O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Prvi na svijetu handymax bulker s pogonom na dual fuel gorivo s amonijakom u izradi

NYK Bulk & Project Carriers (NBP), podružnica velike brodarske NYK grupe, udružila je snage s Corporación Nacional del Cobre de Chile (CODELCO), Oshima Shipbuilding Co. i Sumitomo Corporation kako bi proučili, dizajnirali i konstruirali prvi handymax bulk carrier s pogonom na dual fuel gorivo s amonijakom na svijetu, prenosi Offshore Energy.

Objava dolazi godinu dana nakon što su CODELCO, čileanska državna tvrtka i jedan od najvećih svjetskih proizvođača bakra, i NBP potpisali memorandum o razumijevanju (MoU) u Singapuru za zajedničko proučavanje dekarboniziranog transporta bakrenih proizvoda. Sada su Memorandum o razumijevanju potpisali s tvrtkama Oshima Shipbuilding i Sumitomo Corporation.

Ovo bi bio prvi u floti od deset do petnaest brodova namijenjenih prijevozu proizvoda od bakra kojima bi NBP upravljao od Čilea do Dalekog istoka, a CODELCO i NBP žele da plovilo razvije i izgradi brodogradilište Oshima.

“Za mene je velika čast biti ovdje i vidjeti koliko smo napredovali u ovom kratkom periodu. Ono što je prije manje od godinu dana bila ambiciozna ideja danas je stvarnost. Mi u CODELCO-u imamo dužnost biti predvodnici održivijeg rudarenja u našoj zemlji, a ovaj je projekt sjajan pokazatelj ostalim akterima da radimo na tome da Čile postane prva zemlja u svijetu koja će pokazati kako su energetska tranzicija i GHG smanjenje emisije moguće”, izjavio je Máximo Pacheco, predsjednik uprave CODELCO-a.

„Na temelju memoranduma potpisanog s CODELCO-om 24. studenog 2022., NBP je proučavao dekarbonizaciju prekooceanskog prijevoza proizvoda od bakra uz suradnju svih uključenih strana. Nakon otprilike godinu dana razmatranja, NBP i CODELCO zaključili su memorandum o razumijevanju s Oshima Shipbuildingom za istraživanje, dizajn i izgradnju handymax bulk carriera s pogonom na dual fuel koji može koristiti amonijak kao gorivo“, rekao je Masashi Suda, predsjednik NBP-a.

“Ovo je konkretan prvi korak prema dekarboniziranom društvu za CODELCO i NBP koji će nastaviti doprinositi globalnoj dekarbonizaciji zajedno sa svojim klijentima.”

Kao dio svojih nastojanja provođenja dekarbonizacije, NYK je nedavno otkrio da je započeo promjenu tegljača Sakigake s ukapljenog prirodnog plina (LNG) u tegljač s pogonom na amonijak u tvornici Oppama tvrtke Keihin Dock Co. Brodom će i dalje upravljati Shin -Nihon Kaiyosha kako bi istražio njegov učinak dekarbonizacije i operativne sigurnosti kao prvog broda na svijetu s pogonom na amonijak, ističe Offshore Energy.

NYK Bulk & Project Carriers (NBP), podružnica velike brodarske NYK grupe, udružila je snage s Corporación Nacional del Cobre de Chile (CODELCO), Oshima Shipbuilding Co. i Sumitomo Corporation kako bi proučili, dizajnirali i konstruirali prvi handymax bulk carrier s pogonom na dual fuel gorivo s amonijakom na svijetu, prenosi Offshore Energy.

Objava dolazi godinu dana nakon što su CODELCO, čileanska državna tvrtka i jedan od najvećih svjetskih proizvođača bakra, i NBP potpisali memorandum o razumijevanju (MoU) u Singapuru za zajedničko proučavanje dekarboniziranog transporta bakrenih proizvoda. Sada su Memorandum o razumijevanju potpisali s tvrtkama Oshima Shipbuilding i Sumitomo Corporation.

Ovo bi bio prvi u floti od deset do petnaest brodova namijenjenih prijevozu proizvoda od bakra kojima bi NBP upravljao od Čilea do Dalekog istoka, a CODELCO i NBP žele da plovilo razvije i izgradi brodogradilište Oshima.

“Za mene je velika čast biti ovdje i vidjeti koliko smo napredovali u ovom kratkom periodu. Ono što je prije manje od godinu dana bila ambiciozna ideja danas je stvarnost. Mi u CODELCO-u imamo dužnost biti predvodnici održivijeg rudarenja u našoj zemlji, a ovaj je projekt sjajan pokazatelj ostalim akterima da radimo na tome da Čile postane prva zemlja u svijetu koja će pokazati kako su energetska tranzicija i GHG smanjenje emisije moguće”, izjavio je Máximo Pacheco, predsjednik uprave CODELCO-a.

„Na temelju memoranduma potpisanog s CODELCO-om 24. studenog 2022., NBP je proučavao dekarbonizaciju prekooceanskog prijevoza proizvoda od bakra uz suradnju svih uključenih strana. Nakon otprilike godinu dana razmatranja, NBP i CODELCO zaključili su memorandum o razumijevanju s Oshima Shipbuildingom za istraživanje, dizajn i izgradnju handymax bulk carriera s pogonom na dual fuel koji može koristiti amonijak kao gorivo“, rekao je Masashi Suda, predsjednik NBP-a.

“Ovo je konkretan prvi korak prema dekarboniziranom društvu za CODELCO i NBP koji će nastaviti doprinositi globalnoj dekarbonizaciji zajedno sa svojim klijentima.”

Kao dio svojih nastojanja provođenja dekarbonizacije, NYK je nedavno otkrio da je započeo promjenu tegljača Sakigake s ukapljenog prirodnog plina (LNG) u tegljač s pogonom na amonijak u tvornici Oppama tvrtke Keihin Dock Co. Brodom će i dalje upravljati Shin -Nihon Kaiyosha kako bi istražio njegov učinak dekarbonizacije i operativne sigurnosti kao prvog broda na svijetu s pogonom na amonijak, ističe Offshore Energy.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video