O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

CSSC započeo s isporukom: Nova klasa kontejneraša s pogonom na LNG za CMA CGM

Hudong-Zhonghau Shipbuilding, podružnica CSSC-a, započela je s isporukom nove klase kontejnerskih brodova s pogonom na LNG za kompaniju CMA CGM. Prvi brod klase koju predstavljaju kao učinkovitiju generaciju plovila, CMA CGM Bahia, isporučen je 7. prosinca, u nastojanju učvrščivanja vodstva u izgradnji kontejnerskih brodova s pogonom na LNG, piše The Maritime Executive.

CSSC ističe da su prethodno izgradili veću klasu brodova od 23.000 TEU za francusku tvrtku, a sada su proširili suradnju na prve kontejnerske brodove s pogonom na LNG od 13.000 TEU, koji su dio narudžbe iz 2021. godine. Brodove je dizajnirao CSSC-ov istraživački institut s ciljem predstavljanja daljnjeg napretka u LNG tehnologiji.

Nova klasa brodova bit će najveći kontejnerski brodovi s pogonom na dual fuel motor koji plove na južnoameričkoj ruti. Službu će započeti u Kini sa zaustavljanjima u Hong Kongu i Singapuru, a zatim nastaviti prema Rio de Janeiru i drugim lukama u Brazilu, Urugvaju i Argentini. Ruta uključuje pristajanje u 17 luka s tjednim plovidbama i trajanjem putovanja od 91 dana, navodi The Maritime Executive.

CMA CGM Bahia ima 145.650 DWT s maksimalnim nominalnim kapacitetom od 13.200 TEU. Plovilo je dugo 336 metara i široko 51 metar, a registrirano je na Malti.

Među naprecima u dizajnu novih brodova, ističu glavni motor CSSC-ove marke motora koji je opremljen novom generacijom inteligentne kontrole ispušnih plinova. Kažu da će moći smanjiti ispuštanje metana za 50 posto te smanjiti emisije stakleničkih plinova tijekom rada za više od 28 posto. Brod također ima LNG spremnik od 14.000 cbm i sustav za zadržavanje Mark III.

Foto: CSSC / The Maritime Executive

Među značajkama za poboljšanje njegove učinkovitosti našao se i ugrađeni pramčani “vjetrobran”. CMA CGM je početkom ove godine započeo testiranje nove veličine i oblika deflektora na postojećim plovilima. CSSC je izvijestio da će novi brod smanjiti potrošnju goriva za dva do četiri posto. Također, brod ima uređaj za uštedu energije koji može poboljšati učinkovitost pogona propelera, što dovodi do dodatnog smanjenja potrošnje energije za oko jedan i pol posto.

CMA CGM je nedavno izvijestio da je već uložio više od 17 milijardi dolara u flotu od gotovo 120 brodova s pogonom na LNG i metanol koji će biti isporučeni do 2027. godine. Naglašavaju da brodovi s pogonom na LNG mogu raditi na bio/e-metan, novi zeleni ekvivalent trenutnog LNG-a.

Hudong-Zhonghau Shipbuilding ističe narudžbu CMA CGM za četiri dodatne optimizirane verzije brodova s pogonom na dual fuel motore od 23.000 TEU.

Hudong-Zhonghau Shipbuilding, podružnica CSSC-a, započela je s isporukom nove klase kontejnerskih brodova s pogonom na LNG za kompaniju CMA CGM. Prvi brod klase koju predstavljaju kao učinkovitiju generaciju plovila, CMA CGM Bahia, isporučen je 7. prosinca, u nastojanju učvrščivanja vodstva u izgradnji kontejnerskih brodova s pogonom na LNG, piše The Maritime Executive.

CSSC ističe da su prethodno izgradili veću klasu brodova od 23.000 TEU za francusku tvrtku, a sada su proširili suradnju na prve kontejnerske brodove s pogonom na LNG od 13.000 TEU, koji su dio narudžbe iz 2021. godine. Brodove je dizajnirao CSSC-ov istraživački institut s ciljem predstavljanja daljnjeg napretka u LNG tehnologiji.

Nova klasa brodova bit će najveći kontejnerski brodovi s pogonom na dual fuel motor koji plove na južnoameričkoj ruti. Službu će započeti u Kini sa zaustavljanjima u Hong Kongu i Singapuru, a zatim nastaviti prema Rio de Janeiru i drugim lukama u Brazilu, Urugvaju i Argentini. Ruta uključuje pristajanje u 17 luka s tjednim plovidbama i trajanjem putovanja od 91 dana, navodi The Maritime Executive.

CMA CGM Bahia ima 145.650 DWT s maksimalnim nominalnim kapacitetom od 13.200 TEU. Plovilo je dugo 336 metara i široko 51 metar, a registrirano je na Malti.

Među naprecima u dizajnu novih brodova, ističu glavni motor CSSC-ove marke motora koji je opremljen novom generacijom inteligentne kontrole ispušnih plinova. Kažu da će moći smanjiti ispuštanje metana za 50 posto te smanjiti emisije stakleničkih plinova tijekom rada za više od 28 posto. Brod također ima LNG spremnik od 14.000 cbm i sustav za zadržavanje Mark III.

Foto: CSSC / The Maritime Executive

Među značajkama za poboljšanje njegove učinkovitosti našao se i ugrađeni pramčani “vjetrobran”. CMA CGM je početkom ove godine započeo testiranje nove veličine i oblika deflektora na postojećim plovilima. CSSC je izvijestio da će novi brod smanjiti potrošnju goriva za dva do četiri posto. Također, brod ima uređaj za uštedu energije koji može poboljšati učinkovitost pogona propelera, što dovodi do dodatnog smanjenja potrošnje energije za oko jedan i pol posto.

CMA CGM je nedavno izvijestio da je već uložio više od 17 milijardi dolara u flotu od gotovo 120 brodova s pogonom na LNG i metanol koji će biti isporučeni do 2027. godine. Naglašavaju da brodovi s pogonom na LNG mogu raditi na bio/e-metan, novi zeleni ekvivalent trenutnog LNG-a.

Hudong-Zhonghau Shipbuilding ističe narudžbu CMA CGM za četiri dodatne optimizirane verzije brodova s pogonom na dual fuel motore od 23.000 TEU.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video