje poslano je u područje udaljeno oko 12 nautičkih milja od otoka Helgoland, a u akciju su još uključeni tegljač za nuždu, pilot tender te SAR helikopter. Kruzer Iona, koji je također bio na tom području, pridružio se operaciji potrage.

Verity, koji je potonuo nakon sudara, ima sedmeročlanu posadu. Plovilo izgrađeno 2001. godine u vlasništvu nizozemske tvrtke Faversham Ships ima 3.676 DWT i nije poznato da li je brod prevozio teret. Isplovio je iz Bremena 23. listopada prema Imminghamu u Ujedinjenom Kraljevstvu gdje se očekivalo da će stići sljedeći dan.

Drugi brod koji je sudjelovao u sudaru, Polesie, ostao je na površini mora, a njemačke vlasti izvješćuju da nitko od njegova 22 člana posade nije ozlijeđen u sudaru. Ovaj brod, izgrađen 2008. godine kojem upravlja Polska Zegluga Morska, je handysize bulker s 38.000 DWT, a isplovio je istog dana iz Hamburga prema La Coruni u Španjolskoj.

Detalji o događajima koji su doveli do sudara još nisu poznati. Njemačko zapovjedništvo izvještava da su u Sjevernom moru puhali jaki vjetrovi koji su se približavali olujnoj snazi između 25 i 30 mph (Beaufort 6), a valovi su dosezali visinu od 3 metra.

Tvrtka za analizu satelitskih podataka Spire Global izvještava da se sudar dogodio između 4:55 UTC i 5:04 UTC. Polesie je putovao u smjeru zapad-jugozapad brzinom od 10,7 čvorova, a Verity je putovao u smejru sjever-sjeverozapad brzinom od 11 čvorova. Čini se da je Verity, prema Spire Globalu, ubrzavao neposredno prije sudara, prelazeći s 8 na 11 čvorova za otprilike dvije minute, dok je Polesie bio relativno stabilniji na oko 10,5-11 čvorova, s naglim padom brzine odmah nakon sudara.

Njemačke vlasti naredile su zatvaranje zračnog prostora iznad mjesta nesreće kako bi se pomoglo akciji traganja za nestalima. Jedan od dvojice oporavljenih članova posade već je prebačen u bolnicu, a drugi, po zadnjem izvještaju, je prebačen na obalu radi liječenja.

SAR tim javlja da su u to područje helikopterima uputili dodatno medicinsko osoblje, te je bolnica na kruzeru Ioni bila spremna pružiti medicinsku pomoć, ako bude potrebna.

Kasno jučer, njemačke su vlasti izvijestile da zbog jake struje ronioci nisu uspjeli ući u Verity. Potraga za četvero nestalih članova posade je trajala do negdje iza ponoći, uz pomoć termovizijskih kamera i uređaja za noćno gledanje.

Njemačke vlasti izvješćuju da je Polesie nastavio prema njemačkoj luci Cuxhaven vlastitim snagama gdje je trebao stići sinoć, zaključio je The Maritime Executive.

Nakon što su se jučer dva teretna broda sudarila u blizini obale Njemačke, njemačke vlasti provode akciju potrage i spašavanja u Sjevernom moru. Otkriveno je da su dva člana posade s britanskog teretnog broda Verity spašena, tijelo trećega je pronađeno, a preostala četvorica se vode kao nestali i za njima se još traga, prenosi The Maritime Executive.

Njemačko središnje zapovjedništvo za pomorske izvanredne situacije je bilo obaviješteno o sudaru brodova Verity i Polesie oko 5 sati ujutro te su odmah pokrenuli operaciju SAR. Pet čamaca za spašavanje poslano je u područje udaljeno oko 12 nautičkih milja od otoka Helgoland, a u akciju su još uključeni tegljač za nuždu, pilot tender te SAR helikopter. Kruzer Iona, koji je također bio na tom području, pridružio se operaciji potrage.

Verity, koji je potonuo nakon sudara, ima sedmeročlanu posadu. Plovilo izgrađeno 2001. godine u vlasništvu nizozemske tvrtke Faversham Ships ima 3.676 DWT i nije poznato da li je brod prevozio teret. Isplovio je iz Bremena 23. listopada prema Imminghamu u Ujedinjenom Kraljevstvu gdje se očekivalo da će stići sljedeći dan.

Drugi brod koji je sudjelovao u sudaru, Polesie, ostao je na površini mora, a njemačke vlasti izvješćuju da nitko od njegova 22 člana posade nije ozlijeđen u sudaru. Ovaj brod, izgrađen 2008. godine kojem upravlja Polska Zegluga Morska, je handysize bulker s 38.000 DWT, a isplovio je istog dana iz Hamburga prema La Coruni u Španjolskoj.

Detalji o događajima koji su doveli do sudara još nisu poznati. Njemačko zapovjedništvo izvještava da su u Sjevernom moru puhali jaki vjetrovi koji su se približavali olujnoj snazi između 25 i 30 mph (Beaufort 6), a valovi su dosezali visinu od 3 metra.

Tvrtka za analizu satelitskih podataka Spire Global izvještava da se sudar dogodio između 4:55 UTC i 5:04 UTC. Polesie je putovao u smjeru zapad-jugozapad brzinom od 10,7 čvorova, a Verity je putovao u smejru sjever-sjeverozapad brzinom od 11 čvorova. Čini se da je Verity, prema Spire Globalu, ubrzavao neposredno prije sudara, prelazeći s 8 na 11 čvorova za otprilike dvije minute, dok je Polesie bio relativno stabilniji na oko 10,5-11 čvorova, s naglim padom brzine odmah nakon sudara.

Njemačke vlasti naredile su zatvaranje zračnog prostora iznad mjesta nesreće kako bi se pomoglo akciji traganja za nestalima. Jedan od dvojice oporavljenih članova posade već je prebačen u bolnicu, a drugi, po zadnjem izvještaju, je prebačen na obalu radi liječenja.

SAR tim javlja da su u to područje helikopterima uputili dodatno medicinsko osoblje, te je bolnica na kruzeru Ioni bila spremna pružiti medicinsku pomoć, ako bude potrebna.

Kasno jučer, njemačke su vlasti izvijestile da zbog jake struje ronioci nisu uspjeli ući u Verity. Potraga za četvero nestalih članova posade je trajala do negdje iza ponoći, uz pomoć termovizijskih kamera i uređaja za noćno gledanje.

Njemačke vlasti izvješćuju da je Polesie nastavio prema njemačkoj luci Cuxhaven vlastitim snagama gdje je trebao stići sinoć, zaključio je The Maritime Executive.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video