O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Danish Shipping protiv ukidanja Danskog međunarodnog upisnika brodova

Danish Shipping, jedna od najstarijih i najutjecajnijih brodarskih trgovačkih grupacija, istupila je protiv prijedloga da se ukinu porezne olakšice za danske pomorce kao dio šire sheme za reviziju vladine potpore koja se pruža tvrtkama. Grupa je predstavljene prijedloge nazvala “katastrofom za dansko brodarstvo”, piše The Maritime Executive.

Odbor stručnjaka dobio je zadatak ispitati prednosti i alternative uštede za dansku vladu. Među koracima koje su naveli u prijedlogu, za koje vjeruju da bi vladi mogli uštedjeti više od 300 milijuna dolara izravnih subvencija, pozvali su na ukidanje Danskog međunarodnog upisnika brodova (DIS). Program je pokrenut 1988. godine uz široku potporu vlade kako bi se osigurala budućnost danske pomorske tradicije, ističe Danish Shipping. Među odredbama, pomorci, bilo danski ili strani državljani, ne plaćaju porez na dohodak na svoje plaće zarađene na danskim brodovima.

“Bit će katastrofa za dansko brodarstvo ukinuti DIS shemu”, rekla je Anne Steffensen, izvršna direktorica Danish Shipping. “To bi dovelo do značajnog i masovnog prijenosa zastave brodova pod danskom zastavom u susjedne zemlje i druge pomorske zemlje diljem svijeta”.

Kompanija je nedavno istaknula da je Danska među vodećim svjetskim brodovlasnicima i operativnim nacijama, te da ima sedmu po veličini pomorsku industriju u svijetu, navodi Splash247.

Izračunali su da su danske tvrtke prometovale s ukupno oko 57,2 milijuna tona, uključujući 22,5 milijuna tona pod danskom zastavom. To uključuje 748 brodova i više od 100.000 ljudi zaposlenih u pomorskom klasteru, od kojih 7.500 danskih pomoraca.

Navode da izvješće nije utvrdilo uštedu troškova za ukidanje beneficija za pomorce i da nisu u obzir uzeti širi učinci za zapošljavanje na kopnu i poduzeća koja podupiru pomorsku industriju.

“Danska je mala zemlja, ali pomorska velesila”, rekla je Steffensen. “Brodovi u vlasništvu ili pod upravom Danske prevoze robu u i iz svih krajeva svijeta”.

Ukidanje povlastica rezultiralo bi znatno manjim brojem danskih pomoraca i manjim brojem brodova pod danskom zastavom. Danish Shipping nadalje zaključuje da bez DIS sheme danska zastava ne bi bila konkurentna u usporedbi s drugim zemljama, poput Norveške, Njemačke i Singapura, te da će doći do sve manje danskih pomoraca i drugih kvalificiranih zaposlenika u sektoru, navodi Splash247.

„DIS shema ključni je dio okvirnih uvjeta koji danskim brodarskim tvrtkama omogućuju da plove brodovima pod danskom zastavom, zapošljavaju danske pomorce, a da istovremeno budu konkurentni na globalnom tržištu“, kaže Steffensen.

Snažno pozivaju Vladu i Sabor da ne provedu prijedlog o ukidanju DIS sheme. Osim što bi ugrozila pomorsku industriju, zaključuju da bi to također potkopalo ulogu Danske u postavljanju agende o ključnim pitanjima kao što je borba za ambiciozna globalna klimatska pravila, ističe The Maritime Executive.

Danish Shipping, jedna od najstarijih i najutjecajnijih brodarskih trgovačkih grupacija, istupila je protiv prijedloga da se ukinu porezne olakšice za danske pomorce kao dio šire sheme za reviziju vladine potpore koja se pruža tvrtkama. Grupa je predstavljene prijedloge nazvala “katastrofom za dansko brodarstvo”, piše The Maritime Executive.

Odbor stručnjaka dobio je zadatak ispitati prednosti i alternative uštede za dansku vladu. Među koracima koje su naveli u prijedlogu, za koje vjeruju da bi vladi mogli uštedjeti više od 300 milijuna dolara izravnih subvencija, pozvali su na ukidanje Danskog međunarodnog upisnika brodova (DIS). Program je pokrenut 1988. godine uz široku potporu vlade kako bi se osigurala budućnost danske pomorske tradicije, ističe Danish Shipping. Među odredbama, pomorci, bilo danski ili strani državljani, ne plaćaju porez na dohodak na svoje plaće zarađene na danskim brodovima.

“Bit će katastrofa za dansko brodarstvo ukinuti DIS shemu”, rekla je Anne Steffensen, izvršna direktorica Danish Shipping. “To bi dovelo do značajnog i masovnog prijenosa zastave brodova pod danskom zastavom u susjedne zemlje i druge pomorske zemlje diljem svijeta”.

Kompanija je nedavno istaknula da je Danska među vodećim svjetskim brodovlasnicima i operativnim nacijama, te da ima sedmu po veličini pomorsku industriju u svijetu, navodi Splash247.

Izračunali su da su danske tvrtke prometovale s ukupno oko 57,2 milijuna tona, uključujući 22,5 milijuna tona pod danskom zastavom. To uključuje 748 brodova i više od 100.000 ljudi zaposlenih u pomorskom klasteru, od kojih 7.500 danskih pomoraca.

Navode da izvješće nije utvrdilo uštedu troškova za ukidanje beneficija za pomorce i da nisu u obzir uzeti širi učinci za zapošljavanje na kopnu i poduzeća koja podupiru pomorsku industriju.

“Danska je mala zemlja, ali pomorska velesila”, rekla je Steffensen. “Brodovi u vlasništvu ili pod upravom Danske prevoze robu u i iz svih krajeva svijeta”.

Ukidanje povlastica rezultiralo bi znatno manjim brojem danskih pomoraca i manjim brojem brodova pod danskom zastavom. Danish Shipping nadalje zaključuje da bez DIS sheme danska zastava ne bi bila konkurentna u usporedbi s drugim zemljama, poput Norveške, Njemačke i Singapura, te da će doći do sve manje danskih pomoraca i drugih kvalificiranih zaposlenika u sektoru, navodi Splash247.

„DIS shema ključni je dio okvirnih uvjeta koji danskim brodarskim tvrtkama omogućuju da plove brodovima pod danskom zastavom, zapošljavaju danske pomorce, a da istovremeno budu konkurentni na globalnom tržištu“, kaže Steffensen.

Snažno pozivaju Vladu i Sabor da ne provedu prijedlog o ukidanju DIS sheme. Osim što bi ugrozila pomorsku industriju, zaključuju da bi to također potkopalo ulogu Danske u postavljanju agende o ključnim pitanjima kao što je borba za ambiciozna globalna klimatska pravila, ističe The Maritime Executive.

Što nas pokreće