O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Prvi veliki kruzer s pogonom na metanol ušao u završnu fazu opremanja u Finskoj

Prvi veliki kruzer dizajniran da u budućnosti plovi s pogonom na metanol ili e-metanol isplovio je iz suhog doka kako bi započeo završnu fazu opremanja prije uvođenja u službu na ljeto 2024. godine, piše The Maritime Executive.

Treći od tri sestrinska broda iz Meyer Turku brodogradilišta u Finskoj, Mein Schiff 7 izgrađen je za njemački TUI Cruises, a prilagođen je budućoj upotrebi alternativnog goriva dok kompanija za krstarenja slijedi svoje ambicije net zero potrošnje.

“Prvi je takve vrste u brodogradilištu Meyer Turku i označava veliki korak naprijed u našoj potrazi za vodećom linijom u industriji zelene tranzicije”, rekao je Tim Meyer, izvršni direktor Meyer Turkua.

Brodogradilište i kruzerska kompanija nisu komentirali konkretne promjene u dizajnu kruzera, ali su istaknuli da ima “ugrađenu mogućnost pogona na metanol”. U početku rada koristit će pogon na brodsko dizelsko gorivo s nižim emisijama štetnih plinova.

TUI ističe da je odluka o pripremi novog kruzera s pogonom na metanol, za njih, važna investicija u budućnost. Cilj im je pružiti prva klimatski neutralna krstarenja do 2030. godine.

Izgradnja Mein Schiff 7 započela je u lipnju 2022. ceremonijalnim prvim rezanjem čelika, a prvi blok postavljen je u suhi dok u ožujku 2023.

Unatoč snježnim nanosima i temperaturama od -7 Celzijevih stupnjeva, isplovljavanje je počelo 1. prosinca plavljenjem suhog doka. Potrebno je oko osam sati i 300 milijuna litara vode da se potpuno potopi suhi dok od 16 metara. Druga faza zahtijevala je premještanje broda na lokaciju gdje će se dovršiti opremanje, navodi The Maritime Executive.

Strukturno, Mein Schiff 7 je sestrinski brod Mein Schiff 1 i Mein Schiff 2 izgrađenih 2018. Svaki je dugačak 315,7 metara i ima 111.500 bruto tona. Imaju kapacitet za smještaj 2.894 putnika i posade od približno 1.000 ljudi.

Uz nove mogućnosti pogona na metanol, Mein Schiff 7 opremljen je katalizatorima koji smanjuju emisije dušikovog oksida za oko 75 posto, a imat će i mogućnost napajanja električnom energijom s obale. Brod će također imati poboljšane sustave obrade otpada i otpadnih voda.

Planom je predviđeno da Mein Schiff 7 bude pušten u rad u ljeto 2024. kada će zaploviti prema North Capeu i Islandu iz Njemačke. U rujnu 2024. započet će krstarenja po Baltiku.

Prvi veliki kruzer dizajniran da u budućnosti plovi s pogonom na metanol ili e-metanol isplovio je iz suhog doka kako bi započeo završnu fazu opremanja prije uvođenja u službu na ljeto 2024. godine, piše The Maritime Executive.

Treći od tri sestrinska broda iz Meyer Turku brodogradilišta u Finskoj, Mein Schiff 7 izgrađen je za njemački TUI Cruises, a prilagođen je budućoj upotrebi alternativnog goriva dok kompanija za krstarenja slijedi svoje ambicije net zero potrošnje.

“Prvi je takve vrste u brodogradilištu Meyer Turku i označava veliki korak naprijed u našoj potrazi za vodećom linijom u industriji zelene tranzicije”, rekao je Tim Meyer, izvršni direktor Meyer Turkua.

Brodogradilište i kruzerska kompanija nisu komentirali konkretne promjene u dizajnu kruzera, ali su istaknuli da ima “ugrađenu mogućnost pogona na metanol”. U početku rada koristit će pogon na brodsko dizelsko gorivo s nižim emisijama štetnih plinova.

TUI ističe da je odluka o pripremi novog kruzera s pogonom na metanol, za njih, važna investicija u budućnost. Cilj im je pružiti prva klimatski neutralna krstarenja do 2030. godine.

Izgradnja Mein Schiff 7 započela je u lipnju 2022. ceremonijalnim prvim rezanjem čelika, a prvi blok postavljen je u suhi dok u ožujku 2023.

Unatoč snježnim nanosima i temperaturama od -7 Celzijevih stupnjeva, isplovljavanje je počelo 1. prosinca plavljenjem suhog doka. Potrebno je oko osam sati i 300 milijuna litara vode da se potpuno potopi suhi dok od 16 metara. Druga faza zahtijevala je premještanje broda na lokaciju gdje će se dovršiti opremanje, navodi The Maritime Executive.

Strukturno, Mein Schiff 7 je sestrinski brod Mein Schiff 1 i Mein Schiff 2 izgrađenih 2018. Svaki je dugačak 315,7 metara i ima 111.500 bruto tona. Imaju kapacitet za smještaj 2.894 putnika i posade od približno 1.000 ljudi.

Uz nove mogućnosti pogona na metanol, Mein Schiff 7 opremljen je katalizatorima koji smanjuju emisije dušikovog oksida za oko 75 posto, a imat će i mogućnost napajanja električnom energijom s obale. Brod će također imati poboljšane sustave obrade otpada i otpadnih voda.

Planom je predviđeno da Mein Schiff 7 bude pušten u rad u ljeto 2024. kada će zaploviti prema North Capeu i Islandu iz Njemačke. U rujnu 2024. započet će krstarenja po Baltiku.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video