O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

NYK povećava flotu novim PCTC-om na LNG pogon

Japanska brodarska tvrtka Nippon Yusen Kaisha preuzela je isporuku broda Sweet Pea Leader, najnovijeg nosača automobila i kamiona koji koristi LNG (PCTC), u brodogradilištu Tadotsu, dijelu Imabari Shipbuilding Group.

Naručeno iz brodogradilišta Nihon, plovilo od 77,644 GT sedmi je NYK-ov PCTC na LNG pogon. Pod zastavom Liberije, Sweet Pea Leader ima duljinu od 199,9 metara i širinu od 38 metara. Sposoban je prevesti više od 7,000 jedinica (ekvivalent standardnog vozila) po putovanju, prenosi Offshore Energy.

Tvrtka je postavila dugoročni cilj nulte neto emisije stakleničkih plinova (GHG) do 2050. godine za prekooceanska poslovanja NYK grupe. NYK pozicionira LNG gorivo kao jedno od rješenja dok se ne realiziraju budući brodovi s nultom emisijom i planira isporuku ukupno 20 novih nosača automobila na LNG pogon do 20028. godine. Čim tehnološke inovacije budu napredovale, NYK se namjerava prebaciti na plovila s nultom emisijom goriva koja koriste brodska goriva s niskim emisijama kao što su vodik i amonijak.

Japanska tvrtka uspostavila je „Sail GREEN“  kao robnu marku tvrtke kako bi naglasila napore NYK-a da smanji emisije stakleničkih plinova kroz prijevoz robe i pridonose ekološki prihvatljivim lancima opskrbe kupaca, bez obzira na način prijevoza. Dovršetak ovog plovila inicijativa je tog brenda, navode iz tvrtke.

Prošlog mjeseca, Sumire Leader, šesti novi PCTC na LNG pogon NYK-a, započeo je uslugu prijevoza za Mazda Motor Corporation. Brod je posljednji od četiri identična PCTC-a s LNG pogonom isporučena iz China Merchants Jinling Shipyard (Nanjing) Co.

Japanska brodarska tvrtka Nippon Yusen Kaisha preuzela je isporuku broda Sweet Pea Leader, najnovijeg nosača automobila i kamiona koji koristi LNG (PCTC), u brodogradilištu Tadotsu, dijelu Imabari Shipbuilding Group.

Naručeno iz brodogradilišta Nihon, plovilo od 77,644 GT sedmi je NYK-ov PCTC na LNG pogon. Pod zastavom Liberije, Sweet Pea Leader ima duljinu od 199,9 metara i širinu od 38 metara. Sposoban je prevesti više od 7,000 jedinica (ekvivalent standardnog vozila) po putovanju, prenosi Offshore Energy.

Tvrtka je postavila dugoročni cilj nulte neto emisije stakleničkih plinova (GHG) do 2050. godine za prekooceanska poslovanja NYK grupe. NYK pozicionira LNG gorivo kao jedno od rješenja dok se ne realiziraju budući brodovi s nultom emisijom i planira isporuku ukupno 20 novih nosača automobila na LNG pogon do 20028. godine. Čim tehnološke inovacije budu napredovale, NYK se namjerava prebaciti na plovila s nultom emisijom goriva koja koriste brodska goriva s niskim emisijama kao što su vodik i amonijak.

Japanska tvrtka uspostavila je „Sail GREEN“  kao robnu marku tvrtke kako bi naglasila napore NYK-a da smanji emisije stakleničkih plinova kroz prijevoz robe i pridonose ekološki prihvatljivim lancima opskrbe kupaca, bez obzira na način prijevoza. Dovršetak ovog plovila inicijativa je tog brenda, navode iz tvrtke.

Prošlog mjeseca, Sumire Leader, šesti novi PCTC na LNG pogon NYK-a, započeo je uslugu prijevoza za Mazda Motor Corporation. Brod je posljednji od četiri identična PCTC-a s LNG pogonom isporučena iz China Merchants Jinling Shipyard (Nanjing) Co.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video