O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Japan slavi isporuku nosača ukapljenog CO2

Brodogradilište Shimonoseki iz Mitsubishi Heavy Industries danas je predalo novi tip broda za japanske brodograditelje, brod za ukapljeni CO2, koji će služiti kao demonstracijski testni brod za pomorsku trgovinu za koju mnogi predviđaju da će se pojaviti u godinama koje dolaze.

Uz potporu vlade, Excool je danas kršten i predan Nippon Gas Line. Među brojnim partnerima ukljućenim u istraživački projekt su Sveučilište Ochanomizu i Kawasaki Kisen Kaisha (K Line). 

Brod od 1450 m3 dugačak je 72 metra te će se koristiti za provjeru tehnika transporta i rukovanja ukapljenim CO2 u spremnicima pod različitim uvjetima prijevoza, s ciljem uspostavljanja optimalne tehnologije pomorskog transporta CO2 u pogledu okoliša, sigurnosti i ekonomske učinkovitosti, prenosi Splash247.

Excool postaje tek peti brod koji danas trguje diljem svijeta i može „nositi“ ukapljeni CO2. Stručnjaci koje je Splash kontaktirao ranije ove godine sugeriraju da će do 2030. godine biti više od 50 daleko većih nosača ukapljenog CO2.

Mnogi novonastali pomorski obrti, poput ukapljenog CO2 ili vodika, dali su priliku posrnulim japanskim brodogradilištma. Japanski brodograditelji bili su pioniri za većinu otkrića u dizajnu brodova za ukapljeni plin iz 1970-ih i 1980-ih, nešto što namjeravaju ponoviti dok svijet prelazi na nove oblike energije.

Brodogradilište Shimonoseki iz Mitsubishi Heavy Industries danas je predalo novi tip broda za japanske brodograditelje, brod za ukapljeni CO2, koji će služiti kao demonstracijski testni brod za pomorsku trgovinu za koju mnogi predviđaju da će se pojaviti u godinama koje dolaze.

Uz potporu vlade, Excool je danas kršten i predan Nippon Gas Line. Među brojnim partnerima ukljućenim u istraživački projekt su Sveučilište Ochanomizu i Kawasaki Kisen Kaisha (K Line). 

Brod od 1450 m3 dugačak je 72 metra te će se koristiti za provjeru tehnika transporta i rukovanja ukapljenim CO2 u spremnicima pod različitim uvjetima prijevoza, s ciljem uspostavljanja optimalne tehnologije pomorskog transporta CO2 u pogledu okoliša, sigurnosti i ekonomske učinkovitosti, prenosi Splash247.

Excool postaje tek peti brod koji danas trguje diljem svijeta i može „nositi“ ukapljeni CO2. Stručnjaci koje je Splash kontaktirao ranije ove godine sugeriraju da će do 2030. godine biti više od 50 daleko većih nosača ukapljenog CO2.

Mnogi novonastali pomorski obrti, poput ukapljenog CO2 ili vodika, dali su priliku posrnulim japanskim brodogradilištma. Japanski brodograditelji bili su pioniri za većinu otkrića u dizajnu brodova za ukapljeni plin iz 1970-ih i 1980-ih, nešto što namjeravaju ponoviti dok svijet prelazi na nove oblike energije.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video