O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Pomorci kompanije CMA CGM negoduju zbog tranzita Crvenim morem

Pomorci koji rade za globalnu brodarsku kompaniju koja se najdulje držala tranzita Crvenim morem, negoduju njihovom najvišem menadžmentu, navodi Splash247.

U e-mailu poslanom Upravi kompanije, određeni broj pomoraca koji rade na brodovima CMA CGM pokušao je “konstruktivno riješiti značajne probleme” u vezi s trenutačnom sigurnosnom politikom tvrtke i praksama kompenzacije u vezi sa slanjem brodova kroz visokorizična područja.

Unatoč povećanim sigurnosnim rizicima, CMA CGM je zadržao rutu Suez/Crveno more za svoje brodove na ruti Azija-Europa/Mediteran, pri čemu su samo njegove usluge istočne obale SAD-Azija i Oceanija trenutno preusmjerene na rutu preko Rta Dobre Nade.

“Teško je navesti koliki je emocionalni i psihološki utjecaj na zaposlenike i njihove obitelji zbog ovih politika”, navodi se u poslanom e-mailu, dodajući: “Mnogi naši kolege izrazili su duboku zabrinutost za svoju sigurnost i ponuđenu minimalnu plaću za opasnost, za koju smatraju da nije u skladu sa stvarnim opasnostima s kojima se suočavaju. Takvi su osjećaji široko rasprostranjeni među našim zaposlenicima i imaju štetan učinak na moral i povjerenje u vodstvo tvrtke”.

Brodove CMA CGM posljednjih su tjedana često pratili brodovi francuske mornarice na tranzitu Crvenim morem, dok se sigurnosna situacija kod jemenske obale pogoršava. U posljednja tri mjeseca, Huti su gađali više od 40 trgovačkih brodova, u znak odmazde zbog napada Izraela u Gazi.

E-mail koji su anonimno poslali brojni pomorci koji rade na brodovima CMA CGM poziva na ponovnu procjenu ruta kako bi se izbjegla visokorizična područja gdje god je to moguće, kao i na poboljšanje sigurnosnih mjera i protokola za brodove koji su potrebni za plovidbu kroz potencijalno opasne zone. Također zahtijevaju reviziju kompenzacijskih paketa za visokorizične zadatke, osiguravajući da budu razmjerni razini rizika koji je uključen, navodi Splash247.

Povrh toga, pozvali su na uspostavu transparentnog komunikacijskog kanala putem kojeg bi mogli izraziti svoju zabrinutost u vezi sa sigurnošću i naknadama.

Još se čeka odgovor službenika CMA CGM-a.

U međuvremenu, Koi, kontejnerski brod od 8.586 TEU, navodno je postao 41. trgovački brod koji je jučer napadnut projektilom ispaljenim s obale Adena. Brodom upravlja Oceonix Services sa sjedištem u Velikoj Britaniji, koji također upravlja Marlin Luandom, tankerom koji je prije šest dana pogođen projektilom što je dovelo do velikog požara.

Pročitajte više: FOTO/VIDEO: Huti raketom pogodili tanker u Adenskom zaljevu: Ugašen požar, posada na sigurnom

Michael Grey, poznati industrijski komentator, u jučerašnjem razgovoru za Splash247, pokrenuo je pitanje nedostatka fokusa na dobrobit pomoraca u tijeku pomorske krize na Crvenom moru.

“Mislim da je stvarna zabrinutost to što se toliko javnog mnijenja vrti oko kašnjenja na opskrbnim linijama, a gotovo se nikakva pozornost ne obraća na stvarne rizike za posade brodova”, rekao je Gray, ističući kako su dva nedavna napada, usmjerena na bulker Genco Picardy, a zatim na tanker Marlin Luanda, bila “vrlo blizu” stradanju članova posade.

“Vlasnici jednostavno nemaju potrebe izlagati svoje zaposlenike ovim rizicima, pogotovo jer se cilj Hutija očito poboljšava s praksom”, rekao je Gray.

Najnoviji rezultati Indeksa sreće pomoraca odražavaju kako rastuće sigurnosne prijetnje utječu na život na moru, ističe Splash247.

„Jasno je da rastući rizici za sigurnost pomoraca od piratstva, terorizma i ratnih rizika utječu na dobrobit posade. To također dodatno opterećuje pomorce, zbog povećanja sigurnosnih dužnosti u vodama s većim rizikom,” istaknuto je u istraživanju, nastavno na podizanje važnosti plaćanja područja ratnih operacija.

Pročitajte više: Indeks sreće pomoraca sve niži: Tome doprinosi strah od piratstva i ratnih sukoba

Europska unija je jučer priopćila da planira pokrenuti pomorsku misiju u Crvenom moru u roku od tri tjedna.

