O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Luke u sjevernom Jadranu zabrinute: Zbog situacije u Crvenom moru kasni teret

IZVORSEEbiz
IZVORSEEbiz

Učestali napadi jemenskih Huta pobunjenika na desetke teretnih brodova dok su plovili Crvenim morem dovode do sve veće zabrinutosti, a cijelu situaciju sve više prate i u lukama sjevernog Jadrana.

U Trstu su posebno pesimistični, jer zbog ovakvih uvjeta kontejnerske brodove s Dalekog istoka očekuju tek sredinom siječnja, navodi SEEbiz.

Prije nekoliko dana u Crvenom moru napadnut je brod koji je trebao iskrcati teret u luci Koper. U Luci Koper prati se stanje na logističkim pravcima. Prema informacijama kojima raspolažu, brodari su već preusmjerili brodove, pa će ploviti oko Afrike, a ne kroz Sueski kanal. U praksi to znači da će teret namijenjen sjevernom Jadranu stizati sa zakašnjenjem od desetak dana.

“Duži put oko Rta dobre nade znači veće troškove za brodara, a to se na kraju prebacuje na krajnjeg primatelja robe. Poznato je da su vozarine s Dalekog istoka poskupjele više od 200 posto posljednjih tjedana. Ako se ovi napadi nastave, činjenica je da će intervencija vojne pratnje ili konvoja biti nužna, jer će se na tom području nešto morati učiniti”, kaže predsjednik Udruge pomorskih agencija Gracjan Necmeskal, navodi SEEbiz.

Prvi čovjek tršćanske luke Zeno d’Agostino rekao je za talijanski Rai da im je jučer Crvenim morem doplovio posljednji ovogodišnji brod. “Od 27. prosinca do 18. siječnja ne očekujemo kontejnerske brodove, jer će morati proći Gibraltar umjesto kroz Sueski kanal”, rekao je d’Agostino.

Više od 20 zemalja, predvođenih Sjedinjenim Državama, pridružilo se međunarodnoj koaliciji za zaštitu teretnog prometa u Crvenom moru i Adenskom zaljevu, koji su zajedno sa Sueskim kanalom jedan od najvažnijih svjetskih pomorskih pravaca.

Učestali napadi jemenskih Huta pobunjenika na desetke teretnih brodova dok su plovili Crvenim morem dovode do sve veće zabrinutosti, a cijelu situaciju sve više prate i u lukama sjevernog Jadrana.

U Trstu su posebno pesimistični, jer zbog ovakvih uvjeta kontejnerske brodove s Dalekog istoka očekuju tek sredinom siječnja, navodi SEEbiz.

Prije nekoliko dana u Crvenom moru napadnut je brod koji je trebao iskrcati teret u luci Koper. U Luci Koper prati se stanje na logističkim pravcima. Prema informacijama kojima raspolažu, brodari su već preusmjerili brodove, pa će ploviti oko Afrike, a ne kroz Sueski kanal. U praksi to znači da će teret namijenjen sjevernom Jadranu stizati sa zakašnjenjem od desetak dana.

“Duži put oko Rta dobre nade znači veće troškove za brodara, a to se na kraju prebacuje na krajnjeg primatelja robe. Poznato je da su vozarine s Dalekog istoka poskupjele više od 200 posto posljednjih tjedana. Ako se ovi napadi nastave, činjenica je da će intervencija vojne pratnje ili konvoja biti nužna, jer će se na tom području nešto morati učiniti”, kaže predsjednik Udruge pomorskih agencija Gracjan Necmeskal, navodi SEEbiz.

Prvi čovjek tršćanske luke Zeno d’Agostino rekao je za talijanski Rai da im je jučer Crvenim morem doplovio posljednji ovogodišnji brod. “Od 27. prosinca do 18. siječnja ne očekujemo kontejnerske brodove, jer će morati proći Gibraltar umjesto kroz Sueski kanal”, rekao je d’Agostino.

Više od 20 zemalja, predvođenih Sjedinjenim Državama, pridružilo se međunarodnoj koaliciji za zaštitu teretnog prometa u Crvenom moru i Adenskom zaljevu, koji su zajedno sa Sueskim kanalom jedan od najvažnijih svjetskih pomorskih pravaca.

HTML Code here
HTML Code here