O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Naručen motor za prvi VLCC s pogonom na metanol

China Merchants Energy Shipping (CMES), podružnica China Merchants Heavy Industry (CMHI), naručila je prvi dual-fuel motor s pogonom na metanol za VLCC, piše gCaptain.

Glavni motor MAN B&W 7G80ME-LGIM (Liquid Gas Injection Methanol) izradit će China Shipbuilding Industry Corporation Diesel Engine Co., Ltd. (CSE) i sadržavat će sustav MAN Energy Solutionsa za recirkulaciju ispušnih plinova (EGR).

VLCC gradi Dalian Shipbuilding Industry Co (DSIC), a isporuka se očekuje do travnja 2026. godine.

Foto: MAN Energy Solutions / gCaptain

Ova narudžba je uslijedila nakon CMES-ove nedavne kupnje šest malih, sedmocilindarskih 21/31DF-M GenSet-ova s pogonom na metanol za izgradnju dva Pure Car and Truck Carriers (PCTC) od 9.300 CEU. CMES je prethodno naručio dva glavna motora MAN B&W ME-LGIM za ista plovila, navodi gCaptain.

“Ovo je značajan projekt jer označava prvi motor koji koristi metanol u ovom specifičnom pomorskom segmentu i dolazi od velikog vlasnika VLCC flote”, rekao je Bjarne Foldager iz MAN Energy Solutionsa.

Ovaj najnoviji razvoj naglašava sve veći fokus industrije na usvajanje alternativnih goriva kako bi se smanjila emisija ugljika i promicalo održivo brodarstvo.

“Prijelaz na goriva s niskim udjelom ugljika najučinkovitiji je način za dekarbonizaciju postojeće pomorske flote i bilježimo sve veći interes za motore s pogonom na metanol”, rekao je Thomas S. Hansen, voditelj promocije i korisničke podrške u MAN Energy Solutions. “Kao odgovor na ovu potražnju, proširili smo naš portfelj metanola kako bismo pokrili sve aplikacije velikih trgovačkih brodova, uključujući VLCC. S više od 150 naručenih ME-LGIM motora i više od 450.000 radnih sati plovidbe s pogonom na metanol već zabilježenih na moru, naš je koncept dokazao svoje sposobnosti.”

China Merchants Energy Shipping (CMES), podružnica China Merchants Heavy Industry (CMHI), naručila je prvi dual-fuel motor s pogonom na metanol za VLCC, piše gCaptain.

Glavni motor MAN B&W 7G80ME-LGIM (Liquid Gas Injection Methanol) izradit će China Shipbuilding Industry Corporation Diesel Engine Co., Ltd. (CSE) i sadržavat će sustav MAN Energy Solutionsa za recirkulaciju ispušnih plinova (EGR).

VLCC gradi Dalian Shipbuilding Industry Co (DSIC), a isporuka se očekuje do travnja 2026. godine.

Foto: MAN Energy Solutions / gCaptain

Ova narudžba je uslijedila nakon CMES-ove nedavne kupnje šest malih, sedmocilindarskih 21/31DF-M GenSet-ova s pogonom na metanol za izgradnju dva Pure Car and Truck Carriers (PCTC) od 9.300 CEU. CMES je prethodno naručio dva glavna motora MAN B&W ME-LGIM za ista plovila, navodi gCaptain.

“Ovo je značajan projekt jer označava prvi motor koji koristi metanol u ovom specifičnom pomorskom segmentu i dolazi od velikog vlasnika VLCC flote”, rekao je Bjarne Foldager iz MAN Energy Solutionsa.

Ovaj najnoviji razvoj naglašava sve veći fokus industrije na usvajanje alternativnih goriva kako bi se smanjila emisija ugljika i promicalo održivo brodarstvo.

“Prijelaz na goriva s niskim udjelom ugljika najučinkovitiji je način za dekarbonizaciju postojeće pomorske flote i bilježimo sve veći interes za motore s pogonom na metanol”, rekao je Thomas S. Hansen, voditelj promocije i korisničke podrške u MAN Energy Solutions. “Kao odgovor na ovu potražnju, proširili smo naš portfelj metanola kako bismo pokrili sve aplikacije velikih trgovačkih brodova, uključujući VLCC. S više od 150 naručenih ME-LGIM motora i više od 450.000 radnih sati plovidbe s pogonom na metanol već zabilježenih na moru, naš je koncept dokazao svoje sposobnosti.”

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video