O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Port of Adria podiže cijene usluga i naknada

IZVORSEEbiz
IZVORSEEbiz

Kompanija Port of Adria, koja upravlja dijelom Luke Bar, planira od 1. siječnja podignuti cijene usluga i naknada u međunarodnom prometu robe, potvrđeno je portalu RTCG, a prenosi SEEbiz.

Navode da su na povećanje tarifa prisiljeni zbog inflacije, a portal RTCG saznaje da se radi o poskupljenju od deset do 15 posto.

“Zapravo, mi implementiramo povećanja stopa kako bismo uravnotežili rastuće troškove izazvane inflacijom. Usprkos izazovima, uspjeli smo zadržati stope ispod nivoa inflacije”, kazao je izvršni direktor Port of Adria, Sedat Kara.

Za ovu godinu očekuje značajan rast količine kontejnera, uz povećanje od skoro 15 posto u odnosu na prethodnu godinu.

“Očekujemo da će se to nastaviti i u narednoj godini. Nastavljamo s ulaganjem u opremu i operativnu efikasnost. Vjerujemo da ćemo u narednoj imati nove poslove i bolje rezultate”, naveo je Kara.

S druge strane, zbog ovih najava, iz kompanije MSC pitaju hoće li, nakon što je prije dvije godine druga najveća brodarska kompanija na svijetu Maersk zaustavio svoje operacije preko barske luke, za njim krenuti i brodari koji su ostali vjerni Baru, navodi SEEbiz.

Regionalni direktor MSC za Srbiju, Crnu Goru i Sjevernu Makedoniju, Stevica Čarapić, naveo je u izjavi za medije da s globalnim povećanjem troškova poslovanja, privredni subjekti u Crnoj Gori, kao i u okruženju, traže načine da optimiziraju troškove lanaca opskrbe, a samim tim i prekomorskog prijevoza.

“S gotovo tri četvrtine tranzitnog tereta preko barske luke, za koji se zbog smanjenja troškova traže alternativni pravci, postavlja se pitanje do kada će ovaj servis biti isplativ za prvog brodara na svijetu i hoće li u tom slučaju privredni subjekti iz Crne Gore također biti prisiljeni da svoj teret preusmjere preko drugih luka u okruženju”, rekao je Čarapić.

Iz kompanije MSC su poručili da su od početka bili podrška lokalnoj transportnoj zajednici i privredi.

“Ali, ako dođe do smanjenja količine tereta uslijed preusmjeravanja na druge, isplativije regionalne luke, i sada već izvjesnog povećanja troškova, ostaje vidjeti hoće li se ovaj brodar s preko 500 luka u svom servisu odlučiti da našu luku zadrži u svom portfoliju. Zbog povećanja troškova, upitno je hoće li brodarske kompanije ostati u Baru”, kazao je Čarapić.

I Kara je potvrdio da je prije dvije godine Maersk donio odluku da obustavi rad u Baru, međutim, kako tvrdi, cijene nisu bile razlog njihovog odlaska, ističe SEEbiz.

“Razlog nije bio povećanje stopa, nego im je usluga postala neizvodljiva zbog značajnog pada njihovog obima”, poručio je Kara.

Kompanija Port of Adria, koja upravlja dijelom Luke Bar, planira od 1. siječnja podignuti cijene usluga i naknada u međunarodnom prometu robe, potvrđeno je portalu RTCG, a prenosi SEEbiz.

Navode da su na povećanje tarifa prisiljeni zbog inflacije, a portal RTCG saznaje da se radi o poskupljenju od deset do 15 posto.

“Zapravo, mi implementiramo povećanja stopa kako bismo uravnotežili rastuće troškove izazvane inflacijom. Usprkos izazovima, uspjeli smo zadržati stope ispod nivoa inflacije”, kazao je izvršni direktor Port of Adria, Sedat Kara.

Za ovu godinu očekuje značajan rast količine kontejnera, uz povećanje od skoro 15 posto u odnosu na prethodnu godinu.

“Očekujemo da će se to nastaviti i u narednoj godini. Nastavljamo s ulaganjem u opremu i operativnu efikasnost. Vjerujemo da ćemo u narednoj imati nove poslove i bolje rezultate”, naveo je Kara.

S druge strane, zbog ovih najava, iz kompanije MSC pitaju hoće li, nakon što je prije dvije godine druga najveća brodarska kompanija na svijetu Maersk zaustavio svoje operacije preko barske luke, za njim krenuti i brodari koji su ostali vjerni Baru, navodi SEEbiz.

Regionalni direktor MSC za Srbiju, Crnu Goru i Sjevernu Makedoniju, Stevica Čarapić, naveo je u izjavi za medije da s globalnim povećanjem troškova poslovanja, privredni subjekti u Crnoj Gori, kao i u okruženju, traže načine da optimiziraju troškove lanaca opskrbe, a samim tim i prekomorskog prijevoza.

“S gotovo tri četvrtine tranzitnog tereta preko barske luke, za koji se zbog smanjenja troškova traže alternativni pravci, postavlja se pitanje do kada će ovaj servis biti isplativ za prvog brodara na svijetu i hoće li u tom slučaju privredni subjekti iz Crne Gore također biti prisiljeni da svoj teret preusmjere preko drugih luka u okruženju”, rekao je Čarapić.

Iz kompanije MSC su poručili da su od početka bili podrška lokalnoj transportnoj zajednici i privredi.

“Ali, ako dođe do smanjenja količine tereta uslijed preusmjeravanja na druge, isplativije regionalne luke, i sada već izvjesnog povećanja troškova, ostaje vidjeti hoće li se ovaj brodar s preko 500 luka u svom servisu odlučiti da našu luku zadrži u svom portfoliju. Zbog povećanja troškova, upitno je hoće li brodarske kompanije ostati u Baru”, kazao je Čarapić.

I Kara je potvrdio da je prije dvije godine Maersk donio odluku da obustavi rad u Baru, međutim, kako tvrdi, cijene nisu bile razlog njihovog odlaska, ističe SEEbiz.

“Razlog nije bio povećanje stopa, nego im je usluga postala neizvodljiva zbog značajnog pada njihovog obima”, poručio je Kara.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video