O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

VIDEO: Lijep uspjeh MSC-a: Bogatiji za još jedan brod, ali i za prestižnu nagradu

Najveća brodarska kompanija na svijetu, Mediterranean Shipping Company (MSC), u talijanskoj luci Gioia Tauro krstila je svoj najnoviji kontejnerski brod, MSC Celestino Maresca.

MSC Celestino Maresca imenjak je MSC-ove nove klase brodova koja svojom veličinom obara rekorde. Novogradnja ima kapacitet 24.116 TEU, što ga čini jednim od najvećih, ali i najodrživijih brodova na svijetu, piše Offshore Energy.

Kako smo već izvijestili, brod je isporučen u ožujku ove godine.

Brod odaje počast kapetanu Celestinu Maresci, koji se pridružio MSC-u 1978. godine i osnovao MSC-ov ured za upravljanje brodovima u Sorrentu, i stoji kao dokaz Marescinog doprinosa tvrtki. Vrhunac svečanosti bio je blagoslov broda na kojem je vrpcu prerezala supruga Celestina Maresce, koja je ujedno bila i kuma broda.

Pogledajte i: VIDEO: Zavirite u ‘MSC Celestino Maresca’ – Najnoviji div od 24.116 TEU u floti švicarskog brodara

Izgrađen u brodogradilištu Jiangnan Shanghai Changxing HI u Kini, ultra-veliki kontejnerski brod (ULCV) dug je 400, a širok 61,5 metara. U dizajn broda uključeno je nekoliko inovativnih, ekološki prihvatljivih značajki kao što su air lubrication sistem, sustav za obradu balastne vode, Wärtsilä hibridni scrubber sustav i druge.

Porinuće rekordnog broda od 24.000+ TEU MSC Celestino Maresca u srpnju 2023. i kontinuirano ulaganje u poslovanje, usprkos tekućim izazovima u industriji, osigurali su MSC-u nagradu “Shipping Company of the Year” na Seatrade Maritime Awards 2023.

Foto: MSC / Offshore Energy

Ova nagrada odaje priznanje MSC-u za njegov izvanredan uspjeh u održavanju kretanja svjetske trgovine usred globalnih i industrijskih izazova, predanosti tvrtke, postignućima u dekarbonizaciji opskrbnog lanca i njezinoj značajnoj ulozi u vođenju digitalizacije industrije u protekloj godini. Kao osnivač Digital Container Shipping Association (DCSA), MSC se u veljači 2023. obvezao prijeći na stopostotno korištenje elektroničkih teretnica (eBL) do 2030. godine, navodi Offshore Energy.

U međuvremenu, u skladu sa svojom predanošću net zero ciljevima i dekarbonizaciji svoje flote do 2050., MSC je pripremio niz snažnih mjera kako bi osigurao usklađenost s najnovijim IMO propisima. To uključuje novi program optimizacije putovanja koji je pokrenut ranije ove godine, a bavi se nizom rješenja za alternativna goriva, kao i modernizacijom flote kroz program novogradnje.

Najveća brodarska kompanija na svijetu, Mediterranean Shipping Company (MSC), u talijanskoj luci Gioia Tauro krstila je svoj najnoviji kontejnerski brod, MSC Celestino Maresca.

MSC Celestino Maresca imenjak je MSC-ove nove klase brodova koja svojom veličinom obara rekorde. Novogradnja ima kapacitet 24.116 TEU, što ga čini jednim od najvećih, ali i najodrživijih brodova na svijetu, piše Offshore Energy.

Kako smo već izvijestili, brod je isporučen u ožujku ove godine.

Brod odaje počast kapetanu Celestinu Maresci, koji se pridružio MSC-u 1978. godine i osnovao MSC-ov ured za upravljanje brodovima u Sorrentu, i stoji kao dokaz Marescinog doprinosa tvrtki. Vrhunac svečanosti bio je blagoslov broda na kojem je vrpcu prerezala supruga Celestina Maresce, koja je ujedno bila i kuma broda.

Pogledajte i: VIDEO: Zavirite u ‘MSC Celestino Maresca’ – Najnoviji div od 24.116 TEU u floti švicarskog brodara

Izgrađen u brodogradilištu Jiangnan Shanghai Changxing HI u Kini, ultra-veliki kontejnerski brod (ULCV) dug je 400, a širok 61,5 metara. U dizajn broda uključeno je nekoliko inovativnih, ekološki prihvatljivih značajki kao što su air lubrication sistem, sustav za obradu balastne vode, Wärtsilä hibridni scrubber sustav i druge.

Porinuće rekordnog broda od 24.000+ TEU MSC Celestino Maresca u srpnju 2023. i kontinuirano ulaganje u poslovanje, usprkos tekućim izazovima u industriji, osigurali su MSC-u nagradu “Shipping Company of the Year” na Seatrade Maritime Awards 2023.

Foto: MSC / Offshore Energy

Ova nagrada odaje priznanje MSC-u za njegov izvanredan uspjeh u održavanju kretanja svjetske trgovine usred globalnih i industrijskih izazova, predanosti tvrtke, postignućima u dekarbonizaciji opskrbnog lanca i njezinoj značajnoj ulozi u vođenju digitalizacije industrije u protekloj godini. Kao osnivač Digital Container Shipping Association (DCSA), MSC se u veljači 2023. obvezao prijeći na stopostotno korištenje elektroničkih teretnica (eBL) do 2030. godine, navodi Offshore Energy.

U međuvremenu, u skladu sa svojom predanošću net zero ciljevima i dekarbonizaciji svoje flote do 2050., MSC je pripremio niz snažnih mjera kako bi osigurao usklađenost s najnovijim IMO propisima. To uključuje novi program optimizacije putovanja koji je pokrenut ranije ove godine, a bavi se nizom rješenja za alternativna goriva, kao i modernizacijom flote kroz program novogradnje.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video