O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Prihodi Panamskog kanala sve manji: Suša ograničava plovidbu

Prihod Panamskog kanala oštro je pao od listopada zbog suše koja je uvjetovala ograničenja u plovidbi, rekao je direktor uprave Ricaurte Vasquez, prenosi Poslovni dnevnik.

Od listopada prihod se smanjio za oko 100 milijuna dolara mjesečno, prenosi Reuters. Nastavi li se taj trend, gubitak bi se do travnja ove godine mogao popeti na 700 milijuna dolara, a mogao bi se nastaviti i u nadolazećim mjesecima, dodao je direktor uprave Panamskog kanala.

Naglasio je da očekuju da će ipak ispuniti zacrtani godišnji prihod, dijelom i zahvaljujući podignutim tranzitnim naknadama. Istovremeno, oko 15 posto međunarodne pomorske trgovine i dalje je poremećeno napadima Huta na brodove u Crvenom moru, navodi Poslovni dnevnik.

Većina brodara zbog sigurnosti preusmjerava brodove dalje od Crvenog mora i Adenskog zaljeva oko Afrike preko Rta dobre nade zbog čega su vozarine drastično porasle, ali i trajanje putovanja. Izvršni direktor Maerska Vincent Clerc rekao je da će prekid globalnog pomorskog prometa vjerojatno trajati najmanje nekoliko mjeseci.

Maersk je ponudio kupcima mogućnost prebacivanja dijela tereta s plovila na zračni teret u lukama u Omanu i Ujedinjenim Arapskim Emiratima kako bi se dopremio do krajnjih odredišta u Europi ili SAD-u.

Situaciju posljednjih dana otežavaju vremenske neprilike u sjevernoj Europi u kojoj je zbog zimskih oluja i nedavne sezone praznika došlo do zatvaranja terminala i prekida plovidbe.

Prihod Panamskog kanala oštro je pao od listopada zbog suše koja je uvjetovala ograničenja u plovidbi, rekao je direktor uprave Ricaurte Vasquez, prenosi Poslovni dnevnik.

Od listopada prihod se smanjio za oko 100 milijuna dolara mjesečno, prenosi Reuters. Nastavi li se taj trend, gubitak bi se do travnja ove godine mogao popeti na 700 milijuna dolara, a mogao bi se nastaviti i u nadolazećim mjesecima, dodao je direktor uprave Panamskog kanala.

Naglasio je da očekuju da će ipak ispuniti zacrtani godišnji prihod, dijelom i zahvaljujući podignutim tranzitnim naknadama. Istovremeno, oko 15 posto međunarodne pomorske trgovine i dalje je poremećeno napadima Huta na brodove u Crvenom moru, navodi Poslovni dnevnik.

Većina brodara zbog sigurnosti preusmjerava brodove dalje od Crvenog mora i Adenskog zaljeva oko Afrike preko Rta dobre nade zbog čega su vozarine drastično porasle, ali i trajanje putovanja. Izvršni direktor Maerska Vincent Clerc rekao je da će prekid globalnog pomorskog prometa vjerojatno trajati najmanje nekoliko mjeseci.

Maersk je ponudio kupcima mogućnost prebacivanja dijela tereta s plovila na zračni teret u lukama u Omanu i Ujedinjenim Arapskim Emiratima kako bi se dopremio do krajnjih odredišta u Europi ili SAD-u.

Situaciju posljednjih dana otežavaju vremenske neprilike u sjevernoj Europi u kojoj je zbog zimskih oluja i nedavne sezone praznika došlo do zatvaranja terminala i prekida plovidbe.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video