OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Direktor CMA CGM: “Dolaze teška vremena u kontejnerskoj industriji.”

Rodolphe Saade, milijarder, šef treće najveće kontejnerske linije na svijetu, upozorava da kontejnerska industrija ulazi u turbulentno razdoblje.

„Poteškoća u našem sektoru je to što imamo veliki broj kontejnerskih brodova koji će izaći na tržište od sljedeće godine i koji riskiraju stvaranje neravnoteže između ponude i potražnje.“, rekao je Saade, generalni direktor CMA CGM SA Shipping sa sjedištem u Marseilleu.

HTML Code here

U petak je govorio na događaju u Parizu kojim je obilježeno stvaranje neprofitnog istraživačkog laboratorija za umjetnu inteligenciju iza kojeg stoji tvrtka koju kontrolira njegova obitelj, navodi Pomorstvo.info.

Izgledi za pomorski sektor značajno su „potamnili“ posljednjih mjeseci, s nekim od najvećih kontejnerskih linija, uključujući A.P. Moller-Maersk A/S, Hapag-Lloyd i CMA CGM izvijestili su o značajnom padu dobiti u trećem tromjesečju i predstavili planove za smanjenje troškova. Neki su rekli da se boje da će pad potrajati do 2024. godine.

„Očekujemo rast trgovine između 2% i 3% sljedeće godine“, rekao je Saade, dodavši da je CMA CGM „financijski zdrav“ sa značajnim tržišnim udjelom u zemljama u kojima posluje, što će mu pomoći da prebrodi poteškoće.

“Pomorstvo je naviklo na te uspone i padove. To je potpuno ciklično”, rekao je. Imali smo sjajne rezultate 2021. i 2022., sada ulazimo u normalnija vremena i spremni smo za to. Procvat pandemije i trenutačni pad već su doveli do određenog prestrojavanja u industriji. Ranije ove godine, Maersk i Mediterranean Shipping Co., najveći svjetski kontejnerski prijevoznici, objavili su da će prekinuti svoje partnerstvo u dijeljenju plovila nakon desetljeća kako se njihovo rivalstvo u globalnoj logistici pojačava. 

Ali Saade je rekao da je zadovoljan članstvom CMA CGM-a u Ocean Allianceu, koji uključuje Cosco Shipping Holdings Co. “Svatko ima svoje probleme”, rekao je Saade o raspadu Maersk-MSC. “Zadovoljan sam Coscom. To je naš sjajan partner.” 

Sa svoje strane, CMA CGM također je koristio svoju dobit tijekom pandemije za ulaganje i širenje, kupujući luke, logistiku i imovinu zračnog prometa, uključujući svoj najveći posao ikada za preuzimanje logističkog ogranka Bollore SE.

Rodolphe Saade, milijarder, šef treće najveće kontejnerske linije na svijetu, upozorava da kontejnerska industrija ulazi u turbulentno razdoblje.

„Poteškoća u našem sektoru je to što imamo veliki broj kontejnerskih brodova koji će izaći na tržište od sljedeće godine i koji riskiraju stvaranje neravnoteže između ponude i potražnje.“, rekao je Saade, generalni direktor CMA CGM SA Shipping sa sjedištem u Marseilleu.

U petak je govorio na događaju u Parizu kojim je obilježeno stvaranje neprofitnog istraživačkog laboratorija za umjetnu inteligenciju iza kojeg stoji tvrtka koju kontrolira njegova obitelj, navodi Pomorstvo.info.

HTML Code here

Izgledi za pomorski sektor značajno su „potamnili“ posljednjih mjeseci, s nekim od najvećih kontejnerskih linija, uključujući A.P. Moller-Maersk A/S, Hapag-Lloyd i CMA CGM izvijestili su o značajnom padu dobiti u trećem tromjesečju i predstavili planove za smanjenje troškova. Neki su rekli da se boje da će pad potrajati do 2024. godine.

„Očekujemo rast trgovine između 2% i 3% sljedeće godine“, rekao je Saade, dodavši da je CMA CGM „financijski zdrav“ sa značajnim tržišnim udjelom u zemljama u kojima posluje, što će mu pomoći da prebrodi poteškoće.

“Pomorstvo je naviklo na te uspone i padove. To je potpuno ciklično”, rekao je. Imali smo sjajne rezultate 2021. i 2022., sada ulazimo u normalnija vremena i spremni smo za to. Procvat pandemije i trenutačni pad već su doveli do određenog prestrojavanja u industriji. Ranije ove godine, Maersk i Mediterranean Shipping Co., najveći svjetski kontejnerski prijevoznici, objavili su da će prekinuti svoje partnerstvo u dijeljenju plovila nakon desetljeća kako se njihovo rivalstvo u globalnoj logistici pojačava. 

Ali Saade je rekao da je zadovoljan članstvom CMA CGM-a u Ocean Allianceu, koji uključuje Cosco Shipping Holdings Co. “Svatko ima svoje probleme”, rekao je Saade o raspadu Maersk-MSC. “Zadovoljan sam Coscom. To je naš sjajan partner.” 

Sa svoje strane, CMA CGM također je koristio svoju dobit tijekom pandemije za ulaganje i širenje, kupujući luke, logistiku i imovinu zračnog prometa, uključujući svoj najveći posao ikada za preuzimanje logističkog ogranka Bollore SE.

MOŽE VAS ZANIMATI