O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Jadrolinija najavila hibridni trajekt za liniju između Zadra i Dugog otoka: Kupuju i novi brod za linije prema talijanskoj obali

Nacionalni linijski brodar, riječka Jadrolinija, u novom investicijskom ciklusu počinje s gradnjom novih brodova. U prvoj fazi riječ je o tri nova električna broda, dok je drugi korak projektiranje novog dvostranog trajekta namijenjenog povezivanju južnog dijela Dugog otoka s putničkom lukom u Gaženici. Zadrani se već sada pitaju kako će grad ove sezone brodom biti povezan s talijanskom Anconom.

Da Jadrolinija nabavlja tri nova električna broda već dugo se zna, no mnoge je iznenadila činjenica da se ide i u projektiranje trajekta za još jednu liniju između Zadra i Dugog otoka, odnosno Gaženice i Zaglava. Bit će to dvostrani trajekt s dizel-električnom hibridnom propulzijom kapaciteta 80 vozila i 500 putnika te brzine 13 čvorova. 

Predsjednik Uprave Jadrolinije David Sopta za HRT Radio Zadar kazao je kako je glavni razlog gradnje trajekta brži dolazak iz Zadra na otok.

“Trajekt će ploviti kroz Mali Ždrelac ispod cestovnog mosta koji spaja Ugljan i Pašman, što je kraći put. A kako je trebalo voditi računa o maksimalnoj visini broda, koja je ograničena, išli smo u projektiranje modernog trajekta, što će, mislimo, značajno povećati kvalitetu usluge našim putnicima, posebno otočanima”, kaže Sopta. 

Osim toga, u Jadroliniji već skoro godinu dana rade i na kupnji broda koji bi uz Marka Pola trebao povezivati hrvatsku i talijansku obalu. Naime, prošle sezone Marko Polo plovio je kako iz Zadra i Splita prema Anconi, tako i iz Dubrovnika prema Bariju.

“Mislim da smo na dobrom putu i da ćemo vrlo brzo izaći s pozitivnim vijestima što se tiče međunarodne linije, tako da ćemo puno intenzivnije povezati Dubrovnik i talijansku obalu u Bariju, a onda bi, naravno, Split i Zadar s Anconom nastavili dalje održavati s Markom Polom“, dodaje Sopta. 

Prodaja karata za liniju Zadar – Ancona već je počela, a brod će između ta dva grada ploviti dvaput tjedno od 28. lipnja do 6. rujna.

Nacionalni linijski brodar, riječka Jadrolinija, u novom investicijskom ciklusu počinje s gradnjom novih brodova. U prvoj fazi riječ je o tri nova električna broda, dok je drugi korak projektiranje novog dvostranog trajekta namijenjenog povezivanju južnog dijela Dugog otoka s putničkom lukom u Gaženici. Zadrani se već sada pitaju kako će grad ove sezone brodom biti povezan s talijanskom Anconom.

Da Jadrolinija nabavlja tri nova električna broda već dugo se zna, no mnoge je iznenadila činjenica da se ide i u projektiranje trajekta za još jednu liniju između Zadra i Dugog otoka, odnosno Gaženice i Zaglava. Bit će to dvostrani trajekt s dizel-električnom hibridnom propulzijom kapaciteta 80 vozila i 500 putnika te brzine 13 čvorova. 

Predsjednik Uprave Jadrolinije David Sopta za HRT Radio Zadar kazao je kako je glavni razlog gradnje trajekta brži dolazak iz Zadra na otok.

“Trajekt će ploviti kroz Mali Ždrelac ispod cestovnog mosta koji spaja Ugljan i Pašman, što je kraći put. A kako je trebalo voditi računa o maksimalnoj visini broda, koja je ograničena, išli smo u projektiranje modernog trajekta, što će, mislimo, značajno povećati kvalitetu usluge našim putnicima, posebno otočanima”, kaže Sopta. 

Osim toga, u Jadroliniji već skoro godinu dana rade i na kupnji broda koji bi uz Marka Pola trebao povezivati hrvatsku i talijansku obalu. Naime, prošle sezone Marko Polo plovio je kako iz Zadra i Splita prema Anconi, tako i iz Dubrovnika prema Bariju.

“Mislim da smo na dobrom putu i da ćemo vrlo brzo izaći s pozitivnim vijestima što se tiče međunarodne linije, tako da ćemo puno intenzivnije povezati Dubrovnik i talijansku obalu u Bariju, a onda bi, naravno, Split i Zadar s Anconom nastavili dalje održavati s Markom Polom“, dodaje Sopta. 

Prodaja karata za liniju Zadar – Ancona već je počela, a brod će između ta dva grada ploviti dvaput tjedno od 28. lipnja do 6. rujna.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video