O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Neće biti katastrofalnog zastoja prometa iz Luke Rijeka zbog željezničke nesreće: Pronađeno alternativno rješenje

Teretni vlak željezničkog prijevoznika Rail Cargo Carrier – Croatia naletio je jučer ujutro nešto prije devet sati na pružno vozilo HŽ Infrastrukture na dionici pruge između Meje i Škrljeva, u blizini Rijeke, pri čemu je veći dio kompozicije vlaka izletio s kolosijeka. Pukom srećom i pravovremenom reakcijom djelatnika HŽ-a na kolodvoru Meja u teškoj željezničkoj nesreći nije bilo poginulih ni ozlijeđenih osoba.

Materijalna šteta, s druge strane, se procjenjuje, no već sam pogled na mjesto nesreće jasno govori da je zasigurno ogromna. Osim kompozicije vlaka koja se prevrnula u nepristupačnom usjeku i tereta kukuruza koji je prevozio, znatna šteta nastala je i na samoj željezničkoj pruzi i električnim instalacijama za pogon vlakova, prenosi Novi list.

Izvjesno je da će pruga biti danima zatvorena za teretni i putnički promet, dok se ne uklone prevrnuti vagoni i rasuti teret, te dok se ne poprave oštećena pruga i električne instalacije, što znači da neće biti moguće otpremati terete iz riječke luke ni prema njoj, što za lučke koncesionare, željezničke prijevoznike, agente i sve ostale uključene u transportni lanac, nesumnjivo predstavlja ogromne gubitke.

No, iako je prijetila potpuna željeznička blokada prema Rijeci i Luci Rijeka, a samim time i zagušenje prijevoza robe, naročito kontejnerskog, RTL Danas doznaje da se našao alternativni pravac.

Naime, prema prvim informacijama, trebat će možda i 10-ak dana da se ponovno osposobi željeznički pravac što bi značilo potpunu blokadu robe iz Luke Rijeka što je prilično loša vijest i to baš u vrlo kritično predblagdansko vrijeme. To bi značilo i katastrofalan zastoj robe.

Kako su za RTL Danas potvrdili iz HŽ Infrastrukture, željeznice su se uspjele dogovoriti sa slovenskim kolegama da se sav promet iz Rijeke preusmjeri prema Sloveniji.

Dogovorilo se da se pusti promet iz Rijeke preko Ilirske Bistrice i Pivke u Sloveniji, a od tamo će se roba dalje preusmjeravati u željene pravce. Ovaj režim prijevoza trajat će do 22. prosinca.

Time se riješio problem i zagušenja luke i eksplozije troškova kašnjenja i gomilanja robe.

Teretni vlak željezničkog prijevoznika Rail Cargo Carrier – Croatia naletio je jučer ujutro nešto prije devet sati na pružno vozilo HŽ Infrastrukture na dionici pruge između Meje i Škrljeva, u blizini Rijeke, pri čemu je veći dio kompozicije vlaka izletio s kolosijeka. Pukom srećom i pravovremenom reakcijom djelatnika HŽ-a na kolodvoru Meja u teškoj željezničkoj nesreći nije bilo poginulih ni ozlijeđenih osoba.

Materijalna šteta, s druge strane, se procjenjuje, no već sam pogled na mjesto nesreće jasno govori da je zasigurno ogromna. Osim kompozicije vlaka koja se prevrnula u nepristupačnom usjeku i tereta kukuruza koji je prevozio, znatna šteta nastala je i na samoj željezničkoj pruzi i električnim instalacijama za pogon vlakova, prenosi Novi list.

Izvjesno je da će pruga biti danima zatvorena za teretni i putnički promet, dok se ne uklone prevrnuti vagoni i rasuti teret, te dok se ne poprave oštećena pruga i električne instalacije, što znači da neće biti moguće otpremati terete iz riječke luke ni prema njoj, što za lučke koncesionare, željezničke prijevoznike, agente i sve ostale uključene u transportni lanac, nesumnjivo predstavlja ogromne gubitke.

No, iako je prijetila potpuna željeznička blokada prema Rijeci i Luci Rijeka, a samim time i zagušenje prijevoza robe, naročito kontejnerskog, RTL Danas doznaje da se našao alternativni pravac.

Naime, prema prvim informacijama, trebat će možda i 10-ak dana da se ponovno osposobi željeznički pravac što bi značilo potpunu blokadu robe iz Luke Rijeka što je prilično loša vijest i to baš u vrlo kritično predblagdansko vrijeme. To bi značilo i katastrofalan zastoj robe.

Kako su za RTL Danas potvrdili iz HŽ Infrastrukture, željeznice su se uspjele dogovoriti sa slovenskim kolegama da se sav promet iz Rijeke preusmjeri prema Sloveniji.

Dogovorilo se da se pusti promet iz Rijeke preko Ilirske Bistrice i Pivke u Sloveniji, a od tamo će se roba dalje preusmjeravati u željene pravce. Ovaj režim prijevoza trajat će do 22. prosinca.

Time se riješio problem i zagušenja luke i eksplozije troškova kašnjenja i gomilanja robe.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video