O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kineski LNG brod ostao u kvaru, pa blokirao LNG terminal: Australija mu izdala zabranu

Australska agencija za pomorsku sigurnost (AMSA) izrekla je oštru kaznu LNG prijevozniku nakon incidenta u kojem je plovilo blokiralo jedan od najvećih izvoznih terminala LNG-a u zemlji i ometalo rad tvrtki ConocoPhillips Australia, Origin Energy i terminala Australia Pacific.

Radi se o devetoj zabrani koju je agencija izrekla u 2023. godini, u sklopu svoje stroge provedbe propisa kako bi se osigurala cjelovitost operacija i sigurnost posade, piše The Maritime Executive.

Zabrana koja traje 180 dana, do kraja lipnja 2024. izdana je nakon incidenta koji je započeo 21. studenog kada je kineski LNG tanker CESI Qingdao od 95.600 DWT, koji redovito dolazi na terminal, ostao bez pogona.

Do kraja studenog, Origin je izvijestio da je bio prisiljen smanjiti proizvodnju jer je nekoliko isporuka propušteno zbog nasukanog broda koji je blokirao terminal.

AMSA je tijekom incidenta, za australske medije, brod predstavljala “nesposobnim za plovidbu”. Agencija je izvijestila da je surađivala sa zapovjednikom i upraviteljem broda dok su se izvodili opsežni popravci na brodu. Četiri generatora zahtijevala su popravke, no prema AMSA-i, samo je jedan od njih popravljen nakon što je potpuno obnovljen pod nadzorom proizvođača motora.

Australski regulatori konačno su se složili da se plovilo može odtegliti s terminala i smjestiti na sidrište dok se popravci ne završe. Tri su pošiljke odgođene dok je terminal bio blokiran. LNG brod koji posluje pod čarterom za kinesku energetsku tvrtku Sinopec (China Petroleum & Chemical Company) ostao je još tri tjedna na sidrištu prije nego što je konačno otegljen natrag u Kinu na popravak, gdje bi trebao stići 12. siječnja, navodi The Maritime Executive.

Većina zabrana koje izdaju su zbog lošeg održavanja koje AMSA-ini inspektori pronađu tijekom inspekcija u luci ili kada ih prijave članovi posade. Također djeluju kada se utvrdi da upravitelji brodova krše ugovore o radu ili imaju povijest lošeg stanja posade i ne isplaćuju im plaće. U jednom slučaju 2023. godine izdali su zabranu brodu rekavši da su inspektori pronašli “neispravno skladištenje eksplozivnih tvari”.

Uz zabrane za pojedinačne brodove, nekoliko upravitelja brodova dobilo je upozorenje za svoje flote zbog čestih inspekcija uzrokovanih poviješću lošeg rada, navodi AMSA. Agencija je naglasila da ima nisku toleranciju prema ovim problemima, sve u svrhu zaštite posade i australskog okoliša.

Australska agencija za pomorsku sigurnost (AMSA) izrekla je oštru kaznu LNG prijevozniku nakon incidenta u kojem je plovilo blokiralo jedan od najvećih izvoznih terminala LNG-a u zemlji i ometalo rad tvrtki ConocoPhillips Australia, Origin Energy i terminala Australia Pacific.

Radi se o devetoj zabrani koju je agencija izrekla u 2023. godini, u sklopu svoje stroge provedbe propisa kako bi se osigurala cjelovitost operacija i sigurnost posade, piše The Maritime Executive.

Zabrana koja traje 180 dana, do kraja lipnja 2024. izdana je nakon incidenta koji je započeo 21. studenog kada je kineski LNG tanker CESI Qingdao od 95.600 DWT, koji redovito dolazi na terminal, ostao bez pogona.

Do kraja studenog, Origin je izvijestio da je bio prisiljen smanjiti proizvodnju jer je nekoliko isporuka propušteno zbog nasukanog broda koji je blokirao terminal.

AMSA je tijekom incidenta, za australske medije, brod predstavljala “nesposobnim za plovidbu”. Agencija je izvijestila da je surađivala sa zapovjednikom i upraviteljem broda dok su se izvodili opsežni popravci na brodu. Četiri generatora zahtijevala su popravke, no prema AMSA-i, samo je jedan od njih popravljen nakon što je potpuno obnovljen pod nadzorom proizvođača motora.

Australski regulatori konačno su se složili da se plovilo može odtegliti s terminala i smjestiti na sidrište dok se popravci ne završe. Tri su pošiljke odgođene dok je terminal bio blokiran. LNG brod koji posluje pod čarterom za kinesku energetsku tvrtku Sinopec (China Petroleum & Chemical Company) ostao je još tri tjedna na sidrištu prije nego što je konačno otegljen natrag u Kinu na popravak, gdje bi trebao stići 12. siječnja, navodi The Maritime Executive.

Većina zabrana koje izdaju su zbog lošeg održavanja koje AMSA-ini inspektori pronađu tijekom inspekcija u luci ili kada ih prijave članovi posade. Također djeluju kada se utvrdi da upravitelji brodova krše ugovore o radu ili imaju povijest lošeg stanja posade i ne isplaćuju im plaće. U jednom slučaju 2023. godine izdali su zabranu brodu rekavši da su inspektori pronašli “neispravno skladištenje eksplozivnih tvari”.

Uz zabrane za pojedinačne brodove, nekoliko upravitelja brodova dobilo je upozorenje za svoje flote zbog čestih inspekcija uzrokovanih poviješću lošeg rada, navodi AMSA. Agencija je naglasila da ima nisku toleranciju prema ovim problemima, sve u svrhu zaštite posade i australskog okoliša.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video