O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MOL uvodi digitalni servis plaćanja za svoje pomorce

Mitsui O.S.K. Lines (MOL) objavio je odluku o implementaciji MarTrust-a, digitalnog servisa plaćanja za pomorce na brodovima, piše Safety4Sea.

Kako navode iz MOL-a, ova će usluga omogućiti dio obračuna plaća putem elektroničkih metoda plaćanja na mobilnim aplikacijama. MOL planira da MarTrust bude dostupan svim pomorcima koji zadovoljavaju uvjete, do 2024. godine. Uvođenjem MarTrust-a, pomorcima će se omogućiti račun e-novčanika i međunarodna debitna kartica, što će im omogućiti prijenos sredstava na bankovne račune i između e-novčanika korištenjem mobilne aplikacije. Ovaj servis omogućava i podizanje gotovine s bankomata širom svijeta.

Isplata plaće preko mobilne aplikacije

Prethodno se dio plaće pomoraca isplaćivao u gotovini na brodu, koju je zatim trebalo poslati njihovim određenim primateljima preko njihove agencije za posredovanje. Ovaj proces je bio podložan ograničenjima u pogledu mjesta na koje se novac mogao slati, i često je trebalo oko mjesec dana da se sredstva prebace. Uvođenjem ove nove tehnologije MOL se nada da će osigurati da pomorci mogu primiti svoje plaće preko mobilne aplikacije i poslati novac direktno odabranim primateljima u roku od nekoliko dana.

Široko prihvaćena debitna kartica

Osim toga, neki pomorci možda nemaju međunarodno prihvaćene kreditne kartice, što može rezultirati ograničenjima pri online kupovini i zahtijevanju za plaćanje gotovinom u lukama pristajanja, što dovodi do neugodnosti vezane za razmjenu valuta. Prema MOL-u, prateća debitna kartica MarTrust-a je široko prihvaćena, olakšava online kupovinu i kupnju u različitim lukama.

Direktan prihod

Nadalje, prelazak na digitalne metode plaćanja pojednostavljuje proces upravljanja prihodima i rashodima na brodovima, smanjuje odgovornost na “ramenima” kapetana i eliminira rizik od gubitka gotovine, zaključuje Safety4Sea.

Mitsui O.S.K. Lines (MOL) objavio je odluku o implementaciji MarTrust-a, digitalnog servisa plaćanja za pomorce na brodovima, piše Safety4Sea.

Kako navode iz MOL-a, ova će usluga omogućiti dio obračuna plaća putem elektroničkih metoda plaćanja na mobilnim aplikacijama. MOL planira da MarTrust bude dostupan svim pomorcima koji zadovoljavaju uvjete, do 2024. godine. Uvođenjem MarTrust-a, pomorcima će se omogućiti račun e-novčanika i međunarodna debitna kartica, što će im omogućiti prijenos sredstava na bankovne račune i između e-novčanika korištenjem mobilne aplikacije. Ovaj servis omogućava i podizanje gotovine s bankomata širom svijeta.

Isplata plaće preko mobilne aplikacije

Prethodno se dio plaće pomoraca isplaćivao u gotovini na brodu, koju je zatim trebalo poslati njihovim određenim primateljima preko njihove agencije za posredovanje. Ovaj proces je bio podložan ograničenjima u pogledu mjesta na koje se novac mogao slati, i često je trebalo oko mjesec dana da se sredstva prebace. Uvođenjem ove nove tehnologije MOL se nada da će osigurati da pomorci mogu primiti svoje plaće preko mobilne aplikacije i poslati novac direktno odabranim primateljima u roku od nekoliko dana.

Široko prihvaćena debitna kartica

Osim toga, neki pomorci možda nemaju međunarodno prihvaćene kreditne kartice, što može rezultirati ograničenjima pri online kupovini i zahtijevanju za plaćanje gotovinom u lukama pristajanja, što dovodi do neugodnosti vezane za razmjenu valuta. Prema MOL-u, prateća debitna kartica MarTrust-a je široko prihvaćena, olakšava online kupovinu i kupnju u različitim lukama.

Direktan prihod

Nadalje, prelazak na digitalne metode plaćanja pojednostavljuje proces upravljanja prihodima i rashodima na brodovima, smanjuje odgovornost na “ramenima” kapetana i eliminira rizik od gubitka gotovine, zaključuje Safety4Sea.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video