Pomorci koji rade za globalnu brodarsku kompaniju koja se najdulje držala tranzita Crvenim morem, negoduju njihovom najvišem menadžmentu, navodi Splash247.

U e-mailu poslanom Upravi kompanije, određeni broj pomoraca koji rade na brodovima CMA CGM pokušao je “konstruktivno riješiti značajne probleme” u vezi s trenutačnom sigurnosnom politikom tvrtke i praksama kompenzacije u vezi sa slanjem brodova kroz visokorizična područja.

Unatoč povećanim sigurnosnim rizicima, CMA CGM je zadržao rutu Suez/Crveno more za svoje brodove na ruti Azija-Europa/Mediteran, pri čemu su samo njegove usluge istočne obale SAD-Azija i Oceanija trenutno preusmjerene na rutu preko Rta Dobre Nade.

“Teško je navesti koliki je emocionalni i psihološki utjecaj na zaposlenike i njihove obitelji zbog ovih politika”, navodi se u poslanom e-mailu, dodajući: “Mnogi naši kolege izrazili su duboku zabrinutost za svoju sigurnost i ponuđenu minimalnu plaću za opasnost, za koju smatraju da nije u skladu sa stvarnim opasnostima s kojima se suočavaju. Takvi su osjećaji široko rasprostranjeni među našim zaposlenicima i imaju štetan učinak na moral i povjerenje u vodstvo tvrtke”.

Brodove CMA CGM posljednjih su tjedana često pratili brodovi francuske mornarice na tranzitu Crvenim morem, dok se sigurnosna situacija kod jemenske obale pogoršava. U posljednja tri mjeseca, Huti su gađali više od 40 trgovačkih brodova, u znak odmazde zbog napada Izraela u Gazi.

E-mail koji su anonimno poslali brojni pomorci koji rade na brodovima CMA CGM poziva na ponovnu procjenu ruta kako bi se izbjegla visokorizična područja gdje god je to moguće, kao i na poboljšanje sigurnosnih mjera i protokola za brodove koji su potrebni za plovidbu kroz potencijalno opasne zone. Također zahtijevaju reviziju kompenzacijskih paketa za visokorizične zadatke, osiguravajući da budu razmjerni razini rizika koji je uključen, navodi Splash247.

Povrh toga, pozvali su na uspostavu transparentnog komunikacijskog kanala putem kojeg bi mogli izraziti svoju zabrinutost u vezi sa sigurnošću i naknadama.

Još se čeka odgovor službenika CMA CGM-a.

U međuvremenu, Koi, kontejnerski brod od 8.586 TEU, navodno je postao 41. trgovački brod koji je jučer napadnut projektilom ispaljenim s obale Adena. Brodom upravlja Oceonix Services sa sjedištem u Velikoj Britaniji, koji također upravlja Marlin Luandom, tankerom koji je prije šest dana pogođen projektilom što je dovelo do velikog požara.

Pročitajte više: FOTO/VIDEO: Huti raketom pogodili tanker u Adenskom zaljevu: Ugašen požar, posada na sigurnom

Michael Grey, poznati industrijski komentator, u jučerašnjem razgovoru za Splash247, pokrenuo je pitanje nedostatka fokusa na dobrobit pomoraca u tijeku pomorske krize na Crvenom moru.

“Mislim da je stvarna zabrinutost to što se toliko javnog mnijenja vrti oko kašnjenja na opskrbnim linijama, a gotovo se nikakva pozornost ne obraća na stvarne rizike za posade brodova”, rekao je Gray, ističući kako su dva nedavna napada, usmjerena na bulker Genco Picardy, a zatim na tanker Marlin Luanda, bila “vrlo blizu” stradanju članova posade.

“Vlasnici jednostavno nemaju potrebe izlagati svoje zaposlenike ovim rizicima, pogotovo jer se cilj Hutija očito poboljšava s praksom”, rekao je Gray.

Najnoviji rezultati Indeksa sreće pomoraca odražavaju kako rastuće sigurnosne prijetnje utječu na život na moru, ističe Splash247.

„Jasno je da rastući rizici za sigurnost pomoraca od piratstva, terorizma i ratnih rizika utječu na dobrobit posade. To također dodatno opterećuje pomorce, zbog povećanja sigurnosnih dužnosti u vodama s većim rizikom,” istaknuto je u istraživanju, nastavno na podizanje važnosti plaćanja područja ratnih operacija.

Pročitajte više: Indeks sreće pomoraca sve niži: Tome doprinosi strah od piratstva i ratnih sukoba

Europska unija je jučer priopćila da planira pokrenuti pomorsku misiju u Crvenom moru u roku od tri tjedna.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video