O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Sada je pravo vrijeme: Stolt Tankers naručio do 12 novogradnji

Stolt Tankers, koji se već predstavlja kao najveći svjetski upravitelj chemical tankera, vjeruje da je sada pravi trenutak za pokretanje značajnog ulaganja u nove tankere, piše The Maritime Executive.

Ističući svoju snažnu bilancu i protok novca, upravitelj tankera naručio je šest novogradnji, s opcijom za šest dodatnih, a sve su osmišljene tako da dodatno pridonesu smanjenju emisija i da budu spremni za budućnost.

Za izgradnju brodova ukupnog kapaciteta 38.000 DWT, kompanija je sklopila ugovor s brodogradilištem Wuhu iz Kine. Rok za isporuku naručenih plovila je između 2026. i 2028. godine, a dodatnih šest novogradnji će vjerojatno uslijediti do 2030., u korak s napretkom kompanije u modernizaciji svoje flote. Norveški financijski medij Finansavisen izvještava da bi vrijednost narudžbe mogla biti veća od 700 milijuna dolara.

“Nakon naše pravovremene nabave 10 rabljenih brodova od 2021., sada je pravo vrijeme za ulaganje u novogradnje”, rekao je Udo Lange, glavni izvršni direktor Stolt-Nielsen Limiteda, matične tvrtke operatera tankera.

“Ovaj ugovor pozicionira Stolt Tankers za budućnost poboljšavajući fleksibilnost i održavajući veličinu naše flote dok povlačimo starije brodove iz naše mreže između 2026. i 2030.”, dodao je.

Kao i kod svih brodovlasnika, jedno od ključnih pitanja je ulaganje u brodove koji će moći odgovoriti na promjene koje se pojavljuju u ekološkim propisima, ali i na tržištu. Stolt naglašava da će upravo ti novi brodovi sadržavati tražene značajke.

Brodovi su dizajnirani za maksimalnu učinkovitost goriva korištenjem motora modernog dizajna, optimizacije oblika trupa, širokog raspona uređaja za uštedu energije, zajedno s priključkom za napajanje električnom energijom s obale. Grade se tako da bi u budućnosti pogon mogli pretvoriti u pogon na baterije i metanol, navodi The Maritime Executive.

Kako bi se osigurala fleksibilnost tereta, brodovi će također biti izgrađeni s 30 odjeljaka za teretne tankove od nehrđajućeg čelika. Prema tvrtki, ova značajka odgovara promjenjivim potrebama kupaca.

Stolt trenutno ima flotu koju čini 166 brodova ukupne nosivosti preko 3 milijuna DWT. Buduća strategija usmjerena je na dodavanje modernih brodova s učinkovitom potrošnjom goriva, kao dio ambicije da smanje intenzitet emisije ugljika za 50 posto do 2030. u usporedbi s 2008.

Stolt Tankers, koji se već predstavlja kao najveći svjetski upravitelj chemical tankera, vjeruje da je sada pravi trenutak za pokretanje značajnog ulaganja u nove tankere, piše The Maritime Executive.

Ističući svoju snažnu bilancu i protok novca, upravitelj tankera naručio je šest novogradnji, s opcijom za šest dodatnih, a sve su osmišljene tako da dodatno pridonesu smanjenju emisija i da budu spremni za budućnost.

Za izgradnju brodova ukupnog kapaciteta 38.000 DWT, kompanija je sklopila ugovor s brodogradilištem Wuhu iz Kine. Rok za isporuku naručenih plovila je između 2026. i 2028. godine, a dodatnih šest novogradnji će vjerojatno uslijediti do 2030., u korak s napretkom kompanije u modernizaciji svoje flote. Norveški financijski medij Finansavisen izvještava da bi vrijednost narudžbe mogla biti veća od 700 milijuna dolara.

“Nakon naše pravovremene nabave 10 rabljenih brodova od 2021., sada je pravo vrijeme za ulaganje u novogradnje”, rekao je Udo Lange, glavni izvršni direktor Stolt-Nielsen Limiteda, matične tvrtke operatera tankera.

“Ovaj ugovor pozicionira Stolt Tankers za budućnost poboljšavajući fleksibilnost i održavajući veličinu naše flote dok povlačimo starije brodove iz naše mreže između 2026. i 2030.”, dodao je.

Kao i kod svih brodovlasnika, jedno od ključnih pitanja je ulaganje u brodove koji će moći odgovoriti na promjene koje se pojavljuju u ekološkim propisima, ali i na tržištu. Stolt naglašava da će upravo ti novi brodovi sadržavati tražene značajke.

Brodovi su dizajnirani za maksimalnu učinkovitost goriva korištenjem motora modernog dizajna, optimizacije oblika trupa, širokog raspona uređaja za uštedu energije, zajedno s priključkom za napajanje električnom energijom s obale. Grade se tako da bi u budućnosti pogon mogli pretvoriti u pogon na baterije i metanol, navodi The Maritime Executive.

Kako bi se osigurala fleksibilnost tereta, brodovi će također biti izgrađeni s 30 odjeljaka za teretne tankove od nehrđajućeg čelika. Prema tvrtki, ova značajka odgovara promjenjivim potrebama kupaca.

Stolt trenutno ima flotu koju čini 166 brodova ukupne nosivosti preko 3 milijuna DWT. Buduća strategija usmjerena je na dodavanje modernih brodova s učinkovitom potrošnjom goriva, kao dio ambicije da smanje intenzitet emisije ugljika za 50 posto do 2030. u usporedbi s 2008.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video