O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Direktor CMA CGM: “Dolaze teška vremena u kontejnerskoj industriji.”

Rodolphe Saade, milijarder, šef treće najveće kontejnerske linije na svijetu, upozorava da kontejnerska industrija ulazi u turbulentno razdoblje.

„Poteškoća u našem sektoru je to što imamo veliki broj kontejnerskih brodova koji će izaći na tržište od sljedeće godine i koji riskiraju stvaranje neravnoteže između ponude i potražnje.“, rekao je Saade, generalni direktor CMA CGM SA Shipping sa sjedištem u Marseilleu.

U petak je govorio na događaju u Parizu kojim je obilježeno stvaranje neprofitnog istraživačkog laboratorija za umjetnu inteligenciju iza kojeg stoji tvrtka koju kontrolira njegova obitelj, navodi Pomorstvo.info.

Izgledi za pomorski sektor značajno su „potamnili“ posljednjih mjeseci, s nekim od najvećih kontejnerskih linija, uključujući A.P. Moller-Maersk A/S, Hapag-Lloyd i CMA CGM izvijestili su o značajnom padu dobiti u trećem tromjesečju i predstavili planove za smanjenje troškova. Neki su rekli da se boje da će pad potrajati do 2024. godine.

„Očekujemo rast trgovine između 2% i 3% sljedeće godine“, rekao je Saade, dodavši da je CMA CGM „financijski zdrav“ sa značajnim tržišnim udjelom u zemljama u kojima posluje, što će mu pomoći da prebrodi poteškoće.

“Pomorstvo je naviklo na te uspone i padove. To je potpuno ciklično”, rekao je. Imali smo sjajne rezultate 2021. i 2022., sada ulazimo u normalnija vremena i spremni smo za to. Procvat pandemije i trenutačni pad već su doveli do određenog prestrojavanja u industriji. Ranije ove godine, Maersk i Mediterranean Shipping Co., najveći svjetski kontejnerski prijevoznici, objavili su da će prekinuti svoje partnerstvo u dijeljenju plovila nakon desetljeća kako se njihovo rivalstvo u globalnoj logistici pojačava. 

Ali Saade je rekao da je zadovoljan članstvom CMA CGM-a u Ocean Allianceu, koji uključuje Cosco Shipping Holdings Co. “Svatko ima svoje probleme”, rekao je Saade o raspadu Maersk-MSC. “Zadovoljan sam Coscom. To je naš sjajan partner.” 

Sa svoje strane, CMA CGM također je koristio svoju dobit tijekom pandemije za ulaganje i širenje, kupujući luke, logistiku i imovinu zračnog prometa, uključujući svoj najveći posao ikada za preuzimanje logističkog ogranka Bollore SE.

Rodolphe Saade, milijarder, šef treće najveće kontejnerske linije na svijetu, upozorava da kontejnerska industrija ulazi u turbulentno razdoblje.

„Poteškoća u našem sektoru je to što imamo veliki broj kontejnerskih brodova koji će izaći na tržište od sljedeće godine i koji riskiraju stvaranje neravnoteže između ponude i potražnje.“, rekao je Saade, generalni direktor CMA CGM SA Shipping sa sjedištem u Marseilleu.

U petak je govorio na događaju u Parizu kojim je obilježeno stvaranje neprofitnog istraživačkog laboratorija za umjetnu inteligenciju iza kojeg stoji tvrtka koju kontrolira njegova obitelj, navodi Pomorstvo.info.

Izgledi za pomorski sektor značajno su „potamnili“ posljednjih mjeseci, s nekim od najvećih kontejnerskih linija, uključujući A.P. Moller-Maersk A/S, Hapag-Lloyd i CMA CGM izvijestili su o značajnom padu dobiti u trećem tromjesečju i predstavili planove za smanjenje troškova. Neki su rekli da se boje da će pad potrajati do 2024. godine.

„Očekujemo rast trgovine između 2% i 3% sljedeće godine“, rekao je Saade, dodavši da je CMA CGM „financijski zdrav“ sa značajnim tržišnim udjelom u zemljama u kojima posluje, što će mu pomoći da prebrodi poteškoće.

“Pomorstvo je naviklo na te uspone i padove. To je potpuno ciklično”, rekao je. Imali smo sjajne rezultate 2021. i 2022., sada ulazimo u normalnija vremena i spremni smo za to. Procvat pandemije i trenutačni pad već su doveli do određenog prestrojavanja u industriji. Ranije ove godine, Maersk i Mediterranean Shipping Co., najveći svjetski kontejnerski prijevoznici, objavili su da će prekinuti svoje partnerstvo u dijeljenju plovila nakon desetljeća kako se njihovo rivalstvo u globalnoj logistici pojačava. 

Ali Saade je rekao da je zadovoljan članstvom CMA CGM-a u Ocean Allianceu, koji uključuje Cosco Shipping Holdings Co. “Svatko ima svoje probleme”, rekao je Saade o raspadu Maersk-MSC. “Zadovoljan sam Coscom. To je naš sjajan partner.” 

Sa svoje strane, CMA CGM također je koristio svoju dobit tijekom pandemije za ulaganje i širenje, kupujući luke, logistiku i imovinu zračnog prometa, uključujući svoj najveći posao ikada za preuzimanje logističkog ogranka Bollore SE.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video