O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Hapag-Lloyd sa znatno manjom dobiti nakon procvata kontejnerskog prometa

IZVORSEEbiz
IZVORSEEbiz

Oštar pad cijena vozarina nakon pandemije prouzročio je pad prodaje i dobiti u njemačkoj brodarskoj kompaniji Hapag-Lloyd, piše SEEbiz.

Krajem godine sukob u Crvenom moru također je utjecao na opseg transporta, objavila je tvrtka u utorak. Brodarske tvrtke su odlučile preusmjeriti svoje brodove na rutu oko Rta dobre nade na južnom vrhu Afrike što je znatno produžilo vrijeme putovanja.

Prema preliminarnim izračunima, brodarska kompanija sa sjedištem u Hamburgu prošle je godine ostvarila dobit, prije kamata i poreza (EBIT), u iznosu od 2,5 milijardi eura (2,7 milijardi dolara). Godinu dana ranije ta je brojka iznosila 17,5 milijardi eura.

Promet je pao na 17,9 milijardi eura. U rekordnoj 2022. godini brodar je gotovo udvostručio promet i ostvario najveću dobit u svojoj povijesti, navodi SEEbiz.

U to je vrijeme prosječna cijena tereta iznosila 2.863 USD po standardnom kontejneru ili jedinici ekvivalenta od 20 stopa (TEU) na temelju volumena standardnog kontejnera dugog 20 stopa (6,1 metar). Godine 2023. cijena je pala na 1.500 dolara. Hapag-Lloyd je ovoga puta prevezao nešto više tereta nego prethodne godine.

Hapag-Lloyd je već u studenom upozorio da će uvjeti za kontejnerski transport ostati teški. Kapacitet industrije premašit će potražnju do 2024. godine, čineći “aktivno upravljanje troškovima” neizbježnim.

Oštar pad cijena vozarina nakon pandemije prouzročio je pad prodaje i dobiti u njemačkoj brodarskoj kompaniji Hapag-Lloyd, piše SEEbiz.

Krajem godine sukob u Crvenom moru također je utjecao na opseg transporta, objavila je tvrtka u utorak. Brodarske tvrtke su odlučile preusmjeriti svoje brodove na rutu oko Rta dobre nade na južnom vrhu Afrike što je znatno produžilo vrijeme putovanja.

Prema preliminarnim izračunima, brodarska kompanija sa sjedištem u Hamburgu prošle je godine ostvarila dobit, prije kamata i poreza (EBIT), u iznosu od 2,5 milijardi eura (2,7 milijardi dolara). Godinu dana ranije ta je brojka iznosila 17,5 milijardi eura.

Promet je pao na 17,9 milijardi eura. U rekordnoj 2022. godini brodar je gotovo udvostručio promet i ostvario najveću dobit u svojoj povijesti, navodi SEEbiz.

U to je vrijeme prosječna cijena tereta iznosila 2.863 USD po standardnom kontejneru ili jedinici ekvivalenta od 20 stopa (TEU) na temelju volumena standardnog kontejnera dugog 20 stopa (6,1 metar). Godine 2023. cijena je pala na 1.500 dolara. Hapag-Lloyd je ovoga puta prevezao nešto više tereta nego prethodne godine.

Hapag-Lloyd je već u studenom upozorio da će uvjeti za kontejnerski transport ostati teški. Kapacitet industrije premašit će potražnju do 2024. godine, čineći “aktivno upravljanje troškovima” neizbježnim.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